ŘSD má stavební povolení pro další část D35. Úsek Úlibice – Hořice chce začít stavět příští rok
D35 u Úlibic. Foto: ŘSD
Během stavebního řízení se nevyskytly zásadnější připomínky.
Během stavebního řízení se nevyskytly zásadnější připomínky.
Skvělá zpráva! Akorát s vizí, že se obchvat Úlibic začne stavět nejdřív za dva roky, se můžeme za pár let těšit na nejužší hrdlo široko daleko.
Už jsem si toho tady v minulosti všiml… výraz „Jde o předposlední úsek D35 ve směru od severozápadu“ je zavádějící. Pokud nahlížíme na D35 od severozápadu, jedná se o druhý úsek; pokud na dálnici nahlížíme od jihovýchodu, půjde o předposlední úsek.
To by nebyla správná diskuze o severozápadní D35, aby se zde nesešlo pár komentářů o její zbytečnosti. Podobný příběh jak D6.
To samý bych nejradši já jako pražák psal o D55.
Já jako Hradišťák Vám zbytečnost D55 v profilu 2+2 rád potvrdím. Úsek I/50 od Buchlovských kopců až do Starého Hrozenkova je zrekonstruovaný na komfortní 1+1 a naprosto to stačí. Na I/55 jsou přitom ty intenzity nižší. Jasně, odčerpá to část tranzitu Polsko-Rakousko/Slovensko, ale i tak. Problémem I/55 není vysoká intenzita, ale průchod obcema.
Skvela zprava po ranu! Plny plyn a neprestavat stavet prosim!
je vůbec mezi turnovem a hradce potřeba parametrů dalnice? Však by stačila v nové topě s parametry co bude mít jičín – turnov.
v Jičíně resp. v budoucnu už v Ulibicích se dělí hlavní proud od Hradce na dvě významné směry – Mladá Boleslav a Turnov/Liberec. Takže na D35 Hradec-Ulibice rozhodně budou vyšší intenzity než dále na Turnov a plnohodnotná dálnice tam smysl dává.. Pak samozřejmě můžeme zabrousit trochu bokem a diskutovat o potřebnosti jiných právě budovaných dálnic ještě s menším provozem (D4,D6,D7).. Za mě má ale smysl všechno…
d6? Ta je potřeba je, spojení praha – kv, d 7 lidi využívají alternativně ve směru do druhé poloviny ústeckého kraje. Jinak mezi turnovem a bílym kostelem je to také v plném profilu 4 pruh a není to dálnice.
Samozřejmě, že zde má smysl dálnice. Jel jste tudy někdy?
jo neříkáte mi žádnou novinku… Já jen reaguji na vaše tvrzení že by stačilo HK-Ulibice to co bude Ulibice-Turnov, což je na 65% délky trasy jen směrově dělený třípruh (2+2 bude jen Turnov-Rovensko). Tak píšu že HK-Ulibice budou výrazně vyšší intenzity než Ulibice-Turnov a rovněž výrazně vyšší intenzity než na většině trasy (kromě úseků u Prahy) D6, D7 i D4, a zároveň jinak nerozporuji vhodnost či potřebnost všech těchto zmíněných dálnic. Takže v úseku D35 HK-Ulibice dálniční parametry stoprocentně
Joudo!
Skvělé zprávy. Chválím vládu, hlavně ministerstvo dopravy, že i navzdory nastupující krizi a schodku v rozpočtu na výstavbě dálnic nešetří a naopak se snaží konečně pořádně stavět. Co na to dezolé úderka Rajchl a Vrabel?
Co na to Jan Tleskač? A co na to František?
František nejspíš čeká, až mu nový router přijede z Číny. Asi vlakem.
Rajchl s Vrábelem někdy demonstrovali proti výstavbě dálnic? Chválit tuhle vládu, že se konečně snaží pořádně stavět je také trochu mimo, protože základ toho je z minulých let. Tuhle vládu bude možné chválit až za to, jak pohnou s takovými úseky, jako je třeba středočeská část D3, a ne podle toho, že se začne stavět něco, co by se začalo stavět bez ohledu na to, kdo by byl u moci (kromě snad Věci Veřejných :D).
Souhlas. Kromě toho hlavní podíl na současném rekordním tempu ŘSD má ředitel Mátl a jeho tým. A ten tam byl už dávno před volbami. Vláda akorát těží z toho že to tam po dlouhé době řídí někdo, kdo má pro tu funkci předpoklady. Oni na ty projekty akorát alokují peníze a to ještě tím nejjednodušším způsobem, který zvládne každý Lojza: nasekají dluhy, místo aby trochu osekali přebujelý erár.
Je 21.4. RSD má stavební povolení. Vláda ma na krytí staven nově schválený úvěr od ECB. Přesto měřeno jinými “úspěchy” “vlády” můžeme mít opravdu radost, že se začne stavět alespoň příští rok.
Musíme doufat, že zase nezačnou šetřit. Babiš jim to vyjednal a na nich už je jenom stavění a placení.
ŘSD jede. SŽ je ostuda!
#řsd #200kmvevýstavbě #taktomábýt
#dobráspráva #svobodaven #kadeřníktonezachrání
Už zase…?
Také bych si rád přečetl o nějakém úspěchu SŽ…ale úspěšné výběrko na manažerky mopů není úplně to pravé ořechové…
Pořád hanite SZ a vlaky. Nicméně vlaky měli hlavní ambici konkurovat koňským a volským povozům na místní pilu/cukrovar… A kolik dneska vidíte venku těch povozů! Aha!
A jak se daří SŽDC bojovat proti ucpaným silnicím…
Jenže SŽ nemá co bojovat proti silnicím, ale má bojovat za železnici. Zastavení přípravy D0 okolo Prahy ten most pod Vyšehradem nevyřeší.
Taky mám pocit, že to píšu pod úspěchy ŘSD pomalu denně.