Ted už tam nastupuje jen pár lidí,diskuse a plán změny přišel když ještě fungovala Magna,předtím Chabařovické strojírny.Dnes tam jezdí pár lidí.Ubylo i aut,přeci jen na jedné směně bylo 70,ráno 100lidí.A k tomu zásobování kamiony,dodávky + následná expedice. S tim provozem je to diskutabilní,ráno 5,45-6,15 je takový normál.Pak skoro nic.6,45-7,30 bych řekl,že je silnější.A kolem 9-10-11 tam třeba člověk nepotká nikoho.Pak smaozřejmě zase odpoledne v určitých časech. Kruháč tam vytvoří ráno kolaps. Co se týče předělávání křižovatky u Větruše,tak proč?Světelná,značená a to,že tam někdo někomu vjede na červenou enn ivina křižovatky,ale toho člověka.Stejně jako ústecký rondel,za mě suepr křižovatka.Chce to,ale místo… Číst vice »
Martin
1 rok
Kdyby radši udělali kruháč na Všebořická/Havířská X Lipová/Plynárenská. Odbočit vlevo z těch vedlejších je téměř vždy za cenu risku. 🙁
lutic@seznam.cz
1 rok
Radeji zmenit rondel v usti na kruhak,to je potrebnejsi než tuto krizovatku.
Míla
1 rok
Celou dobu jsem si myslel, že se jedná o zlepšení napojení dálničního sjezdu…A ono ne! A pak přechody pro chodce hned na ramenech kruhového objezdu jsou nebezpečné. Možná to sami znáte…
Ano hodil by se u benzínky a pak tato křižovatka co je na fotce a dokonce i sjezd a nájezd na D8 směr Praha.
PetrN
1 rok
místem neprojede 12tis. aut denně (to je na I/13, ale dle CSD dokonce 17000 a RPDI(Po-Pá) tam je 19700 aut/den což je na kruháč fakt hodně, pokud tak turbookružní se svěma pruhy na vjezdu i výjezdu v přímém směru. Pozn1. sčítáno přímo v místě budoucí okružky
Pozn2. zmíněných 12tis voz je na navazujícím úseku I/13 směr Teplice.
Rudolf 33
1 rok
Takže místo zablokované silnice třetí třídy zablokujeme i silnici první třídy. Gratuluji.
Kruháče na hlavních silnicích mimo města jsou krokem zpět. Je to pomalý, způsobuje zácpy a další překážka v provozu. Křížení mábýt mimoúrovňový a nebo upravit z křižovatly X na T s připojovacími pruhy.
Další hrůza
1 rok
Vznikne další peklo a brzda? Důležité je kolik projede aut po hlavní a kolik po vedlejší přeci. Pokud 11500 po hlavní a třeba 500 po vedlejší tak tam kruháč nemá v žádném případě co dělat. Smysl by měl pouze pokud by to bylo 6000 po hlavní a 6000 po vedlejší
Otázka je, co jiného tam postavit, aby to vedlo ke zpomalení dopravy a zvýšení bezpečnosti chodců (píše se o autobusové zastávce). Nemyslím si, že značka přechodu a omezení na 50 km/h by mělo nějaký úspěch…možná tak s úsekovým radarem a nebo se semaforem. Proti tomu je kruháč ideální, jelikož řidiče jednoduše donutí zpomalit sám o sobě a bez dalších nákladů na provoz…otázka spíše je, jestli má vhodně navržené rozměry (tj. jestli se tam pohodlně vytočí i kamion či náklaďák s vlekem).
Nemůžete po celé republice stavět MÚK. Na to prostě nemáte peníze. Musíte umět vytvořit smysluplné řešení i s omezeným rozpočtem. Křižovatek s takovouto intenzitou je tisíce.
Na kolik vyjde podchod pro chodce, když mají být důvodem pro takovouhle investici?
Přičemž doufám, že nejsou jediným důvodem pro kruháč, ale také provoz z vedlejší.
Ale to je přece o nějaké koncepci. To jestli se bude nebo nebude stavět MÚK má dát právě jasná koncepce, kde jsou kritéria daná. Jedno z nejdůležitějších je právě denní zatížení, pokud bude křižovatka urychlovat dopravu, zkracovat čekací doby na odbočení a připojení a zlepšovat bezpečnost projíždějících aut i chodců a cyklistů pro desítky tisíc lidí denně, pak bude kritérium naplněno.
