Rozšíření Šámalovy a úpravu trati na Zábrdovické v Brně provede Skanska
Šámalova ulice v Brně. Pramen: Google Maps
Šámalova ulice bude rozšířena ze stávajících šesti metrů na 25,25 metru.
Šámalova ulice bude rozšířena ze stávajících šesti metrů na 25,25 metru.
Současný stav mi přijde bezpečnější, jak ta nová zhůvěřilost.
Klid, to bude jen další vizualizace, která se dělá jen proto, aby spřízněná firma dostala peníze a pak se založí do šuplíku… 🙂
Jakože Skanska tam tu silnici za 138 mega jenom namaluje? V měřítku 1:1?
V rámci přestavby železničního uzlu Brno dojde k přesunutí stanice Brno-Židenice blíže k mostu (možná až na most) přes silnici, aby k sobě byli zastávka šalinMHD a vlaku blíže. Ale podle této vizualizace vypadá, že se naopak oddálí zastávka MHD. Takže přestup zase úplně na prd.
Nene, zastávka je na stejném místě. Ve směru na Osadu nástupiště už dneska končí u té křižovatky a v protisměru je pod mostem, to se nemění
ajo vlastně
Jen ty Židenice se zatím předělávat nemají…
Sorry, ale tady už budu vulgární – ten návrh dělala naprosto neschopná banda uslintaných dementů, která žije posledních 20 let v jeskyni.
Nová ulice a stejně se naprosto vyserou na stavebně oddělenou cyklostezku – hlavně, že je tam zelenej pruh jak kráva s divně vedeným chodníkem.
Hrůza, ostuda. BrrrNo!
souhlas, je to stále dokola a stále špatně – kdyby tam bylo málo místa, ale toto, to je výsměch… a takto my si v Brníčku konzervujeme i nové projekty do 90. let
Úplně nová ulice, 25 metrů široká, ale cyklisty dáme do pruhu mezi jedoucí a zaparkovaná auta. Vtip jak Brno
To bylo taky první, co mě zarazilo. Je to sice trochu pokrok oproti cyklopiktokoridoru, ale pořád jezdit vedle zaparkovaných aut je dost nebezpečné. Problém je taky v tom, že na Zábrdovické žádné cyklopatření není, ideální křižovatka umožní průjezd cyklistů všemi směry (byť na odbočení doleva je potřeba počkat na další zelenou), jako třeba na obrázku tady: https://momentummag.com/protected-intersections-latest-trend-cycling-safety/
Přesně, to je jak u blbych, ti kdo to navrhovali by měli dostat lízanec dveřma, co se před nimi najednou otevřou a to vyustění na Zábrdo jak píše Ojin je taky na hlavu. Třeba to upraví.
Primárně jde o to jaké požadavky byly projektantům zadány.
ano, ale i projektant by měl být osvícený a měl by vysvětlovat (stále dokola), že takto by se to dělat nemělo, přestože je to jejich (investora) požadavek
… jenže to by nesmělo mít Brno svoje „dvorní“ projektanty, kteří zamrzli v minulém století
To osvícenost by nejeden štatlař čekal od Odboru dopravy, když tam na to mají speciální oddělení plné lidí.
Jakože jeden referent, který v druhé půlce úvazku řeší BESIP, je „speciální oddělení plné lidí“?
Ano, to by dělat měl, ale víc s tím nenadělá. Rozhodovací pravomoc má zadavatel.
Aspoň budou moct mandáti dál kondat, že nemá smysl stavět cyklostezky, když cyklozm*di jezděj beztak po chodníku…
Vidím to v praxi jako ještě horší. Je tam cyklopruh u pravýho okraje, ale cyklisti nejedoucí doprava pak musí překřížit proud aut jedoucí zezadu. To je dost o hubu. Ten cyklopruh museli navrhovat lidi, co nikdy na kole neseděli, a už vůbec nemuseli jet přes město v dopravě.
Jako fail mě připadá že podle vizualizace auta jedoucí od Zbrojovky po Šámalově nemůžou pokračovat na křižovatce rovně, přitom jim v tom nic nebrání. Kromě toho že se tam někdo rozhodl zakázat jízdu… Takže budou odbočovat doleva, před mostem doprava na Kuldovu, a na Šámalově znovu doleva?
A kdepak je celá slavná Policie ČR? Určitě se k tomu taky musela vyjadřovat.
Brno je prostě díra.
PCR se vyjadruje ke stavebnimu povoleni ZAVAZNYM stanoviskem. Ma v realu vetsi vliv nez jakykoli jiny ucastnik (investor, projektant).
A podle toho to taky u nas vypada.