Na všechny křižovatky semafory nebo kruhové křižovatky aby lidé nemuseli přemýšlet jak je to s předností. Pak ještě narovnat zatáčky a bude. To se to pak bude lidem jezdit. Už ani tím volantem nebudou muset tolik kroutit . Kam ten svět spěje?
Takže s úsekem častých nehod nedělat nic a že není vidět na návěstidlo je chyba strojvedoucího, ano? Jenže tady se myslí na lidi, ne jenom na předpis a jak někomu zk* život.
Stejne si myslim, ze mesto by mohlo ten obchvat mit, i kdyz zalezi na budoucim provozu.
Moc tuhle investici nechapu, ale nejsem ani proti ni.
Aussiger
1 rok
Ale no tak…celá tahle štreka je pěkná s….a..a vy zas řešíte jednu zatáčku..UL a LB nemá důstojné silniční spojení..ale jà vím, protože prachy,ekologie, odpor místních..bla..bla..bla…bla..
No, obchvat od Pihelu k Okrouhlé tam zase tak dlouho není.
Ale myslím, že to spíš bude z druhé strany, jak tam teď staví u Svoru. Ale to nevím, to je jen moje spekulace…
Jestli tím obchvatem myslíte tu silničku do Skalice, která začíná pod mostem u Okrouhlé, tak to zatím žádný obchvat není, ten se tam začne stavět v roce 2026.
Odkud berete ten termín stavby nové I/13 z Březin do Manušic? Na mapové aplikaci ŘSD nic není. Pokud vím, není stále schválená konečná varianta silnice z Manušic do Děčína (Březin).
V roce 2026 se teprve začne stavět nová I/9 z Nového Boru do Dolní Libchavy (součást České Lípy)
Co vím, tak v roce 2026 se má začít stavět I/13 Březiny – Ludvíkovice, to ale není součást nové I/13 ale úprava napojení stávající I/13 do Děčína (Folknářská spojka)
I to je úspěch, myslel jsem, že stále vybírají, která varianta se bude stavět. No oni se tam najdou nějací vzácní čolci nebo žabičky a o pár let se to ještě posune.
Tak protáhnout silnici pro motorová vozidla od Bílého Kostela po Nový Bor a tam to rozpojit na dvě rychlé jedničky mimo obce směřující na Českou Lípu nebo Děčín by bylo ideál. Ale hodně vzdálený.
panda
1 rok
Tak to je mi záhadou proč rovnají zrovna tuhle zatáčku, když ta Dukelských hrdinů x Lužická je daleko ostřejší – ta nemá poloměr ani těch 27 metrů. Tam by to asi vzhledem k mostu bylo dražší a do toho se jim už asi nechce.
Takže tu lepší zatáčku zlepší za ,íň a tu horší (co by vyšla dráž) nechají plavat.
Jistou logiku to sice má, ale stejně ji těžko chápu…
To je hlavně kvůli chybějícímu chodníku, který tam končí a předcházet tam je kvůli mizernému rozhledu „o hubu“. Zkrátka kultivace kousku průtahů silnice 1. třídy městem.
Těch míst, která si zaslouží vylepšit je jen v Kamenici hned několik, ale Dukelských hrdinů x Lužická není úplně nepoužitelná. Častěji se mi stalo právě v té, kterou rovnají, že jsem musel hodně do kraje (kde je rygol, cca 30 cm hluboký), aby mě neopískoval kamion, kterej jel zeshora. Další taková výborná zatáčka je ob zatáčku, na křižovatce Pražská x Jateční, která, když se jede od Lidlu začíná pozvolna a konec je pěkně utaženej, takže tam není problém potkat auto, včetně kamiónů, v protisměru… Atd atd… Na té, co teď dělají je jako bonus ten chybějící chodník. Spousta lidí tam… Číst vice »
Tudy se na nádraží chodilo vždycky, ale současná úprava je nesmysl, sice tam už není ten rohový dům, ale aby to mělo význam, musel by se vykoupit (nebo vyvlastnit) i ten další dům (Štítného 353), co tam je a udělat zatáčku o mnohem větším poloměru. Navíc je to celý nesmysl, situaci v České Kamenici by řešil jen obchvat, který by začínal za přejezdem ve Vísce, pokračoval by Nádražní ulicí, částí ulice Pražské a odbočoval by do polí pod Zámeckým vrchem a navazoval by na Lužickou ulici na Kamenický Šenov (Nový Bor). Přes město by jezdila jen doprava na Varnsdorf (od… Číst vice »
Tak tohle jsem nepochopil….
Na všechny křižovatky semafory nebo kruhové křižovatky aby lidé nemuseli přemýšlet jak je to s předností. Pak ještě narovnat zatáčky a bude. To se to pak bude lidem jezdit. Už ani tím volantem nebudou muset tolik kroutit . Kam ten svět spěje?
Kroutit budou naopak víc, protože Mátl ❤️ kruhové objezdy.
Takže s úsekem častých nehod nedělat nic a že není vidět na návěstidlo je chyba strojvedoucího, ano? Jenže tady se myslí na lidi, ne jenom na předpis a jak někomu zk* život.
