ŘSD dokončilo přestavbu silnice I/53 mezi Znojmem a Lechovicemi, přibyla okružní křižovatka

Silnice I/53 Lechovice - Znojmo. Pramen: ŘSDSilnice I/53 Lechovice - Znojmo. Pramen: ŘSD

Silnice byla mimo jiné rozšířena o dva metry na 11,5 metru.

22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel B.

Dnes jsem tam jel a ten povrch drncá. Stejně tak několik napojení asfaltu je velmi nerovných. Celkově je ten „nový“ úsek po roce a půl stavby horší, než některé staré. Takový povrch neměli od zhotovitele vůbec převzít. A jako třešnička na dortu stupidity řsd je u starého kruháče u odbočky na suchohrdly cedule „Brno 60“, zatímco o pár kilometrů dále u nového „Brno 61“. Vím, že Brno se civilizaci vzdaluje, bydlím v něm, ale takhle na cedulích jsem to nečekal…

Lojza

To zase trvalo

Radim Pokorný

Oprava úseku „dlouhého“ že to ani nestojí za řeč, s rozšířením ještě kratším, které na tahu Pohořelice- Znojmo naprosto nic kapacitně neřeší, peněz utracených, ale hlavně jim to trvalo naprosto neobhajitelně dlouho, protože nikdo z ŘSD neměl nejmenší snahu, dát ihned zakázku někomu jinému, ačkoliv měli zcela jasný rozsudek, že Metrostav kvůli korupčnímu jednání na veřejných zakázkách pracovat nesmí. Pracovníci ŘSD zodpovědní za tuto situaci by měli po kolenách obejít celou objízdnou trasu, sypat si popel na hlavu a prosit u každého baráku na objízdné trase za odpouštění. Realita asi bude spíš taková, že za „povedenou“ akci obdrželi prémie a… Číst vice »

Roman Marek

Kruhový objezd na silnici 1. třídy nemá co dělat. Z obou stran dlouhá rovinka, tady pojedou závodníci minimálně 100 – 120 km/hod… To je neomlouvám, je to ale realita. Jezdí tady hodně polských řidičů na rakouské hranice, ti jezdí poměrně riskantně a bezohledně. . Nic nepřivolávám, ale prvního řidiče, který bude katapultován přes kruháč, tipuji už během července. Měla zde být mimoúrivňová křižovatka. Silnice z Hodonic do Bantic měla být zahloubena s nájezdy a sjezdy na I/53.To se přímo nabízí, stačí si místo prohlédnout a zapojit selský rozum…. Mimoúrovňovou křižovatku, vzhledem k místu a intenzitě provozu, doporučovali i zástupci Policie… Číst vice »

rogo01

Tak před 5 lety se ještě ŘSD chlubilo vizualizacemi právě s mimoúrovňovou křižovatkou, ale pak z toho nějak sešlo.

Alibaba

Na MÚK se platí málo silničních daní.
Kruháč pomůže i od těch závodníků…

Pozemek

Tak hlavně že má vláda desítky miliard na zrušení rodných čisel.

Alibaba

Ony čísla se nemají rušit, ale jejich uvádění se má omezovat.
Ale, že je to kravina s váma souhlasím, peníze jsou vyhozené

Pozemek

Tak ono proč na takové silnici není 100, když v Německu, Rakousku je, je mi také záhadou.

Honza

Největší trapárna byla, že pásku přestřihli ve 14h, ale provoz tam pustili až v podvečerních hodinách. Co na tom, že už byl páteční, prázdninový provoz dovolenkářů. Na tom ŘSD jsou vážně vypatlanci.

svojsin

To vem čert.
Horší je, že tam už teď není 2+1 až do Pohořelic.

abc

Jel jsem v 18.15 hodin ze Znojma a Bláhová si myslel, že projedu. Kdepak, ještě jsem musel po objížďce.

Francek

Hlavně, že tam ten kruháč vůbec je. Silnice první třídy, kde nebude nikdy dálnice a takové zvěrstvo. A to jak z hlediska ekologického tak ekononomického. Źe nezajeli pár kilometrů na jih, jak takovou frekventovanou silnici staví Rakušáci.

Alibaba

I motoristé z okolních vesnic chtějí bezpečně najet na silnici I. třídy, kruháč to umožňuje.

Pozemek

Má tam být MÚK, toto jsou vyhozené prachy.

Fučida

Koho probůh napadlo udělat uprostřed kruháku ten obludnej val?

Karl vB.

Možná je to z toho důvodu, že v noci nebudou vidět světla protijedoucích vozidel.
Silnice je tam rovná a pokud by v noci někdo neznalý jel velmi, velmi rychle a přes „plochý“ kruháč by viděl světla protijedoucích aut, možná by ho kruháč na poslední chvíli zaskočil a on by ho prosvištěl rovně (zpravidla se ztrátou kytičky).
Takto, když světla protijedocích vozidel za kruháčem, díky hrbu ze zeminy, vidět nebude, může ho to:
a) nabádat ke zpomalení a opatrnosti (zatáčka ap.) – to se možná domnívají projektanti
b) katapultovat do okolí – to je občasná realita
https://www.krimi-plzen.cz/a/kruhac-auto-doslova-katapultoval/

Jiří Kocurek

Bohužel. Šikany v Lechovicích zmizely s teď tohle.
Jsou místa, kam kruháč patří, jsou místa, kam nepatří a pak jsou místa, kde je to něco mezi a sporné. Nutnost značně snížit rychlost pro průjezd byla příčinou toho, proč byl průjez Lechovicemi nebezpečný. Tady je to podobně, z 90 na 30 km/h.
Kruháč se má dávat tam, kde jsou intenzity ve všech směrech podobné. V tomto případě ovšem… https://static.wikia.nocookie.net/tomandjerry/images/4/46/JerryJumbo3-1-.jpg

Buď něco na způsobb nedaléké S3 x L35, nebo jenom prosté přemostění, holt to bude z Hodnodic do Brna přes Bantice.

Pozemek

Všichni přece mají jet ekologicky a udržitelně vlakem, další jede ze Znojma už za 6 hodin s luxusní jízdní dobou 2 hodiny a 26 minut. Tak ta silnice je vlastně k ničemu…

Alibaba

Val je tam pro skokany, kteří budou soutěžit o Darwina…

Jiří Kocurek

A když budou mít Mercedes, tak si můžou připadat jako na Le Mans.

PS: Na Darwina nesmějí ohrozit/zranit/usmrtit nikoho z okolí mimo své vlastní předky/potomky. Jde o vyřazení pouze svých vlasních genů, nikoliv těch cizích.