Rozdíl 19 haléřů na kilometr. Transdev těsně uhájil provoz autobusů na Českotěšínsku

Barevné schéma pro autobusy v Moravskoslezském kraji. Foto: KODISBarevné schéma pro autobusy v Moravskoslezském kraji. Foto: KODIS

Podle smlouvy začnou v regionu jezdit nové autobusy na CNG.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub

Vysvětli mi někdo co znamená systém pro komunikaci řidiče s dispečinkem ?

duch

Vysílačka?? AsAsi na způsob toho, co má MHD.

vojta.sukac

Asi se jedná o odbavovací strojek, který několikrát za minutu odesílá do dispečinku aktuální polohu a rychlost a umožňuje oboustrannou textovou komunikaci jako to funguje již několik posledních let. Komunikace se týká především informací o vyčkávání nebo nevyčkávání na přípojné spoje nebo nesjízdnosti silnic a nutnosti odklonové trasy (směrem k řidiči) a hlášení poruchy vozidla nebo vlastní dopravní nehody (směrem k dispečinku) či jiných provozních událostí.
V dobách kdy jsem dělal řidiče tak na strojcích Telmax šlo odesílat pouze přednastavené zprávy, zatímco Mikroelektronika umožňovala napsat kromě přednastavených také vlastní text.

Jiří

Transdev nejhorší firma, koupili 3ČSAD. A jde to od 10 k 5. Linka 555 dlouho trvá než načte platební kartu. Jezdí tam hlučné Scanie, rozbité SOR. Lituji vás na tom Těšinsku.

Ondřej L.

Je pravda, že Scanie, co se nasazují na linku 555, jsou v letních měsících dost hlučné, kvůli klimatizaci, jenže, jel jste někdy SORem? Který v létě při rozjezdu ohluší minimálně celou ulici, kterou projíždí, a půlku cestujících uvnitř vozu k tomu? Scania je určitě kvalitnější autobus. Zároveň kritika vůči Transdevu mi nepřijde adekvátní, oproti jejich konkurenci – Z-Group bus – je to nebe a dudy. Je pravda, že odbavování při platbě platební kartou strojky Telmax (třeba na lince 555) je nyní příšerně pomalé, i to se má však změnit při použití off-line ověření transakcí, které už třeba funguje u Transdevu… Číst vice »

Žaty

Jenomže transdev nemůže za to, že jim techniku odbavovani karet soutěžil MSK, a u Mikroelektroniky vysoutezil offline platby kartou a u telmaxu vysoutezil ty pitomé online platby, které trvají, ma se to začít měnit (mají novou technologii offline plateb). Každopádně to vycitate někomu jinému, než byste měl.

Ic540

Hlavně jízdní řády aby za něco stálý 👍😃
Ne to co tam bylo avizováno…
Snad to dobře dopadne 😃😃😃

Jinak kraj se konečně vybarvil vlastně zařadil k dalším krajům které pro autobusy a vlaky budou mít stejnou barvu. Karmínová červená za mě dobrý.

No vzhledem k tomu že vím když vyjel červený panther s polepy Odis že to někteří těžce nesli. Ale do roku 33 nám postupně takto zčervenají či zkrarminují všechny krajské autobusy. A od 2034 po novém VŘ i vlaky. Držím palce. Jízdním řádům zdar a hodně štěstí. 👍😃👍😃

Můj pohled

Tak tahle “firma” co mi tvrdila, že nefunkční klimatizace je pouze kvůli cestujícím. (Kteří se ale v buse pečou, protože řidiči tu klimu prostě nezapnou a u sebe si taky otevřou okno)-ta by vůbec neměla být na veřejné zakázky připuštěna. Ale za všechno můžou amatéři z hnutí Ano, kteří jste si milí debilové spoluobčané zvolili s nadpoloviční většinou.

Pavel

Za koho podávala nabídku poměrně málo známá firma SDS Opava bude zřejmé, zoomujete-li si název firmy napsaný nad předním kolem autobusu https://shorturl.at/E0Gj0

Matt

Ano, Z-Group (tehdy ČSAD Vsetín) koupil firmu i s areálem v poslední souteži o provoz na Opavsku a od té doby tam mají zázemí pro Opavu.

Irena

Elektrické autobusy při brzdění hodně cukaji, může to být pro cestující nebezpečné.

Jan Sova

Stejně nebezpečné, jako když při jízdě stojí a drží se mobilu a ne madla…

Zbyněk

Děkujeme za postřeh u článku o autobusech na zemní plyn.

slsp

Jedine ked za volantom sedi uplne nemehlo.

MP22

Aha a co ještě? Židi jsou skřeti co žerou děti?

Zlámalík

Jasně, lepší jezdit na oslu.

N.N.

A že lidi jezdí trolejbusem celá desetiletí… Pohon je taky elektromotorem.