Ono totiž vedení města nechalo ten sjezd z hotového projektu vygumovat… Projekt s tím počítal… Ale vedení Chrudimi bylo proti. Se ctyrpruhem se počítá až na sjezd u Vestce
Naštěstí si sjezdy u Medlešic ŘSD opětovně obhájilo a nedbalo na nesmyslné návrhy ze strany vedení města
Jarda
1 měsíc
Ta fotka mostu – ta silnice měla být 4 pruh? Vypadá to že most s tím počítal.
Ano, jde o poloviční profil. V plánu je i dostavba druhého pásu, čímž vznikne čtyřpruh
Camillos
1 měsíc
Za mne zbytna stavba. Kdo konkrétně ty nové vetve využije? Jistě někdo, ale kolik takových bude? Aspoň 200 za den?
A změní se nějak DZ v Chrudimi? Dnes jsou Pardubice u OK Na Bide nabízeny přes přejezd u městského nádraží na MUK Vestec.
Jinak bizarních a neúplných sjezdu by se na siti par našlo: na D1 třeba exit 75 Hořice, odkud se dá jen do a z Prahy, hned sousední 81 Koberovice, orientovaný pro změnu pouze na Brno. Anebo na D4 pouze sjezd Předotice, ten je taky velmi netradiční.
Ten semafor na silnici 1. třídy uprostřed pole je fakt BĚS.
Za to by měli někoho oběsit.
Kevin
1 měsíc
Tatkto nedokonceny nadjezd vznikl za pana ministra Barty (toho, co nosil salu u v lete) a dokoncen nebyl, protoze pan ministr setril. Vubec mu ale pritom nevadilo, ze most vede zbytecne do oblouku, coz se na cene podepisuje bez pochyby take.
Dalsi uzasne uspornosti jsou na ceste dale take. Cela cesta timto nadjezdem konce je pripravovana na zdvouproudneni. Takto mely byt pripravene i dalsi nadjezdy, ale uspory jsou uspory… Takze jednoho dne se misto pokracovani bude muset zase bourat.
Co si pamatuji, tak šály nosil ministr kultury Pavel Dostál. U Víta Bárty si pamatuju, že mi k jeho silné postavě nepasovala jeho barva hlasu – strašně tenký.
Ono totiž vedení města nechalo ten sjezd z hotového projektu vygumovat… Projekt s tím počítal… Ale vedení Chrudimi bylo proti. Se ctyrpruhem se počítá až na sjezd u Vestce
Naštěstí si sjezdy u Medlešic ŘSD opětovně obhájilo a nedbalo na nesmyslné návrhy ze strany vedení města
Ta fotka mostu – ta silnice měla být 4 pruh? Vypadá to že most s tím počítal.
Ano, jde o poloviční profil. V plánu je i dostavba druhého pásu, čímž vznikne čtyřpruh
Za mne zbytna stavba. Kdo konkrétně ty nové vetve využije? Jistě někdo, ale kolik takových bude? Aspoň 200 za den?
A změní se nějak DZ v Chrudimi? Dnes jsou Pardubice u OK Na Bide nabízeny přes přejezd u městského nádraží na MUK Vestec.
Jinak bizarních a neúplných sjezdu by se na siti par našlo: na D1 třeba exit 75 Hořice, odkud se dá jen do a z Prahy, hned sousední 81 Koberovice, orientovaný pro změnu pouze na Brno. Anebo na D4 pouze sjezd Předotice, ten je taky velmi netradiční.
To je abyste sjel na Hořice, projel si spodem dvoupatrový most u Vojslavic a pak jste zase mohl plynule pokračovat na Brno 😉
Hlavně aby to netrvalo , jako most v Malecké !!!! Mám potvrzeno , jak z praxe mé , tak i dalších , že to je práce na tři měsíce !!!
Tak to cumim. V CR je vetsinou zvykem takovou velkorysou jednicku zprasit urovnovou krizovatkou, kde je obtyden tezka nehoda a nebo kruhacem…
Tajme o par km dál :))
Tady máme hned dvě, ve směru na Vysoké Mýto a potom u Slatiňan 😀
Proč vlastně nevznikne plnotučná MUK, včetně bezkolizního napojení na III/34032?
Co si pamatuju, místa tam bylo dost všemi směry.
To by byla třetí křižovatka na 4 km kolem Chrudimi. Trochu luxus.
Na celém obchvatu není jediná kompletní MUK. Všechny nájezdy jsou Paskvil
Kostlivci ve skříni. Je fajn, že je řeší.
Ještě vyřešit mimoúrovňově tu křižovatku se světlama o pár set metrů dále.
Po dostavbě této MÚK by úplně stačila ta zelená propojka a křižovatku zrušit úplně. K oběma nájezdům na I/37 to bude kousek.
https://i.imgur.com/9F8A1T6.png
Ale to jsou zase trochu jiné křižovatky, že …
je to řešené v navazujícím úseku lávkou 😉
Tu světelnou křižovatku si prý prosadil nějaký místní bohatý podnikatel – víc nevím. Možná tu někdo bude vědět víc…
Ano, prosadil si ji. A uz zemrel. Cimz se zrejme otevrelo mozne reseni do budoucna, ale patrne bude realizovane az s rozsirenim I/37 na ctyrpruh: https://www.rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/I37/i37-pardubice-chrudim-rozsireni-na-4pruhove-usporadani
Prý to „prosadil“ tak že neprodal pozemky na MUK když nebyli ochotni postavit rovnou 4pruh (jak on žádal)..
Ten semafor na silnici 1. třídy uprostřed pole je fakt BĚS.
Za to by měli někoho oběsit.
Tatkto nedokonceny nadjezd vznikl za pana ministra Barty (toho, co nosil salu u v lete) a dokoncen nebyl, protoze pan ministr setril. Vubec mu ale pritom nevadilo, ze most vede zbytecne do oblouku, coz se na cene podepisuje bez pochyby take.
Dalsi uzasne uspornosti jsou na ceste dale take. Cela cesta timto nadjezdem konce je pripravovana na zdvouproudneni. Takto mely byt pripravene i dalsi nadjezdy, ale uspory jsou uspory… Takze jednoho dne se misto pokracovani bude muset zase bourat.
tak pokud se celou dobu počítalo s odkloněním dopravy z ul. Pardubická (kde jsou domy) do Dašické, na které ta kompletní MÚK je…
nebo má být křižovatka s jedničkou každý kilometr? (nevím)
Ono by úplně bývalo stačilo postavit jednu křižovatku s jedním mostem někde uprostřed.
Když šetřím, tak účelně. No nic, teď už to nemá cenu řešit…
Co si pamatuji, tak šály nosil ministr kultury Pavel Dostál. U Víta Bárty si pamatuju, že mi k jeho silné postavě nepasovala jeho barva hlasu – strašně tenký.
Bárta nosil šátek.
I/37 by se měla už dávno chystat na dostavbu na plnohodnotný 4 pruh.
Odkud kam máte na mysli, smím-li se zeptat?