ŘSD bude sanovat skálu v kopci u Votic, zabere jeden pruh silnice I/3

Skalní masiv u silnice I/3 u Votic. Pramen: ŘSDSkalní masiv u silnice I/3 u Votic. Pramen: ŘSD

Sanační práce mají zajistit bezpečnost na silnici, jejich skutečný rozsah se ukáže až na místě.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
mshunt

Druhé čtvrtletí 2022. Zrovna v té době bude probíhat nepřetržitá výluka Sudoměřice – Votice s NAD.

Vašek

A co to s tím má co společného?

Jelen

NAD bude s největší pravděpodobností jezdit po této silnici (ono ani moc není kidy jinudy). Minimálně ta za rychlíky.

Vasek

A co jako? Těch 10 autobusu jednou za hodinu má vliv asi jako plivnuti do rybníka.

VTT

Ale ucpaná silnice bude mít vliv na vlak.

původní Jakub P

Pokud tam ty busy budou trčet moc dlouho, kdo bude moct, pojede radši autem. A to už nebude plivnutí, to rvete do rybníka obsah dalšího rybníka.

Jiří Kocurek

Ani ne, řekl bych že 100 vozidel za hodinu bude nalití kýblu vody do rybníka.

Po té trati rozhodně nejezdí tolik lidí, kolik jezdí osobních automobilů po I/3, tedy 15.000 osob za den. (500 lidí ve vlaku, vlaky co 30 minut)

55p

Že se jim do té výluky povedlo krásně trefit, 😃 a to se o přepisování trati v tomto termínu ví dlouho.

Vasek

Výluky jsou na železnici furt nějaké, kdyby se na něměli silničáři ohlížet, tak už by pak museli i na to, jak hara sousedovic fena, vliv to má obdobný.

Navíc zrovna když v tomto úseku (tedy jezdilo se už z Olbramovic) byla výluka posledně, tak byla jízdní doba autobusem kratší, jak vlakem. Pak člověk zjisti, ze u rychlíku je nejspolehlivějším vlakem autobus.

Leinad

Synchronizace SŽ – ŘSD by probíhat měla a už taky byl případ kdy se dohodly, že každý makal v jiném termínu.
Pokud i na zúžené silnici stihne bus jízdní dobu, pokud SprŽel někudy nechá projet nákladní vlak, je to v pohodě.

Vašek

Nesmysl, co se děje na železnici nezajímá 90% obyvatel, stejně jako, že 99,9% řidičů nezajímá, že vedle silnice, po které jedou, se na dráze koná výluka.

Dále je velmi dojemná starost, co kdyby byl výlukový autobus na cestě opožděn. Na vytváření zpoždění si dráha stačí bohatě a bohatě sama. ČD neznamená Čekej Dlouho, Čekej Dýl, Času Dost, Časem Dojedem (možná) apod. jen tak pro nic za nic.

bkv

Tak s opravou počkáme a třeba na ten výlukový autobus žádný kamínek nespadne…

Honza

Jak velký vliv na plynulost provozu bude mít uzavření jednoho stoupacího pruhu v úseku několika set metrů?

Vašek

Ve špičkách velký, vždyť to tam zvládne stát i bez uzavirek.

Jarek

Blbost, zrovna tady nic nikdy nic nestojí. Je to několik kilometrů dlouhý druhý pruh, v tomto kopci má funkci stoupacího.
Uzavírka jeho kousíčku žádný vliv mít nebude, provoz 1+1 bude zachován.

Jarek

Nevím, jestli jste to četl – tohle je stoupací pruh, jehož část se uzavře. Silnice je prakticky všude v režimu 1+1, tohle nemá vliv na funkci.