Rok zdržení kvůli podjatosti. Rozšíření D8 na šest pruhů se po námitce úředníka komplikuje

Dálnice D8 u Prahy. Pramen: ŘSDDálnice D8 u Prahy. Pramen: ŘSD

Podal námitku proti rozšíření dálnice D8. Jeho bývalé oddělení o něm přitom mělo rozhodovat.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Just one more line, bro…

Jaaa

Pojďme pozvat další auta do Prahy. Však ona se vejdou, že…

Pavel

Rozsirovat se bude usek D8, ktery je pred buduci krizovatkou s D0. Kapacita na vjezdu do Prahy zustane stejna.

Milan

Dávno hlásám své přesvědčení, že: a) rozšíření dálnic směřujících do a od Prahy by nemuselo být v jejím okolí vůbec potřebné, kdyby je směrově nesmyslně nemusel využívat tranzit do Prahy nepotřebující – stačilo by realizovat tzv. český dálniční okruh sloužící zejména pro rychlá spojení krajských měst mimo okolí Prahy, ale tím i pro mezistátní tranzit b) výstavba obchvatů měst a obcí na stávajících silnicích reálně žel doslova jen hasí roky trvající přehlcení měst a obcí tranzitní dopravou, neřeší ovšem stav, že mnohdy tranzitní doprava jede raději násobně delší trasou – často dopravně nesmyslně přes dopravou přetíženou Prahu a její okolí… Číst vice »

Matěj

Uff, souhlasím, četl jsem celé, já už čekám jen na kousek D1 kolem „Brazílie“ Přerova a pak na dostavbu D55 jinak jsem v Ostravě spokojen👍

Hnízdo

Paradox navýšených hlukových limitů od 1.7.2023 – ukázáno na rozšíření dálnice D8:
Existující protihlukové stěny (PHS) jsou postaveny na limity 60/50, ale po rozšíření D8 na 3+3 pruhy se budou muset plnit limity 68/58 – tj. PHS už se nebudou muset znovu stavět.
Tj. stávající PHS se strhnou a nové se už nepostaví – týká se to PHS – Panenské Břežany, Klíčany, Úžice, Všestudy, Vepřek a Nová Ves.

Těžko si představit, že obce rozšíření nebudou bojkotovat.

Současně paralelně vedle D8 stát připravuje VRT PODŘIPSKO.

Jak tohle asi dopadne?

Marie Svobodova

6 miliard se rozfrca pro tunel Líbeznice u Kupky za domem, tak pak nejsou např. pro protihlukové stěny

Jiří Kocurek

Obce budou požadovat nezhoršení hlukové zátěže, což je vcelku logické.

Pamatujete na křik vláčkařů, že přes PHS nevídí z okna? Tak si to snížení hlukových limitů nakonec vyřvali.

Jaaa

U železnice je výška PHS často absurdní.

Bergman

Tak ať ty obce nabídnou Kupkovi čestné občanství!!!
Na tunel to jako u Líbeznice asi stačit nebude, ale na pořádné PHS by to stačit mohlo 🙂

Blátošlap

No jakpak to dopadne? Nepostaví se nic. Kapsu si namastí nejdražší „spisovatelé“. Navíc stát valnou část pozemků podél dálnice privatizoval… Takže se bude vyvlasňovat? Těžko. Zatím to vypadá, že to tu v delším horizontu čeká pouze na krach a bídu. Na údržbu dalších staveb aniž by stát jel na dluh do budoucna nebude, i kdyby se vrátily zpět všechny pro stát nevýhovné daňové změny. Je státu přednější vlastní obyvatelstvo nebo zájmy firem a korporátů?

Marie Svobodova

Bez Pražského okruhu to místo 2 pruhového parkoviště bude 3 pruhové

troglj

Rozšíření je asi na místě, ale pokud nebude Pražský okruh nebo rozšíření i Cínovecké, tak to nemá význam, naopak to situaci spíše zhorší.

Patrik

Kdyby existoval Pražský okruh (Březiněves – Ruzyně), nemusela by se D8 rozšiřovat.

troglj

Okruh má začínat až za tímto úsekem.

MP22

Okruh naopak zvedne provoz na tomto úseku.