ŘSD v Přerově zprovoznilo nový úsek silnice I/55
Stavba průpichu Přerovem (I/55). Pramen: ŘSD
Přerov patří k největším městům bez obchvatu. Ten by se měl v podobě D1 začít stavět podle ŘSD ještě letos.
Přerov patří k největším městům bez obchvatu. Ten by se měl v podobě D1 začít stavět podle ŘSD ještě letos.
Tohle nevymyslíš, to je prostě Přerov. Udělat si průtah mezi městem a nádražím můžou jen tam.
A jak byste to vyřešil vy, když dálnici stále dokola blokuje pár nešťastníků. A jel jste tudy vůbec někdy? Jste tak trošku mimo mísu…
Jel jsem tamtudy mnohokrát, buďte bez obav. Proto to píšu, protože vidět, jak se rodí taková ptákovina, hodná osmdesátých či raných devadesátých let, je unikát. Trasa? Snadno, tudy: https://mapy.cz/s/peboramafa Výhodou je trasa mimo zástavbu, odvedení dopravy z města a bezkolizní průjezd tranzitu (téměř) bez semaforů. U Tesca kruháč, na Husovu semafor, ale jen pro místní obsluhu, na Troubky kruháč, na Durychovu kruháč. Variantně by se dal jižní konec napojit i okolo CDP z jihu, ale to by nepomohlo zaokruhování města, proto uvažuju tonapojení na Durychovu (až bude dálnice, nebude takový tlak na tranzit, ale zvýrazní se i funkce okruhu kolem… Číst vice »
Děkuju za všechny mínusy, zdá se tedy, že místním to takhle vyhovuje. Což tak napsat nějakou polemiku, jaký máte pohled vy?
Úplně špatná varianta to není, ale myslím si, že tak jak to udělali teď si vyžádalo o mnoho menší stavební úpravy než kdyby tahali funglnovou silnici za nádražím a zabralo to „méně“ času to takto postavit. Nehledě na to, že tak jak to navrhujete 2x podcházíte trať. Podjezd na Kojetínské je úzký (jeden pruh v každém směru), podjezd u Správy železnic jeden pruh celkem a mezi podjezdy minimálně jednou křižujete trať….Buďme rádi, že je to jak to je, protože Vaše varianta by byla realizovaná ve zdejších poměrech kolem roku 2100, možná později.
A já jenom dodám že tou dobou už bude dávno (snad) stát D1 a tahle vaše navrhovaná varianta by byla úplně zbytečná.
To co je teď bude dobře a sloužit i po otevření D1 a nebude to nějaká silnice někde v poli po které nikdo nejezdí.
Díky za názory. Průtah se zvažoval už dávno a podjezdy se mohly upravit během rekonstrukce nádraží. Výhodou by bylo odvedení dopravy z přednádražního prostoru. Ale chápu, že to může někomu i takto vyhovovat.
Nemělo být rozhodnuto o právní moci SP na D1 do konce října, tedy do dneška?
Přinejmenším je fajn, že je pryč tahle hrůza
https://goo.gl/maps/fn8rigzuhFvi78Gq7
Tohle bych za hrůzu rozhodně nepovažoval. Jsou daleko extravagantnější domy a města se jimi chlubí a turisté se u nich fotí.
Tenhle dům není ani tak extravagantní, jako nevkusný. Prostě ranné 90 a snaha nacpat křivky do vseho.
Přerov patří k největším městům bez obchvatu.Opravdu? A co napriklad krajske mesto Zlin, kde je doprava vedena stredem mesta, jako za Marie Terezie?
Patří k největším ≠ je největší
Nedalo se tudy uz nejakou dobu jezdit? Nejsem mistni, ale prisahal bych, ze jsem tudy nekdy v lete jel.
Ja takyyy
Plus minus tou dobou se to otevíralo, teď se to dokončilo a otevřelo úplně.
Provizorně po půlce. Teď to otevírají celé.
Jezdilo se jen v jednom pásu, druhý se dodělával díky zrušenému napojení původní trasy. Nebylo možno vjet do ulice Komenského a kyvadlový byl provoz v části ulice Kojetínské. Nebyl tam ani odbočovací pruh, takže kolony nezmizeli a chybějící odbočení do Komenského se objíždělo sjezdem do Předmostí a po Velké Dlážce. Tam se to tak i přes existenci nové estakády ucpávalo znovu taky. Teď již snad bude konečně situace lepší, zprovoznění je kompletní…
Největší města bez obchvatu? Spíš Reichenberg, Gablonz, Leipa..
