ŘSD odložilo otevření obchvatu Klatov, první část zprovozní s příchodem září

I/27, stavba obchvatu Klatov. Pramen: ŘSDI/27, stavba obchvatu Klatov. Pramen: ŘSD

Druhá etapa obchvatu na jihu města bude zprovozněna do konce letošního roku.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojta _7

Zpoždění o pár týdnů fakt nehraje roli, když na něj čekají desítky let.
MÚK asi nebyly potřeba, protože většina aut jede do Klatov, to bych raději investoval do čtyřpruhu D5-Klatovy.

BeHe

Bydlels někdy v Klatovech poblíž průtahu městem????

Martin Ježek

Nějaké informace o přípravě dalších úseků směr Železná Ruda?

Tom Matto

Zadne nic se nepripravuje.

Miloslav

Připravuje se elektrifikace železniční tratě

mimochodem

A jak to pomuze silnicni doprave? 🙂

Jinak co od te elektrizace tak cekat, ze… zmizi preprah (kraceni 10-15 minut), zmizi Regionovy (slava)…
Hypoteticky zvyseni Vmax leda tak po Nyrsko a mirny kraceni v mezich zakona pri pouziti nejakych sviznejsich jednotek.
Jenze ten horskej usek od Desenic dal ma kolejnice naohybane jen ve spojich a je zazrak, ze to vubec nejak drzi pohromade. Pridejte planovanou konzervaci zoufalstvi Plzen-Prestice, chybejici vyhybnu Tocnik a zustanete opet u casove nekonkrenceschopneho spojeni.

Daniel

I/27 je sice důležitou tepnou, ale to vůbec nebrání jí na X let zavřít

Pozorovatel

Redakce by měla poslední odstavec vypustit. ŘSD sice píše o důležité tepně, ale bez úplné uzavírky byla ta silnice někdy v minulém století.

Panoramix

To není žádný obchvat města, když ho zmrví čtyřmi OK. Ať se zajedou podívat k našim jižním sousedům, jak se staví obchvaty obcí. Tam člověk může jet v klidu 50 kilometrů v kuse stabilní rychlostí, maximálně s místním omezením na 80 či 70 km/h. Ale takové mírné přibrždění je 100x lepší než na 8 kilometrech čtyřikrát de facto zastavit a zase se rozjíždět. Opravdu je to tak významná úspora nákladů na stavbu, že se šetří každý milion? Ale že se pak kvůli průtahům v povolování celá stavba prodraží o polovinu, to už nikoho nebolí. Hlavně že se zdánlivě ušetřilo. 🙁

Václav

Psal jsem kvůli OK dotaz na ŘSD, a bylo my sděleno, že za ministra Bárty v době krize se musely nějaké stavby zlevnit, což „odnesla“ tato stavba. Smutné je, že se za nějaké „krize“ řešil rozpočet na stavbu, která se pak staví za mnoho let později.

mimochodem

Safra, ze on Bartuv duch stoji i za zprznenim zde nedavno avizovane prelozky Svihov-Klatovy?!