Nechápu plánování obchvatů,propojek atd . např problém propojení D7 A D8, cca 5 zpět se dodělala 1/16 Nová Ves/Slaný .Kdyby se udělal 2 pruh nemusí Praha řešit složité propojení hned u hranic Metropole kde jsou lukrativní pozemky.A pak Nová Ves Praha 3 pruhy a je hotovo a pak zbývá vyřešit D10 a D8 .Pak nechápu další věc ,udělá se další propojení D 0 a D11 a pak se vše zastaví na Kbelské u Letňan kde je jeden pruh pro tranzit ,kdyby při nájezdu na D8 byly 2 tak to jede jak po Rád si přečtu vaše názory 😉
Na čem vázne realizace ostatních úseků, nejsou na to alokované peníze? O obchvatu Bezna se mluví už velmi dlouho a řekl bych, že tady nehrozí asi žádné velké protesty místních…
Buďte rádi, že je vůbec něco takového v přípravě. Jsou silnice, kde jsou intenzity dopravy o hodně vyšší a neplánuje se tam ani ň. Natož obchvat rovnou ve 3-pruhu.
Hans N.
2 měsíců
Hlavně v projektu nezapomenout na nějakou vlnu. Pěkně nahoru a hned zase dolů. Bez toho se nedá jezdit, říkám si každý den na silnici namalované vybranou kanceláří.
Řekl bych že vysvětlení je evidentní – Země není dokonalá placka (respektive, elipsoid se zakřivením 6371km tedy v mezích blízkého okolí aproximovatelná jako rovná plocha) ale geoid, na kterém se vyskytují též kopečky a údolí. Pokud byste je chtěl dokonale vyhladit, byly by potřeba citelné zářezy a/nebo mosty…
Nechcete vložit fotku místa o kterém se bavíme?
rzc
2 měsíců
Drzel bych se jedne verze druheho padu slova Bysice, bud teda „vybralo projektanty stavby obchvatu Byšice“ nebo „severně od Byšic“. Osobne jsem jako Melnicak vzdycky rikal druhou verzi.
Nechápu plánování obchvatů,propojek atd . např problém propojení D7 A D8, cca 5 zpět se dodělala 1/16 Nová Ves/Slaný .Kdyby se udělal 2 pruh nemusí Praha řešit složité propojení hned u hranic Metropole kde jsou lukrativní pozemky.A pak Nová Ves Praha 3 pruhy a je hotovo a pak zbývá vyřešit D10 a D8 .Pak nechápu další věc ,udělá se další propojení D 0 a D11 a pak se vše zastaví na Kbelské u Letňan kde je jeden pruh pro tranzit ,kdyby při nájezdu na D8 byly 2 tak to jede jak po Rád si přečtu vaše názory 😉
Tento projekt je u ledu https://domaci.hn.cz/c1-66707250-stat-pripravuje-novy-stredocesky-okruh-se-ctyrmi-sty-kilometry-dalnic-ma-ulevit-cestam-okolo-prahy ?
Asi to mu6e být 2+1 i někde 1+1 podle intenzity.
Na čem vázne realizace ostatních úseků, nejsou na to alokované peníze? O obchvatu Bezna se mluví už velmi dlouho a řekl bych, že tady nehrozí asi žádné velké protesty místních…
Buďte rádi, že je vůbec něco takového v přípravě. Jsou silnice, kde jsou intenzity dopravy o hodně vyšší a neplánuje se tam ani ň. Natož obchvat rovnou ve 3-pruhu.
Hlavně v projektu nezapomenout na nějakou vlnu. Pěkně nahoru a hned zase dolů. Bez toho se nedá jezdit, říkám si každý den na silnici namalované vybranou kanceláří.
Možná bychom u nás v projekci uvítali od vás nějaké školení. Rádi bychom to už konečně začali dělat správně. Stavte se.
Levně – rychle – dobře… možná by to vzal rovnou na design & build?
Možná postačí, když vysvětlíte Vy mě, proč má nejedna nová silnice výše kritizovaný profil. Vystoupám , abych hned klesal. Děkuji.
Řekl bych že vysvětlení je evidentní – Země není dokonalá placka (respektive, elipsoid se zakřivením 6371km tedy v mezích blízkého okolí aproximovatelná jako rovná plocha) ale geoid, na kterém se vyskytují též kopečky a údolí. Pokud byste je chtěl dokonale vyhladit, byly by potřeba citelné zářezy a/nebo mosty…
Nechcete vložit fotku místa o kterém se bavíme?
Drzel bych se jedne verze druheho padu slova Bysice, bud teda „vybralo projektanty stavby obchvatu Byšice“ nebo „severně od Byšic“. Osobne jsem jako Melnicak vzdycky rikal druhou verzi.