Hurá!! Konečně. Jen je škoda ,že postavit tenhle úsek trvalo tak dlouho. Co se jinde řeší 2. roky, u nás seto samé dělá 20 let.
rumpeak
1 měsíc
Úsekem jezdím cca 2x týdne a můžu říct, že to množství lidí a techniky je úžasné. Přesně tak si představuji, že by měla vypadat každá silniční/dálniční stavba/oprava.
To by se musela dát jiná lhůta do výběrového řízení. V Hradci všichni prskají, jak jde přestavba Milety pomalu, ale v tendu bylo prostě jasně 36 měsíců a soutěží se na cenu. Jestli vyjde pozdější akcelerační příplatek (a jak to vůbec může být legální a fér oproti ostatním účastníkům) levněji než kratší termín do soutěže, tak proč ne.
Nyní je mezi námi 42 masochistů (mínusařů), kteří rádi čekají před kruháčem u Globusu. Jinak si to vysvětlit neumím.
Pakliže nejde o zaměstnance přilehlé farmy, jimž ze dne na den, po otevření dálnice, náhle klesne dojivost.
Lipi
1 měsíc
Kdyby to ten projektant hned od začátku udělal mimo zastavěnou část, tak to nemuselo trvat, tak dlouho. A aby se pomstil řidičům a zemědělcům, tak místo napojení na stávající 4 proudovou silnici z Olomouce od Globusu, tak vymyslel ten ohavný kruháč.
Tak Lipí se určitě účastnil veřejných projednání projektu, kde to projektantovi řekl z očí do očí a nemá zapotřebí se zbytečně roztahovat na diskusích, když už je to skoro hotové. 😀😀
Blízkost k sídlům byla daná tím, jak dálnici postavili za komunistů. Současnou spojku mohli dát o půl kilometru dál, ale nevím, jestli by to protesty eliminovalo…
Zase až se jednou bude rozšiřovat D35 na 3+3 tak stačí udělat přímý nájezd od Mohelnice na starou D35 a při cestě do Olomouce to kruháč eliminuje. Proč se to tak neudělalo hned.. těžko říct. Asi místní nechtěli.
Jestli myslíte D35 v úseku Mohelnice – Olomouc, tak tam je v plánu modernizace ve stylu doplnění PHS a bezpečnostních zálivů, oplocení atd. Ale rozhodně ne rozšíření na 3+3.
Popravdě ty zálivy snad nejsou úplně finální stav a třeba se po dostavbě celé D35 ukáže, že je opravdu potřeba projektovat 3+3 třeba od exitu 248. Ono to asi půjde k těm 40K vozidel denně.
Hurá!! Konečně. Jen je škoda ,že postavit tenhle úsek trvalo tak dlouho. Co se jinde řeší 2. roky, u nás seto samé dělá 20 let.
Úsekem jezdím cca 2x týdne a můžu říct, že to množství lidí a techniky je úžasné. Přesně tak si představuji, že by měla vypadat každá silniční/dálniční stavba/oprava.
A klidně i bez akceleračního příplatku….
Naopak klidně i s ním 🙂 jestli má 25 mega na miliardové zakázce vliv na to, že se bude dělat takhle rychle tak klidně 😉
To by se musela dát jiná lhůta do výběrového řízení. V Hradci všichni prskají, jak jde přestavba Milety pomalu, ale v tendu bylo prostě jasně 36 měsíců a soutěží se na cenu. Jestli vyjde pozdější akcelerační příplatek (a jak to vůbec může být legální a fér oproti ostatním účastníkům) levněji než kratší termín do soutěže, tak proč ne.
Stejným tempem jede zbytek D 35 od Svitav směr Vysoké Mýto, techniky na každém kilometru a maká se. Konečně!!! 🙂
Rok to flákali, tak teď musí makat. Další povodeň na kopci už jim nikdo neuvěří.
Už aby to bylo.
Nyní je mezi námi 42 masochistů (mínusařů), kteří rádi čekají před kruháčem u Globusu. Jinak si to vysvětlit neumím.
Pakliže nejde o zaměstnance přilehlé farmy, jimž ze dne na den, po otevření dálnice, náhle klesne dojivost.
Kdyby to ten projektant hned od začátku udělal mimo zastavěnou část, tak to nemuselo trvat, tak dlouho. A aby se pomstil řidičům a zemědělcům, tak místo napojení na stávající 4 proudovou silnici z Olomouce od Globusu, tak vymyslel ten ohavný kruháč.
Kdyby jste mu to řekl hned jak to má správně udělat, tak se to nestane. Vlastně za to můžete vy 🙂
Tak Lipí se určitě účastnil veřejných projednání projektu, kde to projektantovi řekl z očí do očí a nemá zapotřebí se zbytečně roztahovat na diskusích, když už je to skoro hotové. 😀😀
Lipi hlavně vůbec nemá ánung, jak to celé bylo…
Blízkost k sídlům byla daná tím, jak dálnici postavili za komunistů. Současnou spojku mohli dát o půl kilometru dál, ale nevím, jestli by to protesty eliminovalo…
Zase až se jednou bude rozšiřovat D35 na 3+3 tak stačí udělat přímý nájezd od Mohelnice na starou D35 a při cestě do Olomouce to kruháč eliminuje. Proč se to tak neudělalo hned.. těžko říct. Asi místní nechtěli.
Jestli myslíte D35 v úseku Mohelnice – Olomouc, tak tam je v plánu modernizace ve stylu doplnění PHS a bezpečnostních zálivů, oplocení atd. Ale rozhodně ne rozšíření na 3+3.
https://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/modernizace-d35-mohelnice-olomouc-2023.html
Popravdě ty zálivy snad nejsou úplně finální stav a třeba se po dostavbě celé D35 ukáže, že je opravdu potřeba projektovat 3+3 třeba od exitu 248. Ono to asi půjde k těm 40K vozidel denně.
takže na kruháči projíždí 18 tisíc, ale vy už vidíte na D35 40 tisíc 🙂