Rozhovor: BEMU není slepá ulička, je to trh na stovky let dopředu, říká šéf obchodu Stadler Rail
Ansgar Brockmeyer, šéf obchodu a marketingu Stadler Rail. Foto: Stadler Rail

Cesta k nejlepší nabídce není jen přes nejnižší cenu, míní švýcarský výrobce vlaků.
Obecně kapacita baterií průběžně klesá.to budou fakticky muset na každý rok překreslovat oběhy,aby to vůbec dojeli do plánovaného cíle??
Ty poklesy nejsou tak dramatické, jak si myslíte 😀
Na stovky let dopředu 😁 Zdravíme SŽ a EŽ…
Pokud se jedná o exkluzivní rozhovor pana Brockmeyera, šéfa obchodu a marketingu Stadler Rail, pro web „Zdopravy.cz“, tak panu Sůrovi gratuluji!
Je fajn, že na tomto webu, kde je většinový názor, že soutěže (téměř) výhradně na cenu jsou ten nejlepší způsob, vyslovil významný muž protinázor. Já s ním plně souhlasím. Ale ani jeden z nás proti tomu asi nic nezmůže.
Taky si myslím, že náklady životního cyklu jsou mnohem více vypovídající hodnota, než pouhá kupní cena vozidla.
Nevíte někdo, co jsou to ta lehká kolejová vozidla pro města jiná než tramvaje? Nějaká novinka? Možná náhrada 810?
Jestli se nepletu, tak LRV mají proti tramvajím delší vzdálenost mezi zastávkami, jsou častěji oddělené od silničního provozu, díky čemuž i jezdí vyššími rychlostmi.
Třeba vozidla pro německé Stadtbahny, pro skutečné tram-train systémy apod.
Za stovky let budeme buď létat nějakými vznášedly, nebo se přemisťovat teleportem (ať už kabelem nebo bezdrátově).
Spíš budeme používat svého avatara. Ale to nikdo neví. Stačí jeden stisk tlačítka nebo zatoulaný asteroid a je konec. Samozřejmě že obchodník musí být zapálený pro produkt, který prodává. A vidět jen zářnou budoucnost. Jinak by nic neprodal. Ale nikdo ve skutečnosti neví co bude zítra.
Anebo budeme žít chýších. A.E.: Nevím čím se bude bojovat ve III.světové válce, ale ve IV. to budou klacky a kameny…
To už tu nebudem,tak nám to může být jedno😆
S myšlením některých tady spíše budeme stále pálit mrtvé dinosaury vyrubané z podzemí 😀