ŘSD vybralo firmy na stavbu dálničního obchvatu Slaného. Práce začnou letos

D7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravyD7 u Panenského Týnce. Foto: Ministerstvo dopravy

Všechny tři navazující středočeské úseky D7 by se měly motoristům otevřít v letech 2026 a 2027.

Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Laďas

Ono to rozšíření na dálnici nebude hned funkční, např. most přes místní silnici do Netovic je v katastrofálním stavu a po dobudování druhého dvojpruhu se stávající bude muset uzavřít a most strhnout a rekonstruovat. Vím o čem mluvím, často pod ním jezdím. A není jediný.

Kiper

Silnice i/16 funguje jako severní obchvat Prahy mezi D6, D7 a D8. Kde jinde, než při křížení silnice první třídy s dálnicí by měla být MÚK kompletně bezkolizní, zde ideálně čtyřlístek.

lukas

To by nešlo, protože by musela být 16 v místě křížení 2 pruha,jinak by se tam tvořily kolony a kolizní situace při najíždění /sjíždění. A 2 pruhy mít 16 asi nebude ..

Dálnice

Most na I/16 pres (budouci) D7 ma sam o sobe tri pruhy. Musel by se tedy rozsirit na 4 a nebo vedle postavit jeste jeden plus kompletni ctyrlistek. Neni to nic neresitelneho, jen se na to proste vykaslali. Proste tam bude paskvil s urovnovou krizovatkou a nehody. Paskvily my umime…

Pavol

Zaujímalo by ma, či sa plánuje sa niekedy v budúcnosti aj východný obchvat Slaného? Cesta medzi D7 sjzad na 18km s cestou I16? Už teraz sčasti slúži cesta I16 do Slaného a potom D7 do Prahy ako náhrada D0 medzi D8 a D5/D4 a toto by pomohlo.

kubisek

Byla jakási taková silnice jednu dobu v ÚP Slaného (v době, kdy se řeklo, že přeložka I/16 nebude), ale naštěstí už není.

Pavol

Môžete napísať konkrétne dôvody, prečo to je podľa Vás zlé?

Laďas

Ono tam fakticky není kudy to vést…

David

Na té MÚK s I/16 měly být kruhové objezdy. Kozervace současného řešení na takto frekventované silnici je velmi neprozřetelné. Ta styková křižovatka působí na mě jako řidiče velmi nebezpečně.

Jirka K.

Máte-li problém s takto jednoduchou a přehlednou křižovatkou, tak snad abyste raději neřídil, bude to pro nás ostatní bezpečnější.

Azkaban

Kruhový objezd nebo úprava křižovatky by byla spíše potřeba u sjezdu na Knovíz , zde je při silnějším provozu problém ze sjezdu odbočit a tvoří se kolony které zasahují až do odstavného pruhu na dálnici…

kubisek

Anebo křižovatka na I/16 u Luníkova – včera jsem 16 přejížděl po vedlejší za mlhy a ještě nikdy jsem se na silnici tak nebál. Ruská ruleta.

Mikulik

Tak dneska odpoledne staly kamiony od Prahy možná az kilometr před křižovatkou s 1/16 asi kvůli tomu ,ze to napojení asi není nejlepší ,takže asi je něco v nepořádku s těmito křižovatkami!

Koro

Pro Swieteláky je to snad pátá velká zakázka letošního roku 🙂

Tomáš Flaška

Paráda a jen ta dál 👍

David

D7 už bude taky koukám brzo hotová, paráda.

hor411

Ještě kdyby se tak popohnala D0 (včetně rozšíření už postavených kusů), D3 a dorazila se aspoň D35 a D52.

David

Postupuje to, rozestavěno mají 250km, soutěži dalších 80… No a zbývá 480. D0 by se mi taky líbila, stejně tak D3 a nebo rychlejší cesta do Vídně. U té Vídně spíš čekám, že možné budou dřív obchvaty na cestě přes Jihlavu a bude to rychlejší tudy.

peter

Pokud odečteme různé rozšíření dálnic na 3 pruhy, tak zbývá cca 350 km.

roman.lelek

U Jihlavy nechápu, proč se I/38 neplánuje přestavět aspoň na čtyřpruhovou silnici 1. třídy… Terén rovina a Brnu by to strašně pomohlo.