Dobře, pro méně chápavé upřesníme „v Česku“
Pro méně chápavé přeložíme: Liberec, Jablonec, Česká Lípa
Přidám můj dusící se a věcně ucpaný Havířov kterým přímo středem skrz na skrz prochází šílená silnice 1/11….
Modlíme se za obchvat.
Tak v Otrokovicích taky postavili,,obchvat“ po D55. Jenže ho zpoplatnili a je po ,,obchvatu“. Místní po něm nejezdí protože se jim to nevyplatí.
Navíc ten obchvat ve směru od Hulína dál na Napajedla neznamenal donedávna zhola nic, protože nebyl dokončen.
Hm. Tak s těmi Otrokovicemi je to smutné.
V případě Havířova to však nebude dálnice. Ale opravdový obchvat.
Ani nic zpoplatněno…
Ovšem třeba zátěž Kvítkovic („místní“ jezdí po ulici Bartošově) by se dala řešit zpomalovacími prahy a omezením rychlosti, ať lidi jezdí po hlavní 1/55.
Zlín
Jablonec ok, tam se jede městem a špatně je tam snad úplně všechno. Ale B. Leipa nebo Rchb, že nemají obchvat/průtah? Lípa ho má z osmdesátek, Libe z devadesátek.
Ano, dneska v Libe chybí z průtahu několik sjezdů. Nestojí ani od války plánovaná varianta průtahu přes Hanychov (pochybuji, že se přes zahrady nových domů kdy postaví = Běchovice 2).
Lípa čeká na dostavbu přeložky silnice z Boru vč. návazných komunikací směr Dubice. Pak i tam asi bude líp. Ale až tak tragické to také není.
Pro úplné tupce, tady se mluví česky.
Vsadím se o 10 piv, že se po tomto doprava nezlepší. Jakmile totiž někdo použije slova „sběrná komunikace“, je to recept na ještě horší dopravu.
A na to jste přišel u piva?
Je to pravda. I pocitove je v poslednich tydnech v ulicich vice aut, nez o par tydnu driv. Napr. husta doprava kolem 6:15 rano, to driv nebylo.
No, možná odstraněním škrcení vznikla kratší ostřejší špička a Tys ji zrovna trefil…
Stále byla zavřená ulice Komenského plus stažení do jednoho pruhu, provizorní semafory na nové křižovatce plus ještě nedostavěný kruháč u celníků.
Až bude tohle všechno hotové a normálně průjezdné tak můžeme dělat nějaké závěry.
Nereaguji na Přerov, ale to s nárůstem aut pozoruji obecně. Jakoby v posledních 14 dnech přibylo skokově aut na cestách.
Dnes ráno 9:30 h projeta Komenského až k té „novostavbě“. Semafory po staru v otřesném „netaktu“, tak jak od místní radnice známe. Ono je to vůbec na hlavu, že ve městech si takty a způsob umístění semaforů diktují radnice.
A kdo jiný by to měl řešit VE MĚSTĚ…
Zubr je velice fajn. LK…
Goldn je dobrej, Grand fakt ne.
Souhlasím s vámi. Už jen počet semaforů je větší než byl. Přechody jsou tam frekventované a u každého je tlačítko, bude to masakr jako dřív a asi i horší. Tohle řešení jsou vyhozené peníze. A prolobovany kšeft místních radních.
Zubr není nic TOP, ale zase podúrovně europatoků jako StaráPromiň, Starobahno, Cáp, Brankaník, Chacharovar a dalších nedosahuje. Stejně jako Holba se jeho chuť dá pokazit špatnou konstalací výčelpních trubek, nízkého průtoku/spotřeby ve výčepním zařízení a nedostatečným mytím sklenic.
My chceme D1 kolem Přerovaaaaaaaaaaaaaa 😀
Kdo to je my? 🤔😄
Myslím, že všichni kromě Dětí země a pár magorů kolem Ježíka z Krajiny Dluhonice.
A také jsou lidé co ji nechtějí…
Těch bude na prstech jedné ruky. Neexistuje jediný rozumný důvod proč dokončení nechtít.
A jsou ti lidi z Přerova nebo někde z druhé strany republiky?
Naštěstí se Přerov dost vylidňuje, do 20 let bude po problému….
No, jedno etnikum ten stav doplňuje. To co jde ve večerních hodinách vidět na ulici před nádražím když tam teď není vůbec provoz je masakr.