ŘSD má větší kontrolu nad zimní údržbou, nový systém už nemá data u cizí firmy
Zimní technika pro údržbu silnic. Ilustrační foto: ŘSD
Systém dokáže upozornit na výkony údržby, které sice skutečně dodavatelé provedli, ale ty neodpovídaly aktuálnímu počasí.
🙂
Největší problém s novým systémem je ten, že je absurdně pomalý. Dříve byly fotky z kamer na portále maximálně do 5 minut, dnes se pracuje s 30minut starou fotkou. Takže dispečer vidí, že padají první tři vločky a mezi tím už tam napadlo 10cm sněhu….
To je zpoždění jak na Mars 🙁
Až budou mít systém, který prozradí, že při pluhování za sněžení měli radlici dole na vozovce, ať přijdou.
Pokud si pamatuju správně, tak tohle uměly systémy na SUSkách dávno. Aby mohli dokazovat, co a jak. pro ta čidla co tam jsou tak tuto funkčnost mají. Dost často se to tam přidávalo kvůli různým stěžovačům, že jim ohodili vrata nebo omítku baráku.
To je standart tak 10let…
Ano posypový vůz posílá i informaci o pozici radlice (nahoře/dole), a už nějaký rok chce ŘSD i teploměr vozovky na voze. Nejlepší je, když dělaj inspekci o oprávněnosti zásahu – přijede někdo z Prahy a totálně bez znalosti místních podmínek začne buzerovat, proč se vyjelo zrovna tam, když čidlo ukazovalo to a to.