ŘSD bude sanovat skálu v kopci u Votic, zabere jeden pruh silnice I/3
Skalní masiv u silnice I/3 u Votic. Pramen: ŘSD
Sanační práce mají zajistit bezpečnost na silnici, jejich skutečný rozsah se ukáže až na místě.
Sanační práce mají zajistit bezpečnost na silnici, jejich skutečný rozsah se ukáže až na místě.
Druhé čtvrtletí 2022. Zrovna v té době bude probíhat nepřetržitá výluka Sudoměřice – Votice s NAD.
A co to s tím má co společného?
NAD bude s největší pravděpodobností jezdit po této silnici (ono ani moc není kidy jinudy). Minimálně ta za rychlíky.
A co jako? Těch 10 autobusu jednou za hodinu má vliv asi jako plivnuti do rybníka.
Ale ucpaná silnice bude mít vliv na vlak.
Pokud tam ty busy budou trčet moc dlouho, kdo bude moct, pojede radši autem. A to už nebude plivnutí, to rvete do rybníka obsah dalšího rybníka.
Ani ne, řekl bych že 100 vozidel za hodinu bude nalití kýblu vody do rybníka.
Po té trati rozhodně nejezdí tolik lidí, kolik jezdí osobních automobilů po I/3, tedy 15.000 osob za den. (500 lidí ve vlaku, vlaky co 30 minut)
Že se jim do té výluky povedlo krásně trefit, 😃 a to se o přepisování trati v tomto termínu ví dlouho.
Výluky jsou na železnici furt nějaké, kdyby se na něměli silničáři ohlížet, tak už by pak museli i na to, jak hara sousedovic fena, vliv to má obdobný.
Navíc zrovna když v tomto úseku (tedy jezdilo se už z Olbramovic) byla výluka posledně, tak byla jízdní doba autobusem kratší, jak vlakem. Pak člověk zjisti, ze u rychlíku je nejspolehlivějším vlakem autobus.
Synchronizace SŽ – ŘSD by probíhat měla a už taky byl případ kdy se dohodly, že každý makal v jiném termínu.
Pokud i na zúžené silnici stihne bus jízdní dobu, pokud SprŽel někudy nechá projet nákladní vlak, je to v pohodě.
Nesmysl, co se děje na železnici nezajímá 90% obyvatel, stejně jako, že 99,9% řidičů nezajímá, že vedle silnice, po které jedou, se na dráze koná výluka.
Dále je velmi dojemná starost, co kdyby byl výlukový autobus na cestě opožděn. Na vytváření zpoždění si dráha stačí bohatě a bohatě sama. ČD neznamená Čekej Dlouho, Čekej Dýl, Času Dost, Časem Dojedem (možná) apod. jen tak pro nic za nic.
Tak s opravou počkáme a třeba na ten výlukový autobus žádný kamínek nespadne…
Jak velký vliv na plynulost provozu bude mít uzavření jednoho stoupacího pruhu v úseku několika set metrů?
Ve špičkách velký, vždyť to tam zvládne stát i bez uzavirek.
Blbost, zrovna tady nic nikdy nic nestojí. Je to několik kilometrů dlouhý druhý pruh, v tomto kopci má funkci stoupacího.
Uzavírka jeho kousíčku žádný vliv mít nebude, provoz 1+1 bude zachován.
Nevím, jestli jste to četl – tohle je stoupací pruh, jehož část se uzavře. Silnice je prakticky všude v režimu 1+1, tohle nemá vliv na funkci.