ŘSD chce na obchvatu Chlumčan na D7 poprvé kopnout na přelomu roku
D7, stavba obchvatu Panenského Týnce. Pramen: ŘSD
Stavba měla začít už loni, kvůli řadě dotazů ale byla posunuta uzávěrka pro podání nabídek, následně tendr zbrzdil referenční spor.
„Projekt spočívá především v přestavbě dnešní dvoupruhové silnice I. třídy (I/7) na čtyřpruhovou dálnici v posunuté stopě. Proto jej ŘSD také označuje jako „D7 Chlumčany, zkapacitnění“. Původní silnice bude zachována jako obslužná komunikace II. třídy“ – tolik citace ze zprávy.
Vypadá to tak, že se D7 částečně staví novou českou metodou zvanou „zkapacitňování“, i když se jedná vlastně o nově stavěnou silniční stavbu…
Nicméně, motoristé, kteří se zastaví na odpočívce Smolenice se mohou těšit na krásný výhled na sopky Českého středohoří.
Nejsou ty dva mosty přes ty koleje co se má přestat objednávat provoz? Do Slanyho nebo kam ty koleje vedou? Aby to nedopadlo jak u D8 za Ústím kde se stavěl most a následně tam přestal vlak už jezdit. Nějaké ty ,, drobné,, by to ušetřilo a možná ne malé, což se nechá přihodit pak třeba na stavbu Slaný-Panensky Týnec.
Škoda, že nešel dříve Slaný Lotouš.
Jako 4km dva roky? To snad ani nebudu komentovat,
A jak byste to jako chtěl udělat rychleji? Za provozu na stávající silnici, která se překládá, s novým železničním mostem a vysokými násypy, které si musí sednout? Viděl jste alespoň z dálky ten projekt, že si troufáte na takové arogantní tvrzení?
Problémem je, že se nestaví 20 km najednou, bohužel na 4 km úseku nejste schopni nic urychlit. Překvapuje mě, že se to nestaví „klasické“ 3 roky.
Podívejte se, prosím, na most přes údolí Smolnického potoka v km 3,250 (před. na hloubku údolí).
To je další stavba D7, kde se staví jako první obchvaty obchvatů…
Tak staví se to, co je zrovna připraveno, furt lepší, jak nic. Ale je pravda, že tady to opravdu vypadá jako obchvat obchvatu. Nechápu proč se ta stavba jmenuje „D7 Chlumčany, zkapacitnění“ když je to minimálně z 95% celé novostavba…
Je to třeba brát jako zkapacitnění ze dvou na šest pruhů 🙂
To nevypadá jako obchvat obchvat ale je to obchvat obchvatu. Tady kdysi vedla stará silnice:
https://mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=13.8418966&y=50.3357792&z=16&rc=9f8eOxZRELeb8hVR&rs=coor&rs=coor&ri=&ri=&mrp=%7B%22c%22%3A111%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9f88exZRZ9Ehg6MCngRNF0QfEb6pfm9P0&rut=1
Samozrejme skoda ze to ten spor o reference o rok zbrzdil, na druhou stranu je to pro ty co tam denne jezdi mozna i lepsi – Panensky Tynec uz bude hotovej a tudiz se bude projizdet stavenistem pouze 10km misto skoro 15km.
Stavba Chlumčany se provozu téměř nedotkne. 99 % úseku se bude stavět v nové stopě.
A jak ta D3 a MI?
Čeká na nového ministra