ŘSD postaví na silnici z Brna do Znojma okružní křižovatku, požadovaly ji obce
Modernizace silnice I/53. Foto: ŘSD
Křižovatka bude připravena na budoucí proměnu na mimoúrovňovou.
Křižovatka bude připravena na budoucí proměnu na mimoúrovňovou.
Jaký smysl má celá tato „modernizace“? Sice kousek silnice rozšíří na 3 pruhy, ale pak tam dají kruháč a tak dojde ke zpomalení….
Je dobré, že se zde investuje, ale 1,5 roku uzavírka je tragédie. Je tam snad nějaké náročné inženýrské dílo? Mám za to, že nic, vše zemní práce, vrstvy a asfalt. To se dá stihnout do 3 měsíců. A když teda rok a půl. Expresní busy Brno – Znojmo to nedávají pravidelně pod hodinu a ve Znojmě ujíždí všechny přípoje. Proč se nepřekopala ids, aby ty přípoje neujížděly, dyť na to je čas…
Kdy bude obchvat Znojmo Wien slibovaný kruhový objezd Kasárna stále jenom samé sliby jenom se vymlováte stydět bys te měli
Bylo by lepší tu MÚK stavět rovnou. Dálnice tímhle směrem nebude nejspíš nikdy, intenzity provozu rozhodně nejsou ve všech směrech stejné a z jedničky se vedlejší dělat taky nebude.
Z upgradu na 2+1 se nám klube downgrade na okružní křižovatky. Je to absolutně špatný precedent, kdy jakákoliv dědina bude nyní takto tlačit a dojde k fragmentizaci dálkových tahů, což popírá jejich smysl. Na nově budované nebo rekonstruované jedničky s provozem okolo 10k denně patří jedině MÚK!
Jo, von nám totiž někdo vysvětlí že tam ten kruháč je naprosto v pohodě, protože „každou chvíli“ se začne stavět dálnice na Znojmo takže na budoucí vedlejší komunikaci může v klidu být kruháč… 🙁
Proč!?
Proto!
Mor z I/43 se rozšířil. Na první třídu a nota bene mezinárodní tah (v Rakousku pokryčuje rychlostní komunikací) kruhováče nepatří. Normu máme na kdejakou hovadinu, ale ausgerechnet na toto by se hodila.
Amen!
Tak ještě že obce nevyžadovaly retardéry, dvacítku a kočičí hlavy 😀
Proč tam ta MÚK nemůže být sakra hned???
Odpověď je na snadě. Nebude tam nikdy. Tedy příštích 20 let určitě.
Mě fascinuje, s jakým klidem stát odřízl Znojmo od světa na tak dlouhou dobu. Ty objížďky jsou docela hrozné a na rok a půl při takové relativně malé investici, kdy výsledkem bude zpomalení (díky kruháči) jde o neuvěřitelné diletantství. V civilizovaném světě se to na důležitých silnicích fakt dělá jinak, vč. provizorních přeložek (třeba při výstavbě kruháče).
A jak to myslím s tím odříznutím Znojma? Inu, silnice 38 na Jihlavu je v Pavlicích též zavřená a objížďky jsou výživné.
Muzu se zeptat, za co jsou u tohoto příspěvku mínusy? Nějaký důvod? Co vám, prosím, příjde nepravdivé, mimo, nebo negativní? Objektivně je Znojmo odříznuté od zbytku republiky, objektivně to trvá dlouho. A navíc na základě průzkumu ze znojemského gymnázia inteligentnější mladí lidé ze Znojemska budou prchat, protože zde nevidí svoji budoucnost. Dopravní odříznutí regionu silniční i železniční je hlavním důvodem.
Do Znojma se bude stavět krásná rychlá trať odbočující z koridoru na rychlost 230 km/h. Je proto nesmyslné investovat do I/53. Budoucnost je v elektrické trakci.
aspoň to nebude nudná rovná silnice a může se taky občas zatočit volantem 😀
S kruháči proti mikrospánku a nikdy jinak! 🙂
Probuzení nárazem do „středové dekorace“?
Je dost na 2 věci, hnědé, zvláště pro protijedoucího.