To je ale hloupost… staci osadit prave tu znacku, omezujici rychlost, steje tam bude prechod…
Navic je to silnice primo ve meste… Spis by se melo zvazit, zda nepostavot obchvat…
Obchvat by byl pěknej někde za nádražím, ale proč ho tady stavět , když celá I/13 povede v budoucnu úplně jinudy.
Stejne si myslim, ze mesto by mohlo ten obchvat mit, i kdyz zalezi na budoucim provozu.
Moc tuhle investici nechapu, ale nejsem ani proti ni.
Ale no tak…celá tahle štreka je pěkná s….a..a vy zas řešíte jednu zatáčku..UL a LB nemá důstojné silniční spojení..ale jà vím, protože prachy,ekologie, odpor místních..bla..bla..bla…bla..
Mělo by se začít stavět v roce 2026. Úsek z Březin do Manušic, kde pak bude navazovat dál na obchvat Nového Boru…
Jen jestli to taky otevřou, obchvat Nového Boru už tam pár desítek let stojí, aby na něm rostly šípky…no jsme holt bohatá země.
No, obchvat od Pihelu k Okrouhlé tam zase tak dlouho není.
Ale myslím, že to spíš bude z druhé strany, jak tam teď staví u Svoru. Ale to nevím, to je jen moje spekulace…
Faktura pravděpodobně myslí tu navazující silničku do Skalice (od mostu u Okrouhlé), nemyslí současný obchvat Nového Boru.
Jestli tím obchvatem myslíte tu silničku do Skalice, která začíná pod mostem u Okrouhlé, tak to zatím žádný obchvat není, ten se tam začne stavět v roce 2026.
Odkud berete ten termín stavby nové I/13 z Březin do Manušic? Na mapové aplikaci ŘSD nic není. Pokud vím, není stále schválená konečná varianta silnice z Manušic do Děčína (Březin).
V roce 2026 se teprve začne stavět nová I/9 z Nového Boru do Dolní Libchavy (součást České Lípy)
Co vím, tak v roce 2026 se má začít stavět I/13 Březiny – Ludvíkovice, to ale není součást nové I/13 ale úprava napojení stávající I/13 do Děčína (Folknářská spojka)
Vycházel jsem z cca rok starého info…
Teď to o 4 roky posunuli…
https://kraje.rsd.cz/liberecky/stavba-noveho-vedeni-silnice-i-13-decin-manusice/
I to je úspěch, myslel jsem, že stále vybírají, která varianta se bude stavět. No oni se tam najdou nějací vzácní čolci nebo žabičky a o pár let se to ještě posune.
Tak protáhnout silnici pro motorová vozidla od Bílého Kostela po Nový Bor a tam to rozpojit na dvě rychlé jedničky mimo obce směřující na Českou Lípu nebo Děčín by bylo ideál. Ale hodně vzdálený.
Tak to je mi záhadou proč rovnají zrovna tuhle zatáčku, když ta Dukelských hrdinů x Lužická je daleko ostřejší – ta nemá poloměr ani těch 27 metrů. Tam by to asi vzhledem k mostu bylo dražší a do toho se jim už asi nechce.
Takže tu lepší zatáčku zlepší za ,íň a tu horší (co by vyšla dráž) nechají plavat.
Jistou logiku to sice má, ale stejně ji těžko chápu…
To je hlavně kvůli chybějícímu chodníku, který tam končí a předcházet tam je kvůli mizernému rozhledu „o hubu“. Zkrátka kultivace kousku průtahů silnice 1. třídy městem.
Těch míst, která si zaslouží vylepšit je jen v Kamenici hned několik, ale Dukelských hrdinů x Lužická není úplně nepoužitelná. Častěji se mi stalo právě v té, kterou rovnají, že jsem musel hodně do kraje (kde je rygol, cca 30 cm hluboký), aby mě neopískoval kamion, kterej jel zeshora. Další taková výborná zatáčka je ob zatáčku, na křižovatce Pražská x Jateční, která, když se jede od Lidlu začíná pozvolna a konec je pěkně utaženej, takže tam není problém potkat auto, včetně kamiónů, v protisměru… Atd atd… Na té, co teď dělají je jako bonus ten chybějící chodník. Spousta lidí tam… Číst vice »
Tudy se na nádraží chodilo vždycky, ale současná úprava je nesmysl, sice tam už není ten rohový dům, ale aby to mělo význam, musel by se vykoupit (nebo vyvlastnit) i ten další dům (Štítného 353), co tam je a udělat zatáčku o mnohem větším poloměru. Navíc je to celý nesmysl, situaci v České Kamenici by řešil jen obchvat, který by začínal za přejezdem ve Vísce, pokračoval by Nádražní ulicí, částí ulice Pražské a odbočoval by do polí pod Zámeckým vrchem a navazoval by na Lužickou ulici na Kamenický Šenov (Nový Bor). Přes město by jezdila jen doprava na Varnsdorf (od… Číst vice »
Ano, to by bylo, řešení…
Mám pocit, že, kdysi dávno, ještě za minulého režimu se o něčem podobném mluvilo a jedna z variant vedla i přes nás dům…
lidi už neumí jezdit.