ŘSD odkládá rekonstrukci obchvatu Jihlavy, úřad neschválil navržená dopravní opatření

Obchvat Jihlavy. Zdroj: Google Street ViewObchvat Jihlavy. Zdroj: Google Street View

Práce byly přeloženy na březen.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karl vB.

Škoda, že v článku nebyla informace, před kolika lety byl ten 4,7 km úsek postavený.
Dopravní opatření v Jihlavě lépe nekomentovat a raději se jí, v rámci možností, obloukem vyhnout.

_jan91

Severní část s tunelem 2004, jižní část 2007. Takže si myslím, že už to má to svoje s přehledem odžito…

Elvis

Sakra a já už si myslel, že se jim nelíbí střídavý provoz v tunelu a že postaví další troubu 😀

Bobek

Já mám možná málo úřední myšlení, ale jak pomůže úplné vyloučení úseku? Chápal bych trvalý jednosměr místo kyvadlového provozu, ale takhle mi to hlava nebere.

Martin

To nešlo opravit alespoň tu část před a za tunelem (od ul. Jiráskova k II/602) v době, kdy byl tunel zavřený kvůli rekonstrukci? Navíc i ta rekonstrukce se protáhla, protože se říkalo (nevím, jak to bylo doopravdy), že se už rovnou opraví povrch v tunelu, aby se to pak nemuselo zavírat… A je to tu zas. A omezení na přivaděči a každoroční zavírání nájezdu na D1 snad už ani nebudu komentovat. Prostě jihlavské ŘSD šlape!!! Ale je fakt, že okružní křižovatku na exitu 112 nic nepřekoná, ten, kdo ji vymyslel, tak posunul laťku opravdu hodně vysoko.

Scotty

Povrch v tunelu se samozřejmě opravil. Ovšem teď se bude pokádat kompletně nový v celém úseku.
Okružní křižovatka na dálničním nájezdu bude mnohem lepší než dosavadní stav.

Martin

Ano, povrch se opravil, ale jak píšu, při uzavírce se mohlo opravit víc. Nyní se bude zbytečně uzavírat znovu, už to mohlo být.
A ano, OK na nájezdu je určitě bezpečnější, než to, co tam bylo teď, nebo spíš nebylo, ale zkrátka OK na křížení dvou čtyřpruhových silnic takového významu (= směrů s takovou intenzitou dopravy) nemá co dělat. Jediné správné řešení bylo dostavění celé MUK.

Otto

Snahou ŘSD navíc je, nekomplikovat již tak napjatou dopravní situaci na vytížené páteřní komunikaci I/38…
situace by nemusela být napjatá, kdyby I/ 38 byla ve čtyřpruhovém uspořádání, ideálně ke Stonařovu.

Scotty

To opravdu není nutné. Plánovaná dvoupruhová přeložka mimo vesnice bude úplně stačit.

Otto

Je tam cca 2,3 tis. tezkych vozdel denne, coz je mimochodem stejne jako vsetin – valmez, kde se dela prelozka ve ctyrpruhu. A v tech kopcich nahoru dolu pred jihlavou je lahudka jet za kamionem s drivim + spousta dojizdejicich do prace do jihlavy. Dtto jihlava – havlbrod