Rozkopaný Liberec. Řidiče i cestující v MHD čeká nová série omezení včetně linky na největší sídliště

Autobus Solaris Urbino v zastávce U Lomu v Liberci. Foto: Jan Sůra /Zdopravy.czAutobus Solaris Urbino v zastávce U Lomu v Liberci. Foto: Jan Sůra /Zdopravy.cz

Na sídliště Dobiášova budou muset jezdit autobusy dlouhou objížďkou.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jindra

Sice můj přispěvek přímo nesouvisí s rozkopaným krajským městem,ale..,Již dvacet let,ano,dvacet let se předkládají studie o tramvajové trati do Rochlice.Věřme,že se v rámci volební kampaně před dalšími místními volbami opět tramvaj do Rochlice objeví…

Jarda

Co takhle opravit úsek od viaduktu dále? Pod viaduktem projet autem je o rozbití auta i ve 20kmh. Ten stav je tam katastrofální, dále pak nahoru jsou díry v betonu že by tam kolo urval.

Gryf

A vysvětlení, proč má být Riegrova obousměrná? Ne, že by to vadilo, stejně to spousta blbců nedodržuje, ale zajímala by mě ta logika za tím, proč jednou jo, pak ne, a pak zase jo..

Rochlitz

Logiku v tom nehledejte. Dlouhé roky projekty v Liberci ovlivňovali bývalý vedoucí odboru dopravně správních agend a bývalý šéf dopravního inspektorátu PČR. Bez jakéhokoliv vzdělání (pouze se špatnou praxí) rozhodovaly od stolu nad projektem. A pokud nebylo po jejich, bylo zle…
Dle náměstka Šolce tento vysoce erudovaný bývalý vedoucí odboru je nyní v samosprávě města a koordinuje uzavírky…podle toho to vypadá… mám pochopení pro všechny nutné rekonstrukce, havárie, novostavby….ale problém je, že město neumí dělat rekonstrukce za provozu… pouze s úplnou uzavírkou. To stejné u siťařů, dají si nesmyslné podmínky stavby a město jim to žere i s navijákem.

Jedlička

Proč nemůže jet 12 ulicí Vratislavickou k Lidlu do Zelené údolí a pak teprve projet ostatní zastávky až při cestě do centra?

Jarda

přesně to mě hned napadlo..dá se udělat výlukový JŘ, aby Zelené Údolí bylo průjezdné..a nebo druhá varianta, objízdnou trasu udělat pro MHD obousměrnou..ano bylo by to za cenu parkování v ulici Červeného, ale realizovatelné by to pak bylo..pak by nebylo v podstatě žádné omezení, jen náhradní zástavka Horní Kopečná

Jedlička

To je takový problém dát na 12 standardní autobus ve špičce s intervalem cca 2 minuty? A je po problému. Také se dá udělat náhradní zastávka, kde bylo kdysi ČSAO a zbytek dojít pěšky.
Ono není se čemu divit, že jsou potřeba kloubáky, když autobus jezdí ve špičce po 7 minutách. Celkově budou mít školáci radost.

Gryf

A pak jsou linky, kde to projede jednou za hodinu nebo párkrát ráno a pak až odpoledne/večer. Všechny busy se nasazují do Rochlice-Pavlovic a zbytek města může asi chodit pěšky..

Robert Pražák

A kdo bude ty autobusy ve dvouminutovém intervalu řídit? To vás asi nenapadlo. Hlavně, že máte po problému.

Honza

Ježiši Kriste… To bude z Fgn do Rochlice lepší jezdit 13/24/26 ne nebo 20…

Martin

No, tak to potěš koště 😀

Liberec by měl s tou rychlostí těch uzavírek fakt přitlačit – chápu, že se to musí opravit, ale neskutečně dlouho to všechno trvá.

Pak přidat autobusové spoje (jednou za 15-20 minut je tragické!) a nechat sdílená kola přes celý rok. Ať se člověk může alespoň nějak dostat do města a pryč.

Vzhledem k opravdu špatnému spojení a uzavírkám, už skoro všude chodím pěšky…

Honza

A taky by mohli vyřešit to, aby nebyla nejrychlejší cesta vždy přes Fügnerovu…