Ropid má nového náměstka na příměstskou dopravu. Pšeničku střídá Haas
Jednotka CityElefant připomínající 25 let Pražské integrované dopravy. Foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Jeden z největších objednatelů veřejné dopravy v Česku má nového šéfa pro příměstskou dopravu. Od 1. června nastupuje je pozici
Ne že ho budete zase na káreportu pomlouvat.
Ale to my ho na Káčku rádi pomluvíme 🙂 A klidně i tady.
Hugo, přeji mnoho úspěchu v nové funkci a ber na nás ohledy 🙂
Petr
Petr Šimral : Co se od něj dá očekávat?? Zná ho tady osobně evidentně dost lidí, tak se ptám.
Že bude prosazovat to, co dosud = především maximální zapojení železnice do příměstské i městské dopravy všude tam, kde to bude jen trochu možné a smysluplné, včetně co nejlepšího propojení železniční a silniční veřejné dopravy i budování parkovišť „P+R“ – a železnici rozumí jako málokdo, ačkoli na ní nikdy nepracoval.
Takže bude prosazovat důležitost železnice tam, kde tvoří opravdu páteř systému a navrhne ukončení Mochovek a Rožmitálek? Tak to je fajn, to mu fandím.
Mýlíte se: „Mochovka“ ani „Rožmitálka“ není v kompetenci ROPIDu, ale IDSK.
To není, ale v PID(kam spadnou postupně všechny tratě ve stč. kraji) je financování a konkrétní plánování z velké části společný, na rozdíl od minulosti.
Do budoucna předpokládám bude ještě víc.
Koordinace a plánování provozu možná, ale financování právě už méně než dřív: před vznikem IDSK do financování ROPID zasahoval více (zejména pokud to bylo v jeho zájmu), teď už se o financování naopak musí mnohem víc starat IDSK.
Hugounovi Nejapnému blahopřeji, hlavně doufám, že nám nechá volné alespoň nějaké trasy pro nákladku :-). A může objednat nějaké spěšňáky Čerčany – Praha-Uhříněves :-).
Haha, Ropid a spěšňáky… 😀
Tak já se také veřejně připojím s gratulací – ale nezpychni z té funkce ještě víc, už takhle je Tě dost!
Gratulace z Brd.
Milý Hugo, gratuluji! 😉
Tak milý Hugo, doufám, že ti ta trafika půjde stejně dobře, jako lití na dopravce.
Hlavně aby se ti podařilo zlividivat ty „čuňačiny“ v té vaší černé díře na peníze daňových poplatníků.
Jó je to už přes 20 let, co jsme vymetali zahulené žižkovské čtyřky…
No, v případě Hugouna to rozhodně trafika není, resp. on to za trafiku, kde by se mohl v klidu flákat, určitě vůbec nepovažuje – spíše je to posílení jeho pozice umožňující mu dopravce ještě více „drtit“. Ale už také zestárl a v mnohém se poučil …
-aa-, známý to tlačitel Bohouškových výkonů s nostalgickými motovráčky. Uvidíme, třeba se mu v nové funkci povede dobře.
ČD se na Ropidu netlačí nebo na to se neupozorňuje?
A pán je odborník – tak schválně, jestli nám sem napíše kolik tankuje Bohoušek a kolik ČD?
Ale to my víme, že problém je v tom, že všechny rekreáky nebyly nabagrovány ČD, proto taky šotoušci na CykloBrdo, Český ráj nebo rozšíření horního Pacifiku prstem neukazují, ono kdyby jezdili ČD přes Sobotku, tak by to byl taky nesmírně rozumný nápad.
Jak, prosím, tento neskutečný blábol souvisí s ROPIDem, a N.B. s Hugounem Nejapným?