ŘSD má územní rozhodnutí pro další obchvat mezi Mladou Boleslaví a Nymburkem

Vizualizace přeložky Krchleby - Nymburk na silnici I/38. Foto: ŘSDVizualizace přeložky Krchleby - Nymburk na silnici I/38. Foto: ŘSD

Stavby dvou obchvatů Krchleb a Luštěnic plánuje ŘSD na roky 2028 a 2029.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jirik.e

Nezbláznil se někdo na ŘSD? Postavit silnici I. třídy s přímými úseky, mimoúrovňovými křižovatkami a bez aspoň jednoho kruhového objezdu mimo obec? 😀

Jan

Včera bylo pozdě, tyhle obchvaty patří k nejdůležitějším v ČR, ale už měly dávno stát ve čtyřpruhu, stejně jako chybějící pokračování mezi Poděbrady a odbočkou na Kutnou Horu.

Gogo

Ve Všechlapech je směrem k trati postaveno dost nových baráků, tam se dá čekat velký odpor místních nimbystů.

Mirek

Na druhou stranu nechápu tu potřebu vést v „těsné“ blízkosti obce takto frekventovanou silnici po čtyřmetrovém náspu. To aby byla, vzhledem k šíření hluku, celá přeložka uzavřena do protihlukových stěn jako mostní estakáda na kolínském obchvatu.

V. P.

Snad přeložka v Luštěnicích bude koordinována s případnými železničními přeložkami na trati Nymburk – Mladá Boleslav.

cracatit

Jen mám takový pocit, že jsem o tom prvním obchvatu (Luštěnice) četl v nějakém letáku ŘSD už asi okolo roku 2004-2005. O D 38 se tam nepsalo nic, o tom se neuvažuje, max. stoupací pruhy nebo někde třípruh vytíženějším směrem jako u Kutné Hory.

Sova

Je to tak, vyvedení téhle frekventované silnice mimo obce se táhne už dekády bez valných výsledků.

Koro

Ty časové horizonty jsou fakt strašidelné. A teď si vemte, že žijete někde, kde asi taky obchvatu bude a jste teprve před územním rozhodnutím.

Cyril

Jako lepší než nic, ale chtělo to stavět rovnou v parametrech budoucí D38…

hor411

Máte k té budoucí D38 nějaké podrobnější info?

MP22

To by mě zajímalo, kdy pánům nahoře dojde, že je D38 mezi D1 a Boleslaví fakt potřeba jako sůl.. obchvat Havlbrodu názorně ukazuje že lepit to tímto způsobem nestačí a hodí se to na méně vytížené úseky. Tady tu dálnici vidí každý soudný člověk..

Jiří Kocurek

I/38 supluje nexistující dálniční spojedí z Brna k D35 (a tu samotnou také).

Otto

D38 by byla fajn, nicmene byl bych rad, kdyby se RSD dokopalo aspon k obchvatum na cele trase, zejmena z Jihlavy k hranicim, to je doslova mezinarodni ostuda …

Lukas

To je hezký snění 🙂 Já zase sním o D43 a D34 🙂 Což mi připomíná, abych to opět napsal do dopisu Ježíškovi 😉

Patrik

Jen by mě zajímalo, proč se neřeší úzká hrdla na železnici také tímto způsobem. Tedy stavbou nových kolejí, aby doprava vlakem byla rychlejší a bezpečnější. Přitom víme z nedávných nehod, že ani seberovnější silnice nebrání kamionům havarovat.

Lukáš

Protože když trať odsunete mimo vesnice či města, lidé vám s tím nepojedou.

Patrik

Ano to moc nechápu. Lidi na vlak v polích chodit nebudou, náklad tam překládat nebudou, koleje skrz obec se nestaví. Zato nechtějí mít v obci tranzit, tak se za miliardy silnice převádí do polí.

Nemel

Co je na tom k nepochopení? Vždyť ve svém příspěvku tu realitu popisujete. Kdo to čte, může si říct jen: „Aha, taková je realita, chápu.“

🙂

Jiří Kocurek

VRT, která má převzít dálkovou dopravu.

Martin

Yo. 🤣🤣🤣 A lepší by tam nebyl? O tom se bude cintat ještě 20 let a pak to stejně zrušej, páč postavěj rovnou maglev a místo Barovrskýho expresu budou dotovat Shanghai expres. Dráha na letiště, k čemu, postaví se přese jezdící pás z Masaryčky až k check-inu. A když jsem u letiště… Už se rozkřiklo, že se smlouva zrušila a příští rok se kupují F69, prej je dodají okamžitě a to hned, v roce 2075. Automobilová logistika? Zapomeňte, za dvacet let nám KU (AI anebo třeba už UI) poradí, ať si automobilky nakoupí 3D tiskárny a je po legraci, dyk… Číst vice »

Jan

Je to klišé ale jsou dost potřeba, automobilková logistika jede 24/7…

Patrik

Kdysi to byla železnice co jela 24/7 a ne jen PO, ST, Pá.

David

5km silnice s mosty a propustky za polovinu ceny jednou železničního podjezdu? Dobře ŘSD!

Nemel

Přemýšlím, proč asi stojí víc kilo zlata, než kilo zrní. Vychází mi z toho, že srovnávat tyto dvě komodity je nesmyslné. Dovedu toto poznání aplikovat i na silniční a železniční stavby. Vy ne a máte v tuto chvíli 29 lajků. A takový je stav civilizace.