ŘSD má druhé stavební povolení k přestavbě křižovatky u letiště, stavba má začít v roce 2024

D7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSDD7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSD

Během prací povede objízdná trasa přes mimoúrovňovou křižovatku Kněževes, jejíž přestavba by měla v roce 2024 skončit.

35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
looking4bucho

Tak snad to vychyleni kvuli napojeni na prazsky okruh nekdy v budoucnu nalezne sve upotrebeni, minimalne treba jako startovaci rampa pro vznasedla kterymi se tou dobou budou nase vnoucata prepravovat.

Surio Mario Martinez Suarez

Už aby to bylo!
Včera bylo pozdě,!

Ivan_pha

Před pár lety se křžovatka upravovala (nový sjezd D0 -> letiště a teď to zovu rozkopou? Bravo!

kubisek

Tehdy jí upravoval developer – majitel Outletu v Tuchoměřicích. Díky tomu, že se to tehdy tak vleklo, tak je to teď „před pár lety“.

P_V

Jen mi není jasné, proč se upravila do jiné podoby než se bude dělat teď. Místo dostavby bude úplné překopání.

kubisek

Protože v tý době se to dělalo vzhledem k tehdejšímu stavu, čili kdy tato stavba nebyla v územním plánu.

ketchup1970

strašné plýtvání.

bkv

Takže měl developer čekat s otevřením Outletu na rekonstrukci MÚK v režii státu?

Mirek

Původní řešení umožňovalo příjezd k outletu taky. Nebyl důvod dělat za stamiliony provizorium a teď to předělávat znovu.

Jarda

Že by konečně zmizel ten nesmyslný přechod dálnice s padesatkou?

Looki

Není to dálnice.

Jelen

D0 dálnice je.

Mirek

Tohle ale není na D0, ale na I/7. Na dálnici žádný přechod není.

Jiří Kocurek

Co se stane s dálnicí, když ji na 1 kilometru značkami změníme na silnici 1. třídy a ponecháme počet jízdních pruhů?

Že by se ušetřilo a tady se zřídil přejezd: https://mapy.cz/s/fagesubomo

s1mple

I kdyby to nebyla dálnice tak je to nesmyslný špunt na silnici která měří sotva 3 km mezi D7 a D0, kdyby tam nebyl tak by se projíždělo pohodlněji a né že se z 130 hned brzdí na 50

Werki

Na D7 je minimálně od Buštěhradu 110, tipuju že kvůli těm krátkým nájezdům. Podobně jako bývala 110 např na D46

s1mple

Ano, jenomže tu rychlost fakt dodržuje málo kdo

Petr

na D46 je téměř v celé trase stále 110 i po rekonstrukci některých MUK

CarlosEV

Podle těch výkresů na 100% zmizí … hurá !!!

BND 30

To není nesmysl, to je mýtná brána jak Fík 😀

Rossec

… do 2028, úsměvný a zároveň smutný.

Surio Mario Martinez Suarez

Bude se tam muset hoooodně bagrovat a odvážet zemina a kamení..
A to chvíli potrvá..

Slávek

Delší dobu se už diskutuje o tom, že mezi Prahou a exitem č. 7 u Makotřas by mohla mít D7 v každém směru 3 pruhy. Doufám, že tyto projekty s tím už počítají 🙂 Neví o tom někdo zasvěcený?

Looki

My v Praze doufáme, že ne. Navíc se staví vlak.

kubisek

Jak konkrétně pomůže vlak na Kladno dopravě ze Slanýho, Loun a severozápadu ČR?

PetrN

třeba tím že by se mohly omezit cesty autem z Prahy do Kladna a zpět, které vedou právě přes nejvytíženější úsek D7 z Makotřas do Prahy??

P_V

Kladno není jediný silný zdroj dopravy v té lokalitě. Bude tam ústit i nová silnice do Kralup a k D8.

Jiří Kocurek

A ten vlak vám přiveze zboží do obchodu? Nebo si houfně zajedete na Žižkov, přičemž to MHD nezvládne?

MHD

My v Praze doufáme, že ano.

Luboš Beneš

Ten vlak na Kladno co měl jezdit už 20 let? Bláhovče….

Tomáš

Tyto projekty nevím, protože jsem neviděl žádný plánek odkud by to mělo začínat. Rozšíření připojovacích pruhů MÚK Kněževes a MÚK Středokluky s budoucím 3+3 počítají.

PetrN

úsek od budoucí D0 k MUK Aviatická bude mít 4+4 pruhy (vždy 2 z D0 od jihu a 2 z D0 od severu), 2 pruhy by se měly odpojovat na letiště. Průjezdné přímé pod MUK Aviatická tedy budou asi 2+2, nicméně, dále klidně 3+3 kdy se připojovací změní v průběžný

Panoramix

Tedy ta objízdná trasa přes MÚK Kněževes by mě fakt zajímala. Nejsou už někde nějaké podrobnosti, jak to mají vymyšlené? V dnešní době je ve špičkách za hranicí kapacity silnice s dálničními parametry. To jako chtějí všechno poslat přes okolní vesnice po silnicích III. třídy?

V. F.

Postavit se to musí, šéfe, aby to bylo hotové, tak někudy ty auta jezdit kolem budou.

PetrN

asi je myšleno na letiště z Prahy otočkou přes MÚK Kněževes?