ŘSD ujišťuje: Čtyřproudový provoz se na Místeckou vrátí ještě letos
Demolice mostu v Rudné ulici v Ostravě. Foto: ŘSD

Hotovo má být v polovině příštího roku, po zimě by měla být doprava omezena už jen v Rudné.
Hotovo má být v polovině příštího roku, po zimě by měla být doprava omezena už jen v Rudné.
Tak proč se nedělá na těchto stavbách nonstop! Bylo by to daleko rychleji opravené.
Protože těm co to objednávají je úplně jedno, jak dlouho bude oprava trvat. Tabulkový plat jim jde pořád stejně, ať se staví nebo je hotovo.
Jen se pro porovnání zkuste zamyslet, jak by asi k takové opravě přistupoval soukromý vlastník, jehož příjem závisí na mýtě vybraném za průjezd daným úsekem.
Rudná se opravuje průběžně od jejího vzniku a v posledních 20 letech ak nějak intezivněji.Místecká od Frýdku po Tatran stejné jako Rudná, každý rok něco tam a zpátky.Výškovická podobné, dělaly se několik let mosty nad Rudnou, pak renovace mostu pod Plzeňskou a teď u Havránka.Takže ať nejdu moc do historie, v posledních létech každý rok pro dopravu zásadní omezení.
To se nemůžete divit, když mají termín do příštího roku.
Když vidím to pracovní „nasazení“ a ty „davy“ pracovníků každý den na stavbě….
Klasika.
Není důležité se předřít, práce neuteče, není zajíc. Důležité je vyhrát co nejvíce zakázek s co nejmenšími náklady (=pracovníky). Takže v pondělí jsou ti dva na jedné stavbě, v úterý na té druhé, ve středu si odpočinou, ve čtvrtek popojedou zase na jinou atd. Hlavně je ale důležité pracovat o svátcích, to je vždycky na stavbách největší frmol.