ŘSD vybralo firmy na stavbu dálničního obchvatu Slaného. Práce začnou letos
D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy
Všechny tři navazující středočeské úseky D7 by se měly motoristům otevřít v letech 2026 a 2027.
Ono to rozšíření na dálnici nebude hned funkční, např. most přes místní silnici do Netovic je v katastrofálním stavu a po dobudování druhého dvojpruhu se stávající bude muset uzavřít a most strhnout a rekonstruovat. Vím o čem mluvím, často pod ním jezdím. A není jediný.
Silnice i/16 funguje jako severní obchvat Prahy mezi D6, D7 a D8. Kde jinde, než při křížení silnice první třídy s dálnicí by měla být MÚK kompletně bezkolizní, zde ideálně čtyřlístek.
To by nešlo, protože by musela být 16 v místě křížení 2 pruha,jinak by se tam tvořily kolony a kolizní situace při najíždění /sjíždění. A 2 pruhy mít 16 asi nebude ..
Most na I/16 pres (budouci) D7 ma sam o sobe tri pruhy. Musel by se tedy rozsirit na 4 a nebo vedle postavit jeste jeden plus kompletni ctyrlistek. Neni to nic neresitelneho, jen se na to proste vykaslali. Proste tam bude paskvil s urovnovou krizovatkou a nehody. Paskvily my umime…
Zaujímalo by ma, či sa plánuje sa niekedy v budúcnosti aj východný obchvat Slaného? Cesta medzi D7 sjzad na 18km s cestou I16? Už teraz sčasti slúži cesta I16 do Slaného a potom D7 do Prahy ako náhrada D0 medzi D8 a D5/D4 a toto by pomohlo.
Byla jakási taková silnice jednu dobu v ÚP Slaného (v době, kdy se řeklo, že přeložka I/16 nebude), ale naštěstí už není.
Môžete napísať konkrétne dôvody, prečo to je podľa Vás zlé?
Ono tam fakticky není kudy to vést…
Na té MÚK s I/16 měly být kruhové objezdy. Kozervace současného řešení na takto frekventované silnici je velmi neprozřetelné. Ta styková křižovatka působí na mě jako řidiče velmi nebezpečně.
Máte-li problém s takto jednoduchou a přehlednou křižovatkou, tak snad abyste raději neřídil, bude to pro nás ostatní bezpečnější.
Kruhový objezd nebo úprava křižovatky by byla spíše potřeba u sjezdu na Knovíz , zde je při silnějším provozu problém ze sjezdu odbočit a tvoří se kolony které zasahují až do odstavného pruhu na dálnici…
Anebo křižovatka na I/16 u Luníkova – včera jsem 16 přejížděl po vedlejší za mlhy a ještě nikdy jsem se na silnici tak nebál. Ruská ruleta.
Tak dneska odpoledne staly kamiony od Prahy možná az kilometr před křižovatkou s 1/16 asi kvůli tomu ,ze to napojení asi není nejlepší ,takže asi je něco v nepořádku s těmito křižovatkami!
Pro Swieteláky je to snad pátá velká zakázka letošního roku 🙂
Paráda a jen ta dál 👍
D7 už bude taky koukám brzo hotová, paráda.
Ještě kdyby se tak popohnala D0 (včetně rozšíření už postavených kusů), D3 a dorazila se aspoň D35 a D52.
Postupuje to, rozestavěno mají 250km, soutěži dalších 80… No a zbývá 480. D0 by se mi taky líbila, stejně tak D3 a nebo rychlejší cesta do Vídně. U té Vídně spíš čekám, že možné budou dřív obchvaty na cestě přes Jihlavu a bude to rychlejší tudy.
Pokud odečteme různé rozšíření dálnic na 3 pruhy, tak zbývá cca 350 km.
U Jihlavy nechápu, proč se I/38 neplánuje přestavět aspoň na čtyřpruhovou silnici 1. třídy… Terén rovina a Brnu by to strašně pomohlo.