ŘSD má druhé stavební povolení k přestavbě křižovatky u letiště, stavba má začít v roce 2024
D7 v blízkosti pražského letiště.. Pramen: ŘSD
Během prací povede objízdná trasa přes mimoúrovňovou křižovatku Kněževes, jejíž přestavba by měla v roce 2024 skončit.
Tak snad to vychyleni kvuli napojeni na prazsky okruh nekdy v budoucnu nalezne sve upotrebeni, minimalne treba jako startovaci rampa pro vznasedla kterymi se tou dobou budou nase vnoucata prepravovat.
Už aby to bylo!
Včera bylo pozdě,!
Před pár lety se křžovatka upravovala (nový sjezd D0 -> letiště a teď to zovu rozkopou? Bravo!
Tehdy jí upravoval developer – majitel Outletu v Tuchoměřicích. Díky tomu, že se to tehdy tak vleklo, tak je to teď „před pár lety“.
Jen mi není jasné, proč se upravila do jiné podoby než se bude dělat teď. Místo dostavby bude úplné překopání.
Protože v tý době se to dělalo vzhledem k tehdejšímu stavu, čili kdy tato stavba nebyla v územním plánu.
strašné plýtvání.
Takže měl developer čekat s otevřením Outletu na rekonstrukci MÚK v režii státu?
Původní řešení umožňovalo příjezd k outletu taky. Nebyl důvod dělat za stamiliony provizorium a teď to předělávat znovu.
Že by konečně zmizel ten nesmyslný přechod dálnice s padesatkou?
Není to dálnice.
D0 dálnice je.
Tohle ale není na D0, ale na I/7. Na dálnici žádný přechod není.
Co se stane s dálnicí, když ji na 1 kilometru značkami změníme na silnici 1. třídy a ponecháme počet jízdních pruhů?
Že by se ušetřilo a tady se zřídil přejezd: https://mapy.cz/s/fagesubomo
I kdyby to nebyla dálnice tak je to nesmyslný špunt na silnici která měří sotva 3 km mezi D7 a D0, kdyby tam nebyl tak by se projíždělo pohodlněji a né že se z 130 hned brzdí na 50
Na D7 je minimálně od Buštěhradu 110, tipuju že kvůli těm krátkým nájezdům. Podobně jako bývala 110 např na D46
Ano, jenomže tu rychlost fakt dodržuje málo kdo
na D46 je téměř v celé trase stále 110 i po rekonstrukci některých MUK
Podle těch výkresů na 100% zmizí … hurá !!!
To není nesmysl, to je mýtná brána jak Fík 😀
… do 2028, úsměvný a zároveň smutný.
Bude se tam muset hoooodně bagrovat a odvážet zemina a kamení..
A to chvíli potrvá..
Delší dobu se už diskutuje o tom, že mezi Prahou a exitem č. 7 u Makotřas by mohla mít D7 v každém směru 3 pruhy. Doufám, že tyto projekty s tím už počítají 🙂 Neví o tom někdo zasvěcený?
My v Praze doufáme, že ne. Navíc se staví vlak.
Jak konkrétně pomůže vlak na Kladno dopravě ze Slanýho, Loun a severozápadu ČR?
třeba tím že by se mohly omezit cesty autem z Prahy do Kladna a zpět, které vedou právě přes nejvytíženější úsek D7 z Makotřas do Prahy??
Kladno není jediný silný zdroj dopravy v té lokalitě. Bude tam ústit i nová silnice do Kralup a k D8.
A ten vlak vám přiveze zboží do obchodu? Nebo si houfně zajedete na Žižkov, přičemž to MHD nezvládne?
My v Praze doufáme, že ano.
Ten vlak na Kladno co měl jezdit už 20 let? Bláhovče….
Tyto projekty nevím, protože jsem neviděl žádný plánek odkud by to mělo začínat. Rozšíření připojovacích pruhů MÚK Kněževes a MÚK Středokluky s budoucím 3+3 počítají.
úsek od budoucí D0 k MUK Aviatická bude mít 4+4 pruhy (vždy 2 z D0 od jihu a 2 z D0 od severu), 2 pruhy by se měly odpojovat na letiště. Průjezdné přímé pod MUK Aviatická tedy budou asi 2+2, nicméně, dále klidně 3+3 kdy se připojovací změní v průběžný
Tedy ta objízdná trasa přes MÚK Kněževes by mě fakt zajímala. Nejsou už někde nějaké podrobnosti, jak to mají vymyšlené? V dnešní době je ve špičkách za hranicí kapacity silnice s dálničními parametry. To jako chtějí všechno poslat přes okolní vesnice po silnicích III. třídy?
Postavit se to musí, šéfe, aby to bylo hotové, tak někudy ty auta jezdit kolem budou.
asi je myšleno na letiště z Prahy otočkou přes MÚK Kněževes?