ŘSD otevřelo obchvat Církvice na Kutnohorsku, chystá navazující úsek u Malína
Otevření obchvatu Církvice (I/38) 25. 10. 2022. Pramen: ŘSD
Během výstavby musela být provedena také přeložka ropovodu Družba.
Během výstavby musela být provedena také přeložka ropovodu Družba.
Polovičaté otevření, po celém úseku je i dnes omezení na 50 km/h, v jednom místě 30 km, dřívější průjezd přes Církvici byl rychlejší. Netuším, na co ještě ŘSD čeká, ale u tak drahé stavby je omezení rychlosti výsměch…
Souhlasím. Při zvýšené dopravě tam vznikají zácpy. Dopravní situaci obchvat v této podobě nezlepšil.
Tentokrat chválím, stahovačka pod mostem již predevcirem zvecera (minimálně) odstraněna.
No super, tak ted jeste neco udelat pod Kankem, protoze to je silenost 🙁
Zajímavé, že ten kratičký úsek Malín-Kuchyňka měl být hotový dřív než obchvat Církvice. Neví někdo, na čem se to zaseklo?
Zde nic není…
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/290/infoletak_s38-malin-kuchynka.pdf
Pardon, ale odbočit v cirkvici z Kutné Hory na Čáslav jedna velká tragedie. Dnes to bylo uplne ucpané. Auta stala až za mostem.
Souhlas! Jsem zvědav, jak dlouho bude trvat, než tato situace (která bude na denním pořádku) projde médii. Zkrátka nešťastné řešení. Těšil jsem se na otevření. Teď už takovou radost nemám.
Protože včera byla uzavírka I/38 u Kaňku kvůli nehodě kamionu a taky protože je jednosměrka v Malíně.
Budeme doufat, že to byla shoda dalších nepříjemností na ostatních úsecích. Já bych si to moc přál 🙂
Též jsem tak stál a kroutil hlavou, co to vymysleli. Toto místo je opravdu nešťastně řešené. Holt se budeme muset naučit jezdit tak, abychom se v tomto místě nemuseli na I/38 napojovat.
Na titulním snímku mně zaujala železniční tématika na pozadí: patrák a BDs – zástupci moderního cestování vlakem, magnet na zvýšení počtu cestujících v osobní dopravě ve 20. letech 21. století.
Jo je to mazec s tím jezdit! Japonci jedoucí z/do KH pěkně čumej 🙂
Tohle snad kdysi jezdilo na trati 195 Rybník – Lipno.
Pro děti zážitek, pro dospělé „velice pohodlné“…
Taky jsem si všimnul, je to strašný… 🙁
No upřímně, není moc proč jásat. Pro lidi jedoucí z KH na Čáslav, je to jako druhá Skalka(křižovatka pod Kaňkem a směr Kolín). Dnes ve špičce kolona aut od křižovatky až k odbočce na Neškaredice. A podle lidí na FB to bylo tak zhruba 16-18h, předpokládám že ne nonstop, ale stejnak. Takže z práce snad radši zadem, až budou Třebešice opět normální…
Protože včera byla uzavírka I/38 u Kaňku kvůli nehodě kamionu a taky protože je jednosměrka v Malíně.
Včera to bylo ještě umocněné tím, že u Hlízova skončil na boku náklaďák a objížďka byla přes KH. Já bláhově jel na MOL natankovat a pak hurá přes Církvici s tím, že obchvat přece ještě nebude otevřený. Ejhle.. Byl.. A zůstal jsem viset na nadjezdu nad tratí, zdržení asi 5 minut. V tom, co jsme ale zažili na objížďce ze Skalky přes KH, bylo napojení v Církvici to nejmenší zdržení. Cesta Skalka-Církvice trvala přes KH 30 minut díky zásekům na kruháčích – stálo to z Kaňku až ke Kauflandu bez hnutí asi 5 minut a pak se to plazilo krokem.… Číst vice »
Mohl bych Vás, co znáte starou „státovku“ procházející obcí, poprosit o vyplnění rychlého dotazníku? https://forms.gle/T4frCBa8Er1JpRGV6
A příjezd k benzínce zůstal přes ves? V sobotu jsme tam jeli (ještě po přeložce a původní silnici směrem od Kolína do Církvic), výjezd od ní je normálně na obchvat směrem na Kolín, ale na odbočovací pruh na příjezdu to nevypadalo.
Příjezd I odjezd jedině přes obec, z obchvatu se to bude teprve stavět. Odbočovací a i připojovací pruh je ale již předem hotový.
Krásná práce , jen tak dál , jel jsem včera obchvat Chýnova a opravdu moc hezké svezení, tento obchvat Církvice také pomůže ,,, děkuji ŘSD za to že za poslední roky opravdu dokázali akcelerovat výstavu a je to znát,,,
Copak výstava, to nám jde 😉
Co chtěj proboha stavět 2 roky na té přeložce?
No hurá. Ještě vyřešit tu hrůzu od Malína na Kolín. Tam je to tragédie.
Ano. Jezdím tudy velmi často a nechápu, že se tam snad ani nic nepřipravuje. Přetížených, úzkých cca 4.5 km. Přitom tam byl snad plánován i 4 pruh.
A je k tomu 4 pruhu vůbec někde něco? Jediné, co se plánuje, je kruhák pod Kaňkem.
Pod Kaňkem, Na Skalce, byl záměr okružní křížovatky opuštěn. Nyní probíhá příprava mimoúrovňové křižovatky, kterou je možné postavit na pozemcích města, kraje a státu.
V aktuálních ZÚR Středočeského kraje je:
D047 – Koridor silnice I/38: rozšíření na čtyřpruh
v úseku Hluboký Důl – Hlízov
Což je podle výresu cca od Kolína po Kaňk. Nicméně dalších cca 1.7km mezi Kaňkem a Malínem, které vnímám na celém úseku jako nejhorší, se zdá, že se nijak neplánuje upravit.
Myslíte ty 4 km mezi Kutnou Horou a Kolínem? https://mapy.cz/s/nuduruteza Tam by to asi chtělo také rozšířit krajnici, zploštit niveletu a trochu to narovnat. Nicméně i na silnici I/38 jsou důležitější úseky k přeložení než zrovna tento (např. obchvat Znojma, Krchleb, Luštěnic, Stonařova, Želetavy, a mnoha dalších měst a obcí, nebo úsek mezi Kolínem a dálnicí).
No prostě postavit novou silnici.
Stejně jako ve výše zmíněných i nezmíněných případech.
Viz to, kolika vesnicemi se jede z Jihlavy na hranici a od hranic do Vídně.
Mezi Kolínem a D11 je plánován obchvat obcházející obce od Osečku až po Novou Ves.
Ale zprasený, místo, aby se tam postavil přivaděč, jaký má třeba Písek na D4, tak tam chtějí stavět střídavý třípruh