ŘSD má po více než roce smlouvu na další úsek D6, stavba začne příští týden

Úsek D6 u Řevničova. Pramen: ŘSDÚsek D6 u Řevničova. Pramen: ŘSD

Ke zprovoznění stavby by mělo dojít ve dvou etapách v roce 2025 a v roce 2027.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
FrenkyUL

Očekával bych, že de v článku rozepíše, která část bude dřív a naznačí na mapě. Jinde je to rozepsané. Tady se jde skoro vždy k jádru a toto tu podle mě chybí.

Štofik

Rychlost staveb dálnic je pro mě jediný důkaz že Česká Republika funguje.

Honza

Máte tam chybu ‒ nejedná se o most nad železniční tratí Plzeň-Most, nýbrž o nový železniční most této tratě nad D6.

Xaver

„Hotová by měla být v roce 2028.“

To je asi vtip s ohledem na to, že kolem KV ještě ani nekoplo a bůh ví, kdy se začne.

Jenda

Na webove strance k D6 uz ne rok 2029 (usek KV – Olsova Vrata)

Radim

Zrovna tento úsek ale nebude stavěn jako dálnice, ne?

Jenda
Kuba

Většina trasy KV – Olšová vrata zřejmě jako S 22,5/80, Olšová vrata – Andělská hora jako D 25,5/130
a pak je tam uvedena pro mě záhadná kategorie MS 4d-/20.0/80. Viz. leták https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/96/infoletak_d6-karlovy-vary-olsova-vrata.pdf?

Jiří Kocurek

Dekódovadlo je tady:
https://www.czrso.cz/clanek/kategorie-pozemnich-komunikaci-dle-csn/?id=1205

MS = Místní Sběrná
4d = 4pruhová, směrově dělená
20/80 šířka v m a návrhová rychlost v km/h

Když to dávají ven laikům, mohli by ty zkratky rozepsat.

Xaver

Mohli, ale proč by se obtěžovali…

VHbrno

Ono ale každopádně z hlediska terminologie vypadá dost divně, když ŘSD nechává stavět místní komunikaci. To totiž jaksi popírá to úplně základní rozdělení pozemních komunikací, jak je definováno v 13/1997. Ale to stejné je třeba i u I/42 v Brně, takže to možná bude mít nějaké logické vysvětlení…

VHbrno

A co třeba úsek z Chebu k hranicím? Ten má aktuálně i v letáku termín dokončení 2031 a nejspíš bude velmi optimistický…

Honza

Tak tento úsek má podle mě nejmenší prioritu.
Dokud Němci nenapojí Hohenberg na A93 a zbytek A v Německu, tak to bude mít stále malý význam