ŘSD opravuje hlavní tah z Písku do Plzně, u sjezdu z D4 je kyvadlový provoz
Silnice I/20 u Sedlické obory. Pramen: ŘSD
Na silnici I/20 se řidiči koncem dubna jednoho omezení zbavili, když skončila oprava průtahu Nepomukem.
Tato silnice potřebuje víc než jen opravit povrch….
Hmm. U obory to neni uplne dobre, ale ze by to byl na tehle trase prave ten usek, ktery si zaslouzi prednostni reseni, to bych opravdu netvrdil.
Nicmene tohle je klasika. (Viz aktualni vymena jeste celkem slusneho povrchu na nejjiznejsim useku D4 misto okamziteho reseni naprosto desive situace v useku Cimelice – Krsice atd.)
Jestli narážíte na opravu D4 mezi cca 78km a 85km, tak s tím nemá nic společného ŘSD. Tyto úseky patří do PPP projektu a obnovuje se tam nejenom vozovka, ale též i zabezpečení a kamerové systémy (dělá to stejná společnost, která dělá staví zbytek D4).
Je to mozne. Ostatne prace probihaji asi tak 10x rychleji nez byva zvykem v pripade beznych oprav.
Mimochodem jde o jediný úsek mizerné trasy Plzeň – Písek, kde se plánuje „v dohledné době“ obchvat, plánované zahájení dokonce 2025…
Losiná, Chválenice – začátek 2026 – 2028. Otázka je, co se bere jako dohledná doba.
Té Losiné jsem přestal věřit – připravuje to Plz kraj, ten má ve skluzu vše, a nyní se budou nově dělat odbočovací pruhy za Losinou směr Poříčí – přitom po tom obchvatu to tam má být celé jiné… Tak asi tuší že jen tak nebude…
ten odbočovací pruh tam měl být už 20let a ne furt čekat na obchvat… a co připravuje PK? Je to akce ŘSD, bohužel nový obyvatelé salelitu Losiná s tím nesoushlasí a blokují a blokují
Ale tato právě opravovaný
Ale tento právě opravovaný úsek nepatří ke stavbě I/20 Hněvkov-Sedlice. Stavba obchvatu končí napojením na stávající vedení silnice kus za současným železničním přejezdem. Odhadem je to tak 1,5 km od obory směrem na Blatnou a Plzeň.