ŘSD chystá zahájení další stavby D55. Mezi Přerovem a Kokory začínají první práce

Vizualizace D55 v úseku Kokory - Přerov. Foto: ŘSDVizualizace D55 v úseku Kokory - Přerov. Foto: ŘSD

ŘSD vybralo archeology i firmu na budování násypu pro vysokorychlostní železnici.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Johnny

Takže první reálnou práci v terénu na VRT bude dělat ŘSD. Vlastně nejsem překvapen…. Nemohli by rovnou postavit celou síť prosím?

Jan Sova

já dosud nevěřím že se tam bude VRTat….

Luboš

Myslíte VRT tím tempem co se staví dálnice? Těch stavebně složitých cca 15 km mezi Olomoucí a Přerovem budou místní stavaři překonávat v součtu zhruba 7 let. Když to půjde dobře. To je v průměru 2 km/rok. Poláci staví zhruba 100x rychleji. Bylo by ale hezké dostat se v tomto století na těch 20 km/rok. Tím nechci říct že pan Mátl není asi jediný schopný člověk který od Hitlera řídil výstavbu silnic na tomto území. Ale to tempo je fakt hrozný

Milan2

Něco je složité stavebně, něco papírově. Ale od klávesnice s neznalostí problematiky to holt vypadá jinak.

Pavel S.

Takřka každý dálniční úsek (a není až tak rozhodující, jak je dlouhý, viz třeba D4) se staví 3 stavební sezóny (někde bez složitějších objektů to může být 2 až 2,5 a jinde naopak s tunely nebo složitějšími podmínkami to může být o něco víc). A že se to děje po částech je věc týkající se spíš povolovacích procesů a postupného zadávání. Přepočítávání jedné dílčí stavby na roky je zcela zcestné a nefér. Nebo když přístoupím na Vaši logiku, tak „100x rychlejší Poláci“ by ty zmiňované 2 km zvládli za tři a půl dne?

Roman

Poláci staví úplně stejně jako my. Protože jsou ve stejném klimatickém pásmu.