ŘSD poprvé při stavbě dálnice využívá k založení mostu ražení pilot

Zatloukání pilot na stavbě dálnice D55. Pramen: ŘSDZatloukání pilot na stavbě dálnice D55. Pramen: ŘSD

Devítikilometrový úsek staví Skanska od srpna 2021, hotov má být příští rok.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel IV.

Je počkej Skansko 😉
https://youtu.be/5MF2eGQr0es?t=253

Jan

Chybná informace, technologií beraněných pilot je založeno několik desítek dálničních mostů na D1 (1969-1982).

PavelŠ

Tento postup byl použit i při stavbě mostu přes Labe ve Valech (financoval PK a ŘVC) – silnice 3. třídy

Jiří Kocurek

Earthshaker v akci. Sto metrů daleko třese se zem, co rána, to pár tun. Kladivo pracuje na 110 %!

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

„Před hájovnou stojí zaražený pilot.“

BND 30

Tak tam šoupneme toho Korna, když už tu ta díra je. Ne?

Igor Mauricio

Mládenci, změna! Ten kůl vyndejte a do tý díry postavíme pana Korna!

Dejv

Píšu zde málo, ale to už je moc. Poláci přesně tohle používají při stavbách všeho možného. Mostů, které si za chvíli sednou, patek na sloupy trakčního vedení, které se za chvíli vyhnou atd. Mohl bych pokračovat do nekonečna. Co je lepší pěkně prorostlý kořen v zemi, nebo květinka v plastovém květináči.

Kubrt

OK, není to žádný světový vynález, ale jako PR zprávička „hele, stavíme, neflákáme se“, je to dobrý.

Kubajsu

Co je lepší, betonová bakule v „tektém“ písku, nebo sloup opřený o beraněním dohutněný materiál?

Pako

absolvent VŠŽ, fakulta geotechniky a speciálního zakládání

Jiří Kocurek

No nevím, sázet květiny dvouručním kladivem, jako když zatlouká kůly k plotu…
https://2.bp.blogspot.com/-tEqx8-MeRr0/VkI-YopzxpI/AAAAAAAAFnA/74XKEzsdQKA/s1600/CIMG1753.JPG

jan H

It’s Hammer Time! 🙂

Jiří Kocurek

Ano, je čas na pořádné kladivo.