Ted už tam nastupuje jen pár lidí,diskuse a plán změny přišel když ještě fungovala Magna,předtím Chabařovické strojírny.Dnes tam jezdí pár lidí.Ubylo i aut,přeci jen na jedné směně bylo 70,ráno 100lidí.A k tomu zásobování kamiony,dodávky + následná expedice. S tim provozem je to diskutabilní,ráno 5,45-6,15 je takový normál.Pak skoro nic.6,45-7,30 bych řekl,že je silnější.A kolem 9-10-11 tam třeba člověk nepotká nikoho.Pak smaozřejmě zase odpoledne v určitých časech. Kruháč tam vytvoří ráno kolaps. Co se týče předělávání křižovatky u Větruše,tak proč?Světelná,značená a to,že tam někdo někomu vjede na červenou enn ivina křižovatky,ale toho člověka.Stejně jako ústecký rondel,za mě suepr křižovatka.Chce to,ale místo… Číst vice »
Kdyby radši udělali kruháč na Všebořická/Havířská X Lipová/Plynárenská. Odbočit vlevo z těch vedlejších je téměř vždy za cenu risku. 🙁
Radeji zmenit rondel v usti na kruhak,to je potrebnejsi než tuto krizovatku.
Celou dobu jsem si myslel, že se jedná o zlepšení napojení dálničního sjezdu…A ono ne! A pak přechody pro chodce hned na ramenech kruhového objezdu jsou nebezpečné. Možná to sami znáte…
Nehodil by se kruháč spíš až dál u benzinky?
Ano hodil by se u benzínky a pak tato křižovatka co je na fotce a dokonce i sjezd a nájezd na D8 směr Praha.
místem neprojede 12tis. aut denně (to je na I/13, ale dle CSD dokonce 17000 a RPDI(Po-Pá) tam je 19700 aut/den což je na kruháč fakt hodně, pokud tak turbookružní se svěma pruhy na vjezdu i výjezdu v přímém směru. Pozn1. sčítáno přímo v místě budoucí okružky
Pozn2. zmíněných 12tis voz je na navazujícím úseku I/13 směr Teplice.
Takže místo zablokované silnice třetí třídy zablokujeme i silnici první třídy. Gratuluji.
Kruháče na hlavních silnicích mimo města jsou krokem zpět. Je to pomalý, způsobuje zácpy a další překážka v provozu. Křížení mábýt mimoúrovňový a nebo upravit z křižovatly X na T s připojovacími pruhy.
Vznikne další peklo a brzda? Důležité je kolik projede aut po hlavní a kolik po vedlejší přeci. Pokud 11500 po hlavní a třeba 500 po vedlejší tak tam kruháč nemá v žádném případě co dělat. Smysl by měl pouze pokud by to bylo 6000 po hlavní a 6000 po vedlejší
Otázka je, co jiného tam postavit, aby to vedlo ke zpomalení dopravy a zvýšení bezpečnosti chodců (píše se o autobusové zastávce). Nemyslím si, že značka přechodu a omezení na 50 km/h by mělo nějaký úspěch…možná tak s úsekovým radarem a nebo se semaforem. Proti tomu je kruháč ideální, jelikož řidiče jednoduše donutí zpomalit sám o sobě a bez dalších nákladů na provoz…otázka spíše je, jestli má vhodně navržené rozměry (tj. jestli se tam pohodlně vytočí i kamion či náklaďák s vlekem).
No pokud jsou tam dálniční intenzity, pak jedině plnohodnotná mimoúrovňová křižovatka, nic jiného nedává smysl.
Nemůžete po celé republice stavět MÚK. Na to prostě nemáte peníze. Musíte umět vytvořit smysluplné řešení i s omezeným rozpočtem. Křižovatek s takovouto intenzitou je tisíce.
Na kolik vyjde podchod pro chodce, když mají být důvodem pro takovouhle investici?
Přičemž doufám, že nejsou jediným důvodem pro kruháč, ale také provoz z vedlejší.
Ale to je přece o nějaké koncepci. To jestli se bude nebo nebude stavět MÚK má dát právě jasná koncepce, kde jsou kritéria daná. Jedno z nejdůležitějších je právě denní zatížení, pokud bude křižovatka urychlovat dopravu, zkracovat čekací doby na odbočení a připojení a zlepšovat bezpečnost projíždějících aut i chodců a cyklistů pro desítky tisíc lidí denně, pak bude kritérium naplněno.
Podívejte, jak to řeší v D a A. Mimoúrovňově.