ŘSD chystá velkou opravu D8 u Lovosic a Ústí nad Labem
Ilustrační foto D8. Foto: Eurovia

Z hlediska rekonstrukce vozovky jde o dosud jednoznačně největší zakázku na D8.
Z hlediska rekonstrukce vozovky jde o dosud jednoznačně největší zakázku na D8.
Draze postavili, draze rekonstruují. Šlo to jinak, kvalitněji, levněji. Že, pane Šulci?
Všichni, co jezdí po D8, vědí, ze je to zbytečný a potřebuji to mnohé víc jiné úseky… můžeme jen bezmocně čumět, jak si tu nekdo masti kapsu. Ví nekdo, jak reálně tohle nechat prověřit? Vždyť jsou to naše prachy, co nekdo nehospodarne přesouvá do svy kapsy
Redaktor by si měl upravit myšlenky. DiMS ještě neznamená BIM. Doporučuji přečíst ISO 19650.
A ten nepovedený sjezd do Trmic u průmyslové zony se asi nikdy nezprovozní.
Ten zatarasenej betonama?
Ten.
Instalace automatických vah? Nic? Nevadí, za pár let dáme za tři čtvrtě miliardy nový povrch.
Naštěstí pro mně, je úsek Libouchec- st. hranice hotov…tedy ne že by si nezasloužili opravu místa okolo deklů od kanálů v tunelech..hlavně Panenská.
Jezdim po D8 pravidelne, cela D8 je v pomeru vsech dalnic mozna nejlepsi co se tyce povrchu. Usek za lovosicema je bez jediny diry. Naopak usek exit Řehlovice- Ústí Předlice by si zaslouzil opravu.
Zrejme zpusob jak zas dohodit prachy kamaradske firme nebo kde ulejt dotace.
Tak když to tam opravují každé dva roky tak se nediv.
U Lovosic se opravovalo těsně před covidem. Už před touto opravou na dálnici nebyl jediný šrám. Podobně na tom je výpadovka z Lovosic směrem na Most. Vyfrézuje se skoro nový asfalt …
Dorace zarazíme.
Kdyby se raději podívali na úsek kolem Roudnice. Tam je to samá díra už několik let.
Ano, souhlasím, udělat kompletně nový povrch od nájezdu od Mělníka (18), až po sjezd na Terezín/Budyni nad Ohří (35) tam je to fakt otřesné, hlavně v pravém pruhu, v porovnáním se zbytkem D8.
No opravu povrchu spíš potřebuje úsek mezi exity 18 a 35. Tam je to slušný tankodrom.
A mezi exitem Doksany a Nová Ves