ŘSD chystá obchvat Losiné za Plzní na hlavním tahu na Budějovice za 1,5 mld.
Stavba I/20 u Budějovic, buldozer provádí skrývku ornice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na obchvat Losiné naváže více než osmikilometrový obchvat Chválenic, který by měl přijít na řadu o dva roky později.
To je veliký úspěch. Místní nimby postavivší si domky kolem plánovaného obchvatu to blokovaly 20 let….už mohl dávno stát.
Tak tam je vina i obec..
uz aby to bylo,az do pisku
Za sto let se o tom bude snad učit jako o počátku dálnice D19 🙂
Nebo D20…
Nebo D18
Lidi se stěhují do velkých měst a jejich okolí, vzdálené vesnice se budou vyprazdňovat, takže mezi Plní a Pískem bude bydlet málo lidí. Měla by stačit silnice první třídy, i když často v 4 pruhu. Dálnice vyžaduje doprovodnou komunikace, což asi nikdy nebude.
No… Jsem přející člověk a nepochybuji, že dopravní situace, vytíženost a úlitba obyvatelům je jen na místě. Ale Bože…, když už se ŘSD tak pochlapilo a dalo do sídla s cca 1.500 dušemi dvě MUK a víceproudku, tak proč „38“ s „34“ u HavlBrodu mají kruháč. …To není ani k diskuzi, či komentáři, to je prostě jen povzdech…
Cožpak HavlBrod, ale kruháče mají být i na I/18 okolo Příbrami. Ale ono je to jedno, stejně to slibují už přes 40 let a nebýt Fuksa ministrem, tak nemá Příbram ani přivaděč od D4. Zřejmě se odpovědní bojí, že skončí na Bytízu. Tak se Příbrami vyhybají. 😀 😀
tady se resi losina
Intenzita provozu, na I/38 u HavlBrodu 10 tis. vozidel za den, I/20 u Plzně 18 tis.
I/18 Příbram 15 tis. vozidel za den.
Škoda, že když se nad listinou letos opravovala křižovatka, že tam rovnou nepostavili ten budoucí kruháč.
Potká se to tam výškově? (Nevím, ptám se.)
To nejde, výškově by to nevyšlo..
Škoda, že se začne až za dva roky, ale aspoň to.
Jj, a dokonce čtyřpruh. Snad se tam pak nepřemoží pravoproudaři.
Tak vpravo by snad měli jet normálně?
Taky si myslím