Ropid má nového náměstka na příměstskou dopravu. Pšeničku střídá Haas

Jednotka CityElefant připomínající 25 let Pražské integrované dopravy. Foto: Zdopravy.cz/Josef PetrákJednotka CityElefant připomínající 25 let Pražské integrované dopravy. Foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák

Jeden z největších objednatelů veřejné dopravy v Česku má nového šéfa pro příměstskou dopravu. Od 1. června nastupuje je pozici

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kominek

Ne že ho budete zase na káreportu pomlouvat.

Petr Šimral

Ale to my ho na Káčku rádi pomluvíme 🙂 A klidně i tady.

Hugo, přeji mnoho úspěchu v nové funkci a ber na nás ohledy 🙂
Petr

svojsin

Petr Šimral : Co se od něj dá očekávat?? Zná ho tady osobně evidentně dost lidí, tak se ptám.

železničář v důchodu

Že bude prosazovat to, co dosud = především maximální zapojení železnice do příměstské i městské dopravy všude tam, kde to bude jen trochu možné a smysluplné, včetně co nejlepšího propojení železniční a silniční veřejné dopravy i budování parkovišť „P+R“ – a železnici rozumí jako málokdo, ačkoli na ní nikdy nepracoval.

svojsin

Takže bude prosazovat důležitost železnice tam, kde tvoří opravdu páteř systému a navrhne ukončení Mochovek a Rožmitálek? Tak to je fajn, to mu fandím.

železničář v důchodu

Mýlíte se: „Mochovka“ ani „Rožmitálka“ není v kompetenci ROPIDu, ale IDSK.

svojsin

To není, ale v PID(kam spadnou postupně všechny tratě ve stč. kraji) je financování a konkrétní plánování z velké části společný, na rozdíl od minulosti.
Do budoucna předpokládám bude ještě víc.

železničář v důchodu

Koordinace a plánování provozu možná, ale financování právě už méně než dřív: před vznikem IDSK do financování ROPID zasahoval více (zejména pokud to bylo v jeho zájmu), teď už se o financování naopak musí mnohem víc starat IDSK.

Alexandr Mikulka

Hugounovi Nejapnému blahopřeji, hlavně doufám, že nám nechá volné alespoň nějaké trasy pro nákladku :-). A může objednat nějaké spěšňáky Čerčany – Praha-Uhříněves :-).

Jarek

Haha, Ropid a spěšňáky… 😀

železničář v důchodu

Tak já se také veřejně připojím s gratulací – ale nezpychni z té funkce ještě víc, už takhle je Tě dost!

Mořepetr

Gratulace z Brd.

Oldřich Sládek

Milý Hugo, gratuluji! 😉

Neuwelt

Tak milý Hugo, doufám, že ti ta trafika půjde stejně dobře, jako lití na dopravce.
Hlavně aby se ti podařilo zlividivat ty „čuňačiny“ v té vaší černé díře na peníze daňových poplatníků.
Jó je to už přes 20 let, co jsme vymetali zahulené žižkovské čtyřky…

železničář v důchodu

No, v případě Hugouna to rozhodně trafika není, resp. on to za trafiku, kde by se mohl v klidu flákat, určitě vůbec nepovažuje – spíše je to posílení jeho pozice umožňující mu dopravce ještě více „drtit“. Ale už také zestárl a v mnohém se poučil …

Marian

-aa-, známý to tlačitel Bohouškových výkonů s nostalgickými motovráčky. Uvidíme, třeba se mu v nové funkci povede dobře.

Tronda

ČD se na Ropidu netlačí nebo na to se neupozorňuje?

Jarek

A pán je odborník – tak schválně, jestli nám sem napíše kolik tankuje Bohoušek a kolik ČD?

Tronda

Ale to my víme, že problém je v tom, že všechny rekreáky nebyly nabagrovány ČD, proto taky šotoušci na CykloBrdo, Český ráj nebo rozšíření horního Pacifiku prstem neukazují, ono kdyby jezdili ČD přes Sobotku, tak by to byl taky nesmírně rozumný nápad.

železničář v důchodu

Jak, prosím, tento neskutečný blábol souvisí s ROPIDem, a N.B. s Hugounem Nejapným?