ŘSD má územní rozhodnutí pro další obchvat mezi Mladou Boleslaví a Nymburkem
Vizualizace přeložky Krchleby - Nymburk na silnici I/38. Foto: ŘSD
Stavby dvou obchvatů Krchleb a Luštěnic plánuje ŘSD na roky 2028 a 2029.
Stavby dvou obchvatů Krchleb a Luštěnic plánuje ŘSD na roky 2028 a 2029.
Jen mám takový pocit, že jsem o tom prvním obchvatu (Luštěnice) četl v nějakém letáku ŘSD už asi okolo roku 2004-2005. O D 38 se tam nepsalo nic, o tom se neuvažuje, max. stoupací pruhy nebo někde třípruh vytíženějším směrem jako u Kutné Hory.
Je to tak, vyvedení téhle frekventované silnice mimo obce se táhne už dekády bez valných výsledků.
Ty časové horizonty jsou fakt strašidelné. A teď si vemte, že žijete někde, kde asi taky obchvatu bude a jste teprve před územním rozhodnutím.
Jako lepší než nic, ale chtělo to stavět rovnou v parametrech budoucí D38…
Máte k té budoucí D38 nějaké podrobnější info?
To by mě zajímalo, kdy pánům nahoře dojde, že je D38 mezi D1 a Boleslaví fakt potřeba jako sůl.. obchvat Havlbrodu názorně ukazuje že lepit to tímto způsobem nestačí a hodí se to na méně vytížené úseky. Tady tu dálnici vidí každý soudný člověk..
Jen by mě zajímalo, proč se neřeší úzká hrdla na železnici také tímto způsobem. Tedy stavbou nových kolejí, aby doprava vlakem byla rychlejší a bezpečnější. Přitom víme z nedávných nehod, že ani seberovnější silnice nebrání kamionům havarovat.
Protože když trať odsunete mimo vesnice či města, lidé vám s tím nepojedou.
Ano to moc nechápu. Lidi na vlak v polích chodit nebudou, náklad tam překládat nebudou, koleje skrz obec se nestaví. Zato nechtějí mít v obci tranzit, tak se za miliardy silnice převádí do polí.
Je to klišé ale jsou dost potřeba, automobilková logistika jede 24/7…
Kdysi to byla železnice co jela 24/7 a ne jen PO, ST, Pá.
5km silnice s mosty a propustky za polovinu ceny jednou železničního podjezdu? Dobře ŘSD!