ŘSD má územní rozhodnutí pro další obchvat mezi Mladou Boleslaví a Nymburkem
Vizualizace přeložky Krchleby - Nymburk na silnici I/38. Foto: ŘSD
Stavby dvou obchvatů Krchleb a Luštěnic plánuje ŘSD na roky 2028 a 2029.
Stavby dvou obchvatů Krchleb a Luštěnic plánuje ŘSD na roky 2028 a 2029.
Nezbláznil se někdo na ŘSD? Postavit silnici I. třídy s přímými úseky, mimoúrovňovými křižovatkami a bez aspoň jednoho kruhového objezdu mimo obec? 😀
Včera bylo pozdě, tyhle obchvaty patří k nejdůležitějším v ČR, ale už měly dávno stát ve čtyřpruhu, stejně jako chybějící pokračování mezi Poděbrady a odbočkou na Kutnou Horu.
Ve Všechlapech je směrem k trati postaveno dost nových baráků, tam se dá čekat velký odpor místních nimbystů.
Na druhou stranu nechápu tu potřebu vést v „těsné“ blízkosti obce takto frekventovanou silnici po čtyřmetrovém náspu. To aby byla, vzhledem k šíření hluku, celá přeložka uzavřena do protihlukových stěn jako mostní estakáda na kolínském obchvatu.
Snad přeložka v Luštěnicích bude koordinována s případnými železničními přeložkami na trati Nymburk – Mladá Boleslav.
Jen mám takový pocit, že jsem o tom prvním obchvatu (Luštěnice) četl v nějakém letáku ŘSD už asi okolo roku 2004-2005. O D 38 se tam nepsalo nic, o tom se neuvažuje, max. stoupací pruhy nebo někde třípruh vytíženějším směrem jako u Kutné Hory.
Je to tak, vyvedení téhle frekventované silnice mimo obce se táhne už dekády bez valných výsledků.
Ty časové horizonty jsou fakt strašidelné. A teď si vemte, že žijete někde, kde asi taky obchvatu bude a jste teprve před územním rozhodnutím.
Jako lepší než nic, ale chtělo to stavět rovnou v parametrech budoucí D38…
Máte k té budoucí D38 nějaké podrobnější info?
To by mě zajímalo, kdy pánům nahoře dojde, že je D38 mezi D1 a Boleslaví fakt potřeba jako sůl.. obchvat Havlbrodu názorně ukazuje že lepit to tímto způsobem nestačí a hodí se to na méně vytížené úseky. Tady tu dálnici vidí každý soudný člověk..
I/38 supluje nexistující dálniční spojedí z Brna k D35 (a tu samotnou také).
D38 by byla fajn, nicmene byl bych rad, kdyby se RSD dokopalo aspon k obchvatum na cele trase, zejmena z Jihlavy k hranicim, to je doslova mezinarodni ostuda …
To je hezký snění 🙂 Já zase sním o D43 a D34 🙂 Což mi připomíná, abych to opět napsal do dopisu Ježíškovi 😉
Jen by mě zajímalo, proč se neřeší úzká hrdla na železnici také tímto způsobem. Tedy stavbou nových kolejí, aby doprava vlakem byla rychlejší a bezpečnější. Přitom víme z nedávných nehod, že ani seberovnější silnice nebrání kamionům havarovat.
Protože když trať odsunete mimo vesnice či města, lidé vám s tím nepojedou.
Ano to moc nechápu. Lidi na vlak v polích chodit nebudou, náklad tam překládat nebudou, koleje skrz obec se nestaví. Zato nechtějí mít v obci tranzit, tak se za miliardy silnice převádí do polí.
Co je na tom k nepochopení? Vždyť ve svém příspěvku tu realitu popisujete. Kdo to čte, může si říct jen: „Aha, taková je realita, chápu.“
🙂
VRT, která má převzít dálkovou dopravu.
Yo. 🤣🤣🤣 A lepší by tam nebyl? O tom se bude cintat ještě 20 let a pak to stejně zrušej, páč postavěj rovnou maglev a místo Barovrskýho expresu budou dotovat Shanghai expres. Dráha na letiště, k čemu, postaví se přese jezdící pás z Masaryčky až k check-inu. A když jsem u letiště… Už se rozkřiklo, že se smlouva zrušila a příští rok se kupují F69, prej je dodají okamžitě a to hned, v roce 2075. Automobilová logistika? Zapomeňte, za dvacet let nám KU (AI anebo třeba už UI) poradí, ať si automobilky nakoupí 3D tiskárny a je po legraci, dyk… Číst vice »
Je to klišé ale jsou dost potřeba, automobilková logistika jede 24/7…
Kdysi to byla železnice co jela 24/7 a ne jen PO, ST, Pá.
5km silnice s mosty a propustky za polovinu ceny jednou železničního podjezdu? Dobře ŘSD!
Přemýšlím, proč asi stojí víc kilo zlata, než kilo zrní. Vychází mi z toho, že srovnávat tyto dvě komodity je nesmyslné. Dovedu toto poznání aplikovat i na silniční a železniční stavby. Vy ne a máte v tuto chvíli 29 lajků. A takový je stav civilizace.