ŘSD poprvé při stavbě dálnice využívá k založení mostu ražení pilot
Zatloukání pilot na stavbě dálnice D55. Pramen: ŘSD
Devítikilometrový úsek staví Skanska od srpna 2021, hotov má být příští rok.
Devítikilometrový úsek staví Skanska od srpna 2021, hotov má být příští rok.
Je počkej Skansko 😉
https://youtu.be/5MF2eGQr0es?t=253
Chybná informace, technologií beraněných pilot je založeno několik desítek dálničních mostů na D1 (1969-1982).
Tento postup byl použit i při stavbě mostu přes Labe ve Valech (financoval PK a ŘVC) – silnice 3. třídy
Earthshaker v akci. Sto metrů daleko třese se zem, co rána, to pár tun. Kladivo pracuje na 110 %!
„Před hájovnou stojí zaražený pilot.“
Tak tam šoupneme toho Korna, když už tu ta díra je. Ne?
Mládenci, změna! Ten kůl vyndejte a do tý díry postavíme pana Korna!
Píšu zde málo, ale to už je moc. Poláci přesně tohle používají při stavbách všeho možného. Mostů, které si za chvíli sednou, patek na sloupy trakčního vedení, které se za chvíli vyhnou atd. Mohl bych pokračovat do nekonečna. Co je lepší pěkně prorostlý kořen v zemi, nebo květinka v plastovém květináči.
OK, není to žádný světový vynález, ale jako PR zprávička „hele, stavíme, neflákáme se“, je to dobrý.
Co je lepší, betonová bakule v „tektém“ písku, nebo sloup opřený o beraněním dohutněný materiál?
absolvent VŠŽ, fakulta geotechniky a speciálního zakládání
No nevím, sázet květiny dvouručním kladivem, jako když zatlouká kůly k plotu…
https://2.bp.blogspot.com/-tEqx8-MeRr0/VkI-YopzxpI/AAAAAAAAFnA/74XKEzsdQKA/s1600/CIMG1753.JPG
It’s Hammer Time! 🙂
Ano, je čas na pořádné kladivo.