ŘLP zahájilo prodej své firmy se simulátory na výcvik pilotů a letušek
Nové simulátory v CATC. Foto: CATC
Soutěž na prodej firmy má začít do 1. března, zájemcům zatím státní firma zpřístupní hospodářské výsledky.
Soutěž na prodej firmy má začít do 1. března, zájemcům zatím státní firma zpřístupní hospodářské výsledky.
Když se lítá minimálně, tak je čas to pod cenou prodat kamarádovi.
🙂 Za 2-3 roky to bude zlatý důl.
Nebude to spíš tim, ze měšec je prazdny a je potreba dodat penize?
Já vám nevím, prodávat firmu teď, když je prostředí takové jaké je a za firmu se nedostane mnoho peněz, mi přijde nelogické. Takhle se dobrý hospodář nechová… A oni to ještě zmiňují, firma má předpoklady pro růst. Tak proč si ji sakra nenechají a neprodají ji až bude lepší situace.
Takhle to vypadá na účelový prodej předem dohodnutému zájemci…
No SW dalo CATC na vědomí, že min 3 roky nebudou chtít od nich žádnou typovou kvalifikaci, dále další ponížený výcvik crew a zahraniční klientela se tam nehrne a hrnout pár let nebude. Tak co s tím.
Jenom z nadšení to nejde provozovat, jako z nadšení létá mnoho pilotů, kteří jsou teď v mama hotelu a můžou si dovolit čekat co bude, jestli někdy něco bude.
Byl jsem u zrodu tohoto projektu. Začali jsme konstrukci prostorů v hangáru „B“ … V začátku neměl na růžích ustláno, ale díky tomu, že si tento projekt osvojil cpt. Miloš Kvapil a věnoval mu veškeré své úsilí a um + zkušenosti, tak se toto výcvikové centrum dostalo brzy do kondice !!!! Pak přišla éra Jardy Tvrdíka a dál to již znáte…. Pevně věřím, že se najde dobrý, odpovědný, bohatý a letectví milující investor 😉
Ano, neskutečná práce a úsilí od pana Kvapila. Vybudoval od nuly výcvikové středisko plně srovnatelné s aerolinkami ze světa. Všichni ti, co tam pracovali v té době byli patrioti. Nutno říci, že to bylo výcvikové středisko ČSA, které hlavně provádělo výcvik pro ČSA a postupně se přidávaly i výcviky pro jiné aerolinky. Po prodeji ŘLP se z toho stalo výcvikové středisko zcela obchodního charakteru, ale bohužel závislé na provádění typovek pro TVS, dnes SWG. Těch ostatních výcviků tam už tolik není. Pokud nebude SWG, nebude pravděpodobně ani CATC.
Bohužel. My jsme to budovali pro ČSA a externí výcvik byli jako doplněk. Pokud si vzpomínám, tak jsme měli 51 A/C A 511 pilotů (pokud se pletu, tak se omlouvám). SWG má teď své problémy a bojuje s existencí, tak CATC je ve vlmi špatné pozici. Problém vidím v tom, že se dostalo pod křídla ŘLP. Bohužel bylo to řešení (prodej aktiv), které tehdejší vedení ČSA nazvalo „revitalizací“ ČSA
Koupím simulátor 737 MAX za 1 Kč.Stejně ho již nebude nikdo potřebovat.
To byste se divil, 737 MAX simulatory budou v blizke budoucnosti praskat ve svech
Neprodával bych . Pokud to není na krach tak bych to naopak rozvíjel .
Možná, kdyby vedení státního podniku bylo manažersky alespoň trochu schopné a méně prohnilé…
A vy víte jestli je to rozhodnutí managementu ŘLP nebo ministerstva?
Není to až tak strategická věc. Já bych to za stát klidně prodal, ale samozřejmