Od roku 2012, kdy to sleduji, nebyla I/56 včetně peáže s D56 po své délce od Frýdlantských mostů v Ostravě po křižovatku s I/35 na Bílé průjezdná bez jakéhokoliv omezení ani jednu jedinou minutu.
A to v pondělí začíná Mordor na Ostravici.
P.S.
Tu hlukovou studii zadával kdo? V daném místě jdou nejbližší domy od dálnice vzdáleny přes 500 metrů, to už ta PHS lobby může opravdu takto zabetonovat kompletně celou republiku!
A opět prosím všichni oslavujte zdejšího poloboha Mátla.
LukHo
3 měsíců
Připomíná mi to jeden vtip co byl nedávno na internetu
Tak si představ oni začali jezdit jinudy, tak jsme to rozkopali i tam
Adrian
3 měsíců
To je paráda, kromě nových omezení je ještě zúžení u Hrabové, kde se kolikrát stojí i 20 minut. Na cca 20 km úseku mezi Frýdkem a Ostravou budou celkem 3. Bezva práce. To už by bylo jednodušší dát celou D56 z Frýdku až do Ostravy do jednoho pruhu, provoz by byl plynulejší.
Jojo. A teď nedejbože že rozkopou 323.
A místo Ova FnO a 45 minut to bude 60.
Takže babo raď. Stát 20 minut v koloně.
Nebo rozkopat 323 a jezdit to za 29 minut.
Všechno bylo včera pozdě….
Jak u vlaků tak na silnici….
Záleží z které části Ostravy. Např. ze Slezské nebo Radvanic by snad už vycházelo rychleji jet přes Šenov a Václavovice do Frýdku, než po D56 či přes Paskov, kde doprava zhoustne také, kvůli řidičům objíždějícím ucpanou dálnici.
Od roku 2012, kdy to sleduji, nebyla I/56 včetně peáže s D56 po své délce od Frýdlantských mostů v Ostravě po křižovatku s I/35 na Bílé průjezdná bez jakéhokoliv omezení ani jednu jedinou minutu.
A to v pondělí začíná Mordor na Ostravici.
P.S.
Tu hlukovou studii zadával kdo? V daném místě jdou nejbližší domy od dálnice vzdáleny přes 500 metrů, to už ta PHS lobby může opravdu takto zabetonovat kompletně celou republiku!
A opět prosím všichni oslavujte zdejšího poloboha Mátla.
Připomíná mi to jeden vtip co byl nedávno na internetu
Tak si představ oni začali jezdit jinudy, tak jsme to rozkopali i tam
To je paráda, kromě nových omezení je ještě zúžení u Hrabové, kde se kolikrát stojí i 20 minut. Na cca 20 km úseku mezi Frýdkem a Ostravou budou celkem 3. Bezva práce. To už by bylo jednodušší dát celou D56 z Frýdku až do Ostravy do jednoho pruhu, provoz by byl plynulejší.
takhle je to už posledních 10 let, ani jeden rok nebylo těchto 20 km průjezdných bez omezení
Hlavne ze je to zpoplatneny usek. Tohle by v okolo prahy neproslo…
Jojo. A teď nedejbože že rozkopou 323.
A místo Ova FnO a 45 minut to bude 60.
Takže babo raď. Stát 20 minut v koloně.
Nebo rozkopat 323 a jezdit to za 29 minut.
Všechno bylo včera pozdě….
Jak u vlaků tak na silnici….
Záleží z které části Ostravy. Např. ze Slezské nebo Radvanic by snad už vycházelo rychleji jet přes Šenov a Václavovice do Frýdku, než po D56 či přes Paskov, kde doprava zhoustne také, kvůli řidičům objíždějícím ucpanou dálnici.