Rok Baltic expressu. České dráhy přidají jídelní vůz, v nočním spoji se lidé prospí déle
Baltic Express. Foto: České dráhy

České dráhy řeší další sezónní spoje k polskému Baltu.

České dráhy řeší další sezónní spoje k polskému Baltu.
Jezdí to často vyprodané, kapacita navíc se určitě využije. Je vidět že tohle spojení fakt chybělo, dostat se předtím z Prahy do Vratislavi vlakem byla slušná anabáze.
Náš ARmpee829 sice nic moc, ale proti tomu dosavadnímu polskému to bude vyšší level.
Pokud je o spoj „takovy“ zajem, ocekaval bych pridani, alespon +3vagonu.
Vzhledme k tomu, že restaurační vůz je z poloviny vozem první třídy bych čekal, že zájem je zejména o první třídu, což u delšícht ras nepřekvapí.
Důležitá poznámka je, že bistro pojede jako dvojka – jedná se o posílení kapacity druhé třídy a zajištění jakžtakž jídeláku po celou cestu.
Naopak dle rezervačních plánků PKP na svém území z / do Wroclawi budou přidávat míň vozů než tento jízdní řád – kromě jídeláku uberou i nějakou tu dvojku.
Problém je snad i s délkou perónu na některých zastávkách
Jen první z Polska kdyby jezdil včas.
V létě občas Poláci přidali do Čech jednu dvojku navíc, třeba tomu tak bude i v příští sezóně, to už by byly 2 vozy navíc oproti tomu co je standard v současnosti.