ŘSD už ví, jak překoná s novou dálnicí D52 Nové Mlýny. Levnější variantu preferují i obce
Vedení D52 přes Nové Mlýny. Foto: ŘSD

Stávající I/52 zůstane jako doprovodná komunikace.
Stávající I/52 zůstane jako doprovodná komunikace.
Opravdu Rakousko privedlo A5 až k českým hranicím? Pokaždé když tam jedu, tak ji tam hledám a pořád se mi ji nepodařilo tam najít…
Je to jen silnice. Ne smysl života.
Tak nekecat a stavět. Včera bylo pozdě.
I ta vizualizace je pěkná. vypadá to podstatně lépe než ta předchozí s variantou most. O nějakém výrazném zásahu do krajinného rázu tady snad ani nemůže být řeč.
Pride mi, ze na vizualizaci chyba MÚK pri Aqualande. ci je to zamer alebo chybicka, tazko povedat.
Zkoumal jste někdo dokumentaci? Bude tam také pěší/cyklospojení?
To už tam přece dávno je, ne?
no, dávno… zas tak dlouho to není 🙂 ale jo, vedle I/52 je cyklostezka.
Jen skoda, ze tohle trvalo rozhodnout cca 30 let
A já bloud věřil, že zvítězí varianta překonat novomlýnskou nádrž tunelem… 🙂
Tak nějaká malá domů tam určitě taky bude
Věta „Zástupci obcí dnes vyjádřili spokojenost s vybranou variantou a opakovaně ocenili vstřícnost ŘSD při jednáních“ je takovej balzám na duši. Tohle opravdu dříve bylo takové divoké scifi.
„Rakousko dálnici z Vídně na hranice s Českem přivedli již před osmi lety.“ … já tam žádnou dálnici u hranic nevidím. 😉
Protože čekají na Česko
Otázka:
Proč asi ASFINAG před lety zapíchl stavbu A5 u Poysdorfu, asi 8 km před státní hranicí?
https://mapy.com/cs/zakladni?x=16.6658816&y=48.7418371&z=12
Nápověda:
Ze stejného důvodu, jako před lety zapíchl stavbu S10 u Freistadtu.
Mám pro ně plné pochopení.
Když vidí, jak frajerům trvá třicet let dohodnout se, kudy postavit dvacet kilometrů, tak si raději počkají, kam ten svůj konec napojí.
A to ještě počkejte, až se dokončí D55 a polské kamiony se objeví v Poštorné/Reinthalu.
objeví se možná tak jednou a jelikož dostane takovýho flastra tak už si to podruhé rozmyslí 😀 Rakušáci si takově věci pohlídat umí velmi dobře…
Myslím, že rakouská dopravní policie jim velmi rychle vysvětlí, že tudy cesta nevede.
Doufám ze podmínka bude keře a par stromů podél nasypu. Malá věc co udělá ohromný rozdíl vizuálně.
Čekal bych, ze stromy mezi nádrží a dálnicí spíš nebudou…tam se budou oprávněně bát možného narušení hráze.
Důležité je, zda to není v těch 8 podmínkách. Zapojení násypu do krajiny a zakrytí dálnice stromy by tam mohlo být.
Kořeny bývaly pro hráze spíše výhodou, ne? Dodávaly jim výztuž, ale možná už to tak není…
U rybníků ano, ale mám takový pocit, že s tím nakonec byly na Třeboňsku problémy během povodní 2002. Nejsem si tím jistý. Pro současnou stavbu je otázka, jestli ano či ne. To by mě taky zajímalo.
Zajímavá bude technologie provedení násypu a jeho propojení se současnou hrází.
A kdy se ozve ten kazisvět Patrik?…asi až těsně před stavbou aby zaqs co nejvíc mohl uškodit…
místo kazisvět bych použil slovo aktivista…to je přesnější.
ekoterorista
Kaziaktivista.
Hezký pokus
„Žádná hérečka, kurva to je“.
Naopak. Aktivista se snaží něčeho dosáhnout a má to podloženo vlastní argumentací a vlastním světonázorem. Kazišuk Patrik chce cokoliv jen zastavit a pokazit, argumentaci či názory nemá.
On se ale snaží dosáhnout toho, aby se nedělalo nic. A světonázor má taky.
Určitě se připojí také imbecilní voda z Teplic.
z Tetčic
Zrovna včera jsem z Vídně do Brna jel. Je to hrozná ostuda a snad se to co nejdříve vyřeší.
Říkejme tomu spíš selhání, než ostuda. Ostuda je hodnocení druhou stranou na základě jejího předpokladu, a vzhledem k povaze Česko – Rakouských vztahů a mentalit si nemyslím, že by po návštěvě bordelů, kasín, tržišť a turistických pastí umístěných na české straně hranice kdokoliv u Rakušanů čekal, že by stavět dálnici, která bude pro tyto podniky čárou přes rozpočet, byla jakákoliv priorita. Ano, naštěstí se to už pomalu mění..