ŘSD chystá soutěž na další část obchvatu České Lípy, u delšího úseku neuspělo s odvoláním
Silnice I/9 v Sosnové u České Lípy. Foto: Městský úřad Česká Lípa
ŘSD chystá novou žádost o výjimku, příprava běží dál.
ŘSD chystá novou žádost o výjimku, příprava běží dál.
Těším se až jednotlivci, co svým jednáním způsobují zdržení veřejně prospěšných staveb, které by ulevily desetitisícům obyvatel od negativních vlivů současného stavu, ponesou odpovědnost za své chování.
A jak tu někdo psal: co zlepšit železnici? To plánuje ministerstvo v 22. nebo až 23. století?
Co zakrýt současnou silnici, tam kde je blízko zástavbě? Jako se to dělá v Hradci Králové, Praze a jinde… část trasy průtahu je brownfiled a obchvat zas dostane auta na nová místa…
A pan Patrik jistě chodí po světě pěšky, nosí pouze lněné nebo bavlněné prádlo, boty a aktovku má ušitou jistě také z tohoto materiálu. U bot by mohl ještě nosit dřeváky. Pokud nesplňuje tyto podmínky eko života, tak ať raději mlčí a k ničemu se navyjadřuje. Protože tak jak mluví, by musel celé dny trávit na své zahrádce a pěstovat si zeleninu a ovoce pro vlastní spotřebu, také své obilí, aby si upekl chléb. Kousek od domu studánku, protože pěstování a konzumace masa je pro tyto superekology zamítnuta.Pochopili, ekoteroristi
Přijde mi to docela velkorysé, nestačilo by něco takového? https://mapy.cz/s/nogugajuvu
Nový Bor už obchvat má, V Pihelu jsou u silnice 3 baráky a intenzita dopravy je nějakých 12 tis. voz/den…
To jste dost vedle. Jedná se o tranzitní silnici pro obyvatele Českolipska, Šluknovského výběžku. Výhledově má z přeložky I/9 být nová silnice z Manušic do Děčína. I/13 a E442 má složitý terén (od Nového Boru a Okrouhlé na Prácheň, dále přes Kamenický Českou Kamenici, Markvartice, stoupání nad Huntířov a dále klesání do Ludvíkovic. Děčínská Kamenická ulice je taktéž „opruz“. No a silnice z České Lípy 262 vede okolo domů ve Stružnici, Jezvé, Horní Polici (někdo se vyhýbá Žandovu před jeho část Dolní Polici), dále Žandov, Straý Šachov, Františkov nad Ploučnicí, Benešov nad Ploučnicí a obce mezi Benešovem a Děčínem. Takže… Číst vice »
Co to je „střídavý dvoupruh“. Nemá to být „vystřídaný třípruh“????
Že se budou muset fauna a flora trochu uskromnit, je lepší než když ty splodiny, prach a hluk musí strávit lidé, z těch zelených aktivistů by asi nikdo nebydlel v České Lípě u toho průtahu městem. Běžte si tam jen stoupnout, na tu křižovatku na Borský silnici. To nemluvím jak je to tam zasekaný celý odpoledne.
Z živočišných druhů nejde primárně o chřástala, ale o právě o člověka ze sídliště, který dnes před hučením kamionů utíká mimo jiné do Libchavy, Manušic a Skalice. Po zaasfaltování jejich okolí už v této oblasti před hlukem aut nebude mít tento živočišný druh kam utéct…
Vy musíte být ten poděs z MěÚ Česká Lípa nebo ten poděs, který je ve Skalici a myslí si, že vytříská na pozemcích.
Vy musíte být zajisté ten poděs, co by raději žil na kompletně vyasfaltové planetě, než by na chvíli sundal nohu z plynu.
Ekoteroristi by měli skládat u soudu velké peníze za zdržení staveb, pak by je to přestalo bavit podávat nesmyslné žaloby.
Vy jste asi moc nepobral,co?
Jestli zorvna Vy jste nepřebral… 😀
Ach. 😞 Byl bych rád, kdyby si i tyto brzdiči staveb zkrývající se za ekologické zájmy uvědomili, že po vybudování obchvatu bude lze zrušit „dálnici“ vedoucí skrz městy a vytvořit na tomto místě kvalitní husté město. Pokud lidé budou bydlet ve městech, nebudou se rozlézat do krajiny a ta bude více chráněná.
Jenže tohle je spíše paralelní silnice volnou krajinou než objezd města. Další stavba zvýhodňující použití aut tam, kde by buď pomohla naopak pořádná investice do železnice, nebo by taková doprava vůbec nevznikla a poptávka by byla uspokojena z bližších zdrojů. To je ekologie. Ne, že uděláme volnější cestu (dalším) autům.
Ano, například by tam otevřeli důl na želznou rudu a železárnu. Aby se tam nemusely plechy vozit po železnici.
Není, je to obchvat České Lípy a Pihelu. Vyvede to dopravu, která teď projíždí mezi dvěma největšími sídlišti a centrem. Omezí se tak hluk z provozu a zvýší se propustnost pro pěší v celém městě a to se tak stane atraktivnější pro život.
Ona je to de iure přeložka silnice I/9.
Oni to bezpochyby vědí. Otázkou je, zda ten obchvat musí být stavěn za jakoukoliv cenu právě v té podobě, jaká byla navržena projektantem, a bez územní rezervy pro eventuální čtyřpruh, který by se třeba musel za dvacet, třicet let stavět.
tady nejde z velké části o ekologii. Ti lidé jsou zaostalí a mají z velké části strach z čehokoliv. Bohužel neznalost jen vyvolává strach. A mnozí obyvatelé české lípy bydleli do 1945 v zemljankách. A vývoj nelze přeskočit. Vše se musí projít.
Spíš by to měl napadnout nějaký svaz řidičů a požadovat aby to mělo čtyři pruhy protože stavět to jen se dvěma ne úplně mimo!
Místo toho nas terorizují opět tihle šmejdi
Proc to nenapadnes a neterorizujes ty? Ctyri pruhy se stavi tam, kde je na poptavka. Zde zustane i stara silnice, ktera dopravu zvlada.
A to si právě myslím, že je nešťastné. Stávající silnice je průtah městems dálničními prvky. V 21. století by se měly stavět spíše obchvaty kolem měst a ve středu měst naopak bulváry s úrovňovým křížením a s uliční zástavbou.
A ony dva pruhy nějak kapacitně nedostačují, nebo se poptávka po dopravě nedá řešit efektivněji než jen přidáním dalších pruhů ke stávajícím silnicím? Mimo to, většinu toho „obchvatu“ tvoří nová silnice vedená volnou krajinou podobně té staré; nejde tedy zdaleka jen o objezd města, kde by ostatně dálniční prvky měly být odstraněny tak jako tak.
Krásný názor skromného a ohleduplného gentlemana silnic, který za volantem svého dvoutunového naftového SUV chápe, že není na planetě sám a s vlídným úsměvem dá přednost ostatním 🙂