ŘSD otevře novou část brněnského okruhu již v srpnu, od června začnou omezení

Práce na stavbě VMO Tomkovo náměstí - Rokytova. Foto: ŘSDPráce na stavbě VMO Tomkovo náměstí - Rokytova. Foto: ŘSD

Od 1. července bude uzavřen Husovický tunel.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

Takže Brno bude mít okruh a Praha zase nic.
Už mi ten Brnocentralismus leze krkem!
(Dělám si srandu, jsem rád za každou užitečnou dopravní stavbu).

Vladimír Bílý

Kromě zúžení na1+1 se okruh navíc střetne i s kompletním dopravním proudem od Bílovic a Adamova na Tomkáči. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tato katastrofa se měla jednoznačně načasovat do července! Navíc v červenci už bude nejspíše hotový most na Lesnou, takže alespoň Adamov by byl schopen to objet jinudy.

Dálnice

Tak ktere mesto bude mit mestsky okruh prvni? Praha nebo Brno?

Ondra

Tovačov..

Jiří Kocurek

Hradec Králové

smart

Opava

Pepa z Depa

Co se nepodařilo Švédům, to zvládne ŘSD a BKOM.

Jiří Kocurek

Ne, k tomu se musí přidat ještě SŽ a SÚS JMK.

Pak by se znova mohlo podařit mít provoz na D1 Brno-Vyškov jen ve dvou pruzích, starou císařskou zavřenou a výluku na železnici, NAD po zbytku D1.

tomash

Letní koordinace uzavírek patří ke koloritu Brna. Zúžení VMO na 1+1 pruh + objížďka Husov. tunelu učiní severní část VMO nepoužitelnou. Zajímalo by mě, co chystají letos na jihu Brna za překvapení řidičům.

PeS

tak kdy a jak se to má dokončit ?

tomash

Dokončovat se má po kouscích tak, aby se nemuselo zúžovat na 1+1 na celé měsíce, příp. takové akce nechávat na víkendy a noce. Proč se musí uzavřít obě roury Husovického tunelu na téměř 2 měsíce, aby se napojila sousední stavba, nad tím zůstává rozum stát.

Ondra K.

Jenže tohle „kouskování“ má ve finále značně negativní vliv na výslednou kvalitu povrchů a konstrukčních vrstev. Ta stavba bude sloužit desítky let. Potencionálně zhoršit kvalitu jejího provedení jenom kvůli komfortnějšímu průjezdu během stavby mi připadá dost krátkozraký.

Jiří Kocurek

Po kouscích znamená prodloužení stavby.

SYN

A jako bonus i zdražení…

Bubak.cz

Pokud to místo znáte (váš komentář naznačuje že ne, takže https://mapy.cz/s/gonuvupude + pohled na tunel a stavbu https://www.youtube.com/watch?v=2_ZqvM5XrQc&t=17s), jak přesně si představujete že to mají dokončit při zachování provozu tunelem?

bkv

Asi by to šlo udělat po polovinách za obousměrného provozu jedním z tubusů tunelu. Ale zase by to trvalo dvojnásobek času, než když to udělají komplet v jednom záběru.

Stráťa

Obousměrný provoz jedním z tubusů tunelu vyžaduje připravenost stavební i řídícího systému, značení atd. kterou má v Brně jenom Královopolský tunel.

bkv

Proto je taky na začátku slovo Asi…

Petr Jetelina

Tohle mělo stát už alespoň 15 let. Vinohradský tunel měl být hotový minimálně před deseti lety. Už včera bylo pozdě…

Ondra

A stavět tunely ještě před vynálezem automobilu byste nechtěl?
Takto nicneříkající prohlášení lze vyrobit a vztáhnout k jakékoliv stavbě.. stejně tak když se někde postaví třeba zbytečně kapacitní silnice, tak se zas dá nadávat na vyhozené peníze atd.
Žádný ideální svět ke kterému se vztahují naše fantazie a kde jsou věci přesně tak jak mají být a přesně tehdy kdy mají být, nikdy neexistoval, neexistuje a nikdy existovat nebude..

Já jsem naopak rád, že to tam frčí a zdárně (mýma laickýma očima) to spěje ke konci a mě to cestování usnadní..

Ondra

Neví někdo, jestli bude možný odbočit doleva z estakády na Rokytovu směrem na Vinohrady? Protože zatím to podle toho sjezdu co tam budují nevypadá a myslím že zrovna tohle by kasárnám hodně prospělo.

Tomáš Gottschalk

Levé odbočení samozřejmě možné bude. Řešilo se to hodně na webu ceskedalnice.cz. Uspořádání křižovatky bude podobné, jako např. v Bohunicích na Jihlavské, tedy jedním pruhem s tím, že Rokytova nahoru od Svatoplukovy bude taky jedním pruhem a mezi nimi budou betonová svodidla, aby se umožnilo bezpečné připojení. Plus SSZ na konci estakády a na Rokytově směrem dolů. Takže kasárnám hodně odlehne a měla by se zlepšit průjezdnost křižovatky Svatoplukova – Rokytova.

Jiří Kocurek

Jen je škoda, že se už nezačal stavět tunel pod Vinckama.

Tomáš Gottschalk

Nebo neudělalo bezkolizní vedení hlavní trasy kolem Vinohrad po Žarošické a la S1 kolem Vídně.