No a co bude s tím mostem 48-016? Chápu, že není na zboření, ale i kvůli němu musí být připojovací pruhy směrem na západ hodně krátké. Přijde mi to docela nebezpečné, ale hlavně nepraktické. Snížení rychlosti nikdo dodržovat nebude
Leon
1 hodina
U této stavby vidím problém v tom, že se zruší přímý sjezd na silnici II/482 a všechna auta jedoucí na Rybí, Štramberk a většinu Kopřivnice budou muset z dálnice sjet už na nově budovaném sjezdu Nový Jičín -východ a projet pak tak ulici Propojovací a hřbitovní. Není to dobře vyřešeno.
tak v opačném směru, tj. od Rybí/Štramberka se tak musí jezdit už více než 15 let, kdy byla zrušena všesměrná styková křižovatka I/48 x II/482… Nevidím v tom zásadní problém, nákladní dopravy je tam dle sčítání poměrně málo… Ikdyž nějakou takovou přeložku by to asi sneslo, ale nevím jestli tam není nějaká rozvojová plocha na stavbu dalších krabic: https://mapy.com/s/kusafapofe
Těch aut co jede po II/482 není zas tak málo..
Tipnul bych si, že ten nový kruháč, který má sloužit pro sjezd a nájezd Nový Jičín – východ, všechna auta nepobere aniž by se to tam neucpávalo. Najíždí tam sousta nákladních aut do průmyslových areálů na Dolním Předměstí a ještě přibydou další.
souhlasím, jezdím tudy také občas. Nicméně protáhnutí II/482 na ten kruháč by bylo nejlepší řešení.
suri
2 hodin
Jedná se sice o „další rozšíření“, ale výstižnější by bylo nadepsat článek jako „poslední rozšíření“, protože po jeho realizaci už bude D48 dobudována kompletně, nepočítáme-li krátký úsek u hranice s Polskem procházející Českým Těšínam a Chotěbuzí. Předposlední nepřestavený úsek Dub – Palačov by měl být hotov už příští rok.
Když pomineme ten kruháč s I/67 těsně před hranicemi tak ano, ale tam nevím jestli se plánuje nějaká úprava či přestavba na MÚK, případně druhý profil hraničního mostu…
Prozatím neplánuje, ale přál bych si, aby se s tím nějak pohnulo. Poláci totiž plánují dotáhnout navazující S52 až do Krakova, takže provoz bude zákonitě růst a kruhák s mostem se stanou velkým špuntem.
Aspoň se to prožere, nějaké dálnice stejně důchodci už nepotřebují, tak pak poslední zhasne. To by hrálo, aby se nějak smysluplně investovaly do rozvoje infrastruktury.
Dostal jen o 16 mld mene než letos, kdy byl rekordni rozpocet. I tak to bude 144 mld. Děláte jako by dostal pulku…a stejnak je to jedno, rozpocet se bude předělávat novou vladou…
No a co bude s tím mostem 48-016? Chápu, že není na zboření, ale i kvůli němu musí být připojovací pruhy směrem na západ hodně krátké. Přijde mi to docela nebezpečné, ale hlavně nepraktické. Snížení rychlosti nikdo dodržovat nebude
U této stavby vidím problém v tom, že se zruší přímý sjezd na silnici II/482 a všechna auta jedoucí na Rybí, Štramberk a většinu Kopřivnice budou muset z dálnice sjet už na nově budovaném sjezdu Nový Jičín -východ a projet pak tak ulici Propojovací a hřbitovní. Není to dobře vyřešeno.
tak v opačném směru, tj. od Rybí/Štramberka se tak musí jezdit už více než 15 let, kdy byla zrušena všesměrná styková křižovatka I/48 x II/482… Nevidím v tom zásadní problém, nákladní dopravy je tam dle sčítání poměrně málo… Ikdyž nějakou takovou přeložku by to asi sneslo, ale nevím jestli tam není nějaká rozvojová plocha na stavbu dalších krabic: https://mapy.com/s/kusafapofe
Těch aut co jede po II/482 není zas tak málo..
Tipnul bych si, že ten nový kruháč, který má sloužit pro sjezd a nájezd Nový Jičín – východ, všechna auta nepobere aniž by se to tam neucpávalo. Najíždí tam sousta nákladních aut do průmyslových areálů na Dolním Předměstí a ještě přibydou další.
souhlasím, jezdím tudy také občas. Nicméně protáhnutí II/482 na ten kruháč by bylo nejlepší řešení.
Jedná se sice o „další rozšíření“, ale výstižnější by bylo nadepsat článek jako „poslední rozšíření“, protože po jeho realizaci už bude D48 dobudována kompletně, nepočítáme-li krátký úsek u hranice s Polskem procházející Českým Těšínam a Chotěbuzí. Předposlední nepřestavený úsek Dub – Palačov by měl být hotov už příští rok.
To už je poslední úsek co chybí zmodernizovat ne?
Když pomineme ten kruháč s I/67 těsně před hranicemi tak ano, ale tam nevím jestli se plánuje nějaká úprava či přestavba na MÚK, případně druhý profil hraničního mostu…
Prozatím neplánuje, ale přál bych si, aby se s tím nějak pohnulo. Poláci totiž plánují dotáhnout navazující S52 až do Krakova, takže provoz bude zákonitě růst a kruhák s mostem se stanou velkým špuntem.
Co to melete za nesmysly o nějakém kruháči na D48, když ta dávno u Hranic n.M. vede od D1 – https://mapy.com/s/navetunodu ?
Reagujte jak buran a úplně mimo mísu. Možná by bylo nejlepší napřed pořádně číst. Kolega nemyslí Hranice, ale hranice (s PL).
evidentně všichni kromě vás pochopili že mám na mysli státní hranici, kde je právě ten kruháč se silnicí I/67
Nebude nic, Stanjura nedal Kupkovi peníze
A Dlužena je rozdá důchodcům.
Aspoň se to prožere, nějaké dálnice stejně důchodci už nepotřebují, tak pak poslední zhasne. To by hrálo, aby se nějak smysluplně investovaly do rozvoje infrastruktury.
Tak třeba dostane ministerstvo dopravy Turek, to se pak zastaví veškeré investice pro SŽ a bude se budovat dálnic jak za Hitlera 😅
Turek jako ministr je zlý sen… a tím spíše dopravy.
Proč? Bejvávali i neschopnější ministři, např. Bárta.
Dostal jen o 16 mld mene než letos, kdy byl rekordni rozpocet. I tak to bude 144 mld. Děláte jako by dostal pulku…a stejnak je to jedno, rozpocet se bude předělávat novou vladou…
Rozpočet půjde do PS s tím, že v základu (příjmy a výdaje) se schvaluje v prvním čtení, pak ve druhém se stejně další položky přesouvají.
Nicméně to je teď jedno, protože nová vláda buď pošle do Sněmovny tento, nebo ho může přepracovat. Tipl bych tu druhou možnost.
nedal mu 100%, dal mu jen 90%. Rozpočet bude znovu překopávat nová vláda.
Jen houšť.
Koukám, že čas od času si vypůjčíte můj nick…