ŘSD zavře kvůli opravám silnici I/50 u Bučovic

Silnice I/50 v Nesovicích. Autor: P.matel – Vlastní dílo, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4116212Silnice I/50 v Nesovicích. Autor: P.matel – Vlastní dílo, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4116212

Vytížena silnice I/50 propojuje Jihomoravský a Zlínský kraj.

Zpět na článek
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nyvlt

To flikování po 2 km úsecích trvá nekonečných cca 5 let. Letos, loni a předloni v době dovolených je opravdu opět úžasné.

Lojza

Dlouhé objížďky hlavně lufťáci nerespektují a slováci už vůbec, protože kontroly od Pach jsou tam minimální.

liposh

to uzavření a ty děsně dlouhé objížďky jsou totiž generálně blbej nápad, takže ani fízlové to vlastně neuznávají. Kdyby to trvalo měsíc a né tři léta, pak bych ty objížďky zvážil. Takhle jsem to za poslední 3 roky 2x objel a jindy jsem jel schválně uplně jinudy,

NFF

Mno, lufťáci znalí místních poměrů už raději na I/50 mezi Holubicemi a Buchlovskými kopci vůbec nejedou. Buď jedou po D1 do Ivanovic a pak přes Morkovice na 50 u Střílek, anebo po D1 a D55 až do Napajedel a pak přes Bílovice až do Uherského Brodu. Oficiální objížďky jsou pro tranzit na/ze SK totální nonsens, nicméně o existenci objízdných tras pro tranzit se neznalý řidič dozví max. z Google Maps/Waze.

Nyvlt

Jako znalý nelufťák souhlasím, ale je to krkolomné. Slováci a další stejně jezdí zákazem schovaní mezi kamiony a nikomu to nevadí 😀

PetrN

tak zákaz je tam z důvodu nedostatečné kapacity, že nejde vše nahnat na kyvadlovku, ale v době kdy je zákaz jizdy kamionůba tudíž tam ani žádné nejsou (třeba v neděli odpoledne/večer) je jízda osobáku přes uzavírku obhajitelná a taky to tak dělám..

LKB

Pred dvaceti lety tam (bohuzel ciste teoreticky) mela byt D50 s 4 pruhy v ramci minimalizace produkce CO2 cestami na Slovensko a dnes se o dvacet let pozdeji rekonstruuji ty nebohe 2 pruhy, co tam jsou. A ani D49 o kus na sever na tom neni zase tak o moc lepe… a buchlovske kopce radsi ani nekomentovat.

LKB

Napsal jsem spatne: tam mohla byt D50.

Karel

Původní plán D1 za Brnem byl právě přibližně v trase současné I/50. Plány se ale po rozpadu Československa změnily a v roce 1996 vzala D1 tímto směrem definitivně za své.

Nyvlt

Ano lobby ze Zlína dříve Gottwaldov si to protlačila

Lojza

Je to pravda, uprděný gottwaldov by dálnice jinak míjely úplně a na předměstí do Otrok se jim nechce 🤣. Jinak dálnice z Holubic na TN byla v plánu ja píše Karel.

Jiří Kocurek

Se jim nechce do Otrokovic? Zajímavé, že jich tam jezdí tolik, až silnice nestíhá.

A jinak je to průmyslová oblast okolo řeky Moravy, D55 by šla sotva jinudy. Ostatně proč tam Císař Ferdinand stavěli železnici. Rozhodně ne kvůli Zlínu a ani D49 nepovede přímo do Zlína. Závist?

Nyvlt

Buchláky jsou po rozšíření naprosto OK, akorát hlavně řidiče z ciziny dodržování rychlosti a zákazu předjíždění je vůbec nezajímá.

Johnczek

Uplne ok je tech par kilaku 2+1, zbytek je tragedie. A jako clovek, co tu padesatku jezdi denne mi muzete verit, ze cely usek od hranic po Holubice fakt ok neni. Ta dalnice tam uz davno mela byt.

Vladimír Bílý

„Vytížena silnice I/50 propojuje Jihomoravský a Zlínský kraj.“.

Tento titulek se mě moc nelíbí. Silnice je především nejméně špatnou ze všech nevalných možností, jak se dostat z české D1 na slovenskou D1, čili mezinárodní tranzitní koridor. Je to nejpoužívanější propoj většiny ČR a většiny SR … a vzhledem k tomu má ostudné parametry a řešení je bohužel dál, než v nedohlednu.

Martin Verner

Ty parametry nejsou zas tak špatné. Hlavní špunt v podobě Bučovic se má do několika let odstranit obchvatem, místy by pravda sneslo přidat pruh…
Brankovice, Malínky a Kožušice mají ovšem aspoň prozatím smůlu.

JardaP

Těch špuntů a špuntíků (jako Malínky) je tam víc. Zapomenu na D50 a zasním se. Obchvaty a tři pruhy na střídačku i po rovině, ne jenom přes vršky. Jako v Rakousku. Úplně by stačilo. Přesto tudy na Slovač jezdím rád.

Lojza

Nebýt Bučovic a teď už i křižovatky ve Slavkově nevidím větší problém z Holubic až po Hrozenkov

Nyvlt

To ny bylo ideální, ale není to žádoucí páč si už někdo namyslel zbytečnou a léta v kopřivách d49 takže logické spojení se SR cca středem obou republik už nehrozí.