ŘSD vybralo firmy pro stavbu dalšího úseku D6. Začne se v létě
Nový úsek D6, přeložka Krupá. Pramen: ŘSD

Aktuálně se na dálnici D6 staví čtyři úseky o celkové délce zhruba 33 kilometrů.
Aktuálně se na dálnici D6 staví čtyři úseky o celkové délce zhruba 33 kilometrů.
Mátl jede! Tak to má být. Mimochodem, už někoho napadlo, že by se to jmenovalo Dálnice Jiřího Bartošky?
Pojmenovávat dálnice po někom no nevím. Jinak určitě přejmenovat ulici po něm, jak se již řešilo👍
On by asi nejvíce ocenil kdyby po něm pojmenovali golfové hřiště. Jednak měl golf rád a taky by ho to pobavilo. .
Zajímalo by mě, jestli v těch místech kdokoli s plánovačů někdy byl. Celý úsek od Olšových vrat po Bošov je nádherná široká silnice, kam by se skoro vešly dva a dva pruhy, kde stejně skoro všichni nějakých těch sto deset jezdí. Kolonu jsem tam asi v životě nezažil. Takhle se promrhávají miliardy na obchvat obchvatu na jedné z nejméně využívaných státovek v ČR.
Zase se to snadno projednává, nikdo proti tomu neprotestuje …
Taky bych raději viděl dokončenou stavbu SOKP, ale co už …
Ano, ta frekvence je nižší. Ale tady se staví řekněme do budoucna. Teď nikdo neprotestuje, tak se toho využije. Důvod výstavby i s menší frekvencí: 1. Doufají, že to pomůže s zastavením odchodů lidí z Karlovarského kraje. 2. Možnost vzniku průmyslových zón blízko dálnice – k tomu je využít i zbytky státovky. 3. Při údžbě nebo nehodě na D5 to bude alternativa pro menší část Německa. 4. Alternativa pro Německo to bude i díky odpočívadlům, není lehké je na D5 přidávat v tom množství co je potřeba. Tady nějaká budou a kamiony sem i díky mírně delšímu času zajedou. Lepší… Číst vice »
„Ano, ta frekvence je nižší. Ale tady se staví řekněme do budoucna.“
Do budoucna je potřeba dělat něco se zadržením vody, bez které se na rozdíl od betonu neobejdeme. Totéž platí o zábírání půdy.
A ještě do toho budoucna, neobejdeme se kvůli extrémnímu počasí stavbě přehrad. Uvývá kamenivo, ubývá písek, mysleme na tu budoucnost!
Je třeba dělat obé. Není v tom rozporu. Pro půdu je nejhorší zemědělství.
Já tedy nepotřebuji potraviny, které se dají vyprodukovat u nás tahat ze španělska, Francie… Jsem pro podporu místních producentů a pro výrazné zdražení nákladní dopravy, to znamená, že nepotřebuji další rozšiřování už dnes přebujelé dopravy. Tahat věci sem a tam Evropou je totální konina.
„pro půdu je nejhorší zemědělství“
?
Miliardy se promrhavaji dnes a denně ve všech odvětvích státu. Tohle je investice do budoucna. Součást sítě. Jsou určitě důležitější úseky. Ale dobudování na dohled. Naučili jsme se po 25 letech stavět dálnice. Super. A teď to ostatní ..železnice,byty,fabriky,vrtule…..
Dálnice se staví jako ucelený kapacitní tah, proto to takto bude.
Železnice to dělá jinak a pokud jí „vyjde“ na novém koridoru do Německa pomalý jednokolejný kus, tak ho tam nechá, naštěstí ŘSD je v tomhle normální.
Železnice nic jinak nedělá. Za dopravní politiku odpovídá ze sta procent MD.
Nojono, nějakou myšlenku v tom vidím, ale víte zase je tu otázka legálnosti… 100 nelegálních (i když mírně) vs 130 legálních?
To by se to tu muselo „ošidit“ o něco co by se později bez komplikací dalo dodělat pokud/až hustota provozu stoupne…
Jo, mohli by se tam podívat a zrušit tu lokálku a ušetřit most. Svoz palivového dříví se dá dělat i levněji