ŘSD chystá obchvat Losiné za Plzní na hlavním tahu na Budějovice za 1,5 mld.

Stavba I/20 u Budějovic, buldozer provádí skrývku ornice. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářStavba I/20 u Budějovic, buldozer provádí skrývku ornice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Na obchvat Losiné naváže více než osmikilometrový obchvat Chválenic, který by měl přijít na řadu o dva roky později.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jitka

Stavba je potřebná…..ale projektovaná zřejmě zase jako za krále Klacka……“je tam vysoký výskyt spárkaté zvěře“….Ano, takže uděláme projekt bez nadchodů a podchodů pro zvěř, zato oplotíme dlouhé kilometry krajiny a zvěři narušíme migrační trasy. Pánové si přestřihnou s plnými kapsami slavnostně pásku a bude následovat to, co na silnici Plzeň – Přeštice. Pravidelně sražená zvířata (od lišek až po srnky), která vběhla do oboustranně oploceného koridoru, odkud nenašla únik či rovnou neměla šanci a také běžící stáda podél plotu hledající skulinu, kudy koridor prorazit (daňci, prasata) a vlítnout do vozovky. Hlavně, že tam budou rychlerostoucí dřeviny. Tímto výrokem mají asi… Číst vice »

Olin

Plný souhlas. Toto je opravdu velký problém. Běžně to člověk nevnímá, ale protože část rodina je navázána na ČMMJ, ornitology apod. dovídá se až neuvěřitelné zkazky. Bohužel, ve většině případů ty smutné. Jinak s postupujícím věkem, nutností jezdit přes Vysočinu, začínám mít až panickou hrůzu z blešáků, hlavně v noci.

Luboš Beneš

To je veliký úspěch. Místní nimby postavivší si domky kolem plánovaného obchvatu to blokovaly 20 let….už mohl dávno stát.

MilanFox

Tak tam je vina i obec..

trava

uz aby to bylo,az do pisku

Koro

Za sto let se o tom bude snad učit jako o počátku dálnice D19 🙂

Koro

Nebo D20…

Petr

Nebo D18

petr

Lidi se stěhují do velkých měst a jejich okolí, vzdálené vesnice se budou vyprazdňovat, takže mezi Plní a Pískem bude bydlet málo lidí. Měla by stačit silnice první třídy, i když často v 4 pruhu. Dálnice vyžaduje doprovodnou komunikace, což asi nikdy nebude.

Olin

No… Jsem přející člověk a nepochybuji, že dopravní situace, vytíženost a úlitba obyvatelům je jen na místě. Ale Bože…, když už se ŘSD tak pochlapilo a dalo do sídla s cca 1.500 dušemi dvě MUK a víceproudku, tak proč „38“ s „34“ u HavlBrodu mají kruháč. …To není ani k diskuzi, či komentáři, to je prostě jen povzdech…

Petr

Cožpak HavlBrod, ale kruháče mají být i na I/18 okolo Příbrami. Ale ono je to jedno, stejně to slibují už přes 40 let a nebýt Fuksa ministrem, tak nemá Příbram ani přivaděč od D4. Zřejmě se odpovědní bojí, že skončí na Bytízu. Tak se Příbrami vyhybají. 😀 😀

trava

tady se resi losina

Petr

ŘSD je všude to samé, nebo snad už se Plzeňský kraj odtrhl? Navíc jde o oblast Brd a podbrdí., tedy prakticky jeden region rozdělený pouze na základě politických rozhodnutí, kdy jsme stratili jak svobodu, tak naše Brdy.

Petr

ztratili

jkjk

Intenzita provozu, na I/38 u HavlBrodu 10 tis. vozidel za den, I/20 u Plzně 18 tis.

Petr

I/18 Příbram 15 tis. vozidel za den.

Míla

Škoda, že když se nad listinou letos opravovala křižovatka, že tam rovnou nepostavili ten budoucí kruháč.

Bobek

Potká se to tam výškově? (Nevím, ptám se.)

MilanFox

To nejde, výškově by to nevyšlo..

FrantaM

Škoda, že se začne až za dva roky, ale aspoň to.

Emil

Jj, a dokonce čtyřpruh. Snad se tam pak nepřemoží pravoproudaři.

old

Tak vpravo by snad měli jet normálně?

hor411

Taky si myslím