ŘSD má smlouvu na proměnu obchvatu Slaného v dálnici. Práce začnou v prosinci
Stavba dálnice D7 na obchvatu Loun (srpen 2023). Pramen: ŘSD
K dokončení D7 ve středních Čechách zbývají celkem tři navazující úseky.
K dokončení D7 ve středních Čechách zbývají celkem tři navazující úseky.
Už se daří poměrně solidně látal díry v tom našem salámu zvaném dálniční síť. Ještě čekám zahájení D35 Litomyšl – Janov a D0 Běchovice – D1 a budeme mít pěkně rozestavěné D6, D7 a D35.
Ještě by to chtělo ty původní úseky schválené jako R předělat na standard D. Aby to přeznačení nebylo čistým formalismem (viz Ťokův stavební rekord, kdy v noci z 31.12.2015 na 1.1.2016 se „postavilo“ cca 450 km dálnic)
Souhlas.
Mě spíš zajímá co dál za 4 roky kdy se budou zahajovat poslední úseky. Žádné další studie kromě dálnice ze starého města na Brno nejsou… Přitom dvě dálniční spojení na Polsko mi přijde málo .. to samí s Německem.
Souhlas, my jsme si zvykli, že dálniční síť se snad nikdy nedostaví, takže se od 90. let neaktualizovala. Přitom by chtělo udělat jakýsi dálniční okruh republiky, aby byly propojeny i jednotlivé regionální centra mezi sebou, nejenom tah na Prahu. ČB – Plzeň – Karlovy Vary – Ústí nad Labem – Liberec. Tah Sever – Jih od Hradce přes Jihlavu na Vídeň atd.
Z Jihlavy bych to stočil zpět na Č.B a máme tu krásný okruh kolem středočeského kraje.
JJ to je poslední tah, který jsem nedoplnil. Morava mi přijde solidně obsloužená, ještě doplnit plnohodnotné tahy na Slovensko v podobě dodělané D49 a protáhnout čtyřpruh jablůnkovským průsmykem od Bystřice až po hranice.
A železnice nechat už navždy jen pro parádu, ne? Pokud tedy rovnou úplně nezrušit. Nač v dopravě řešit nějakou efektivitu a minimalizaci dopadů do prostředí, od nějž závisí naše životy… 🙂
Jsem pro železnici .. nikdo ji neomezuje.
A taky potrubí, propoj z Hodonína do Polska, pro nahrazení Transgasu z Ruska.
Železnice jsou v jiné záložce, tady se bavíme o silnicích.
Pak ještě před bývá protlačit. D49 do Púchova v plném profilu. Pak kloudný napojení s Polskem přes Jeseníky od Zábřehu, napadá mě ještě stočit D4ku na Strakonice a dál na hranice s Německem ale to bych chtěl asi moc na dnešní dobu. Ale časem se to stejně bude podle mě řešit.. člověk koukne na mapu a vidí hned kde jsou slabí články.
Nevíte někdo, když ŘSD vybere firmu, jak dlouho mají ostatní lhůtu na odvolání? Jde mi o D0. Tam byl výběr tuším před asi 10 dny.
Standardně 15 kalendářních dní (§ 242 ZVVZ)
Termin pre podanie odvolania konci 2.12.
No konecne to jde! Dobra prace!
Desítky let nic nedělání a najednou to jde 🙂
No slovo najednou bych nepoužil – EIA byla získána už v roce 2005 (kdy o ní bylo požádáno nevím). Takže bych to viděl na dvě desítky příprav „papírů“.
Mimochodem dnešní obchvat Slaného, který má tento úsek nahradit byl postaven relativně nedávno – v letech 1995 až 1998. Předtím se od Knovíze směrem na Louny projíždělo přímo přes Slaný, nikoli okolo jako dnes.
Hlavně nepřepálit začátek, od října jezdí na zahájené stavbě obchvatu Lotouše už jeden buldozer
😀
Tak to bude teprve skrývka pro archeo, ne? Do stavby daleko 😀
Pokud se nepletu, tak archeo uz tam probiha nejakou dobu, ale tak asi nikdo neceka, ze by se takhle ke konci roku ukazalo nejaky tempo vystavby, realne se stejne zacne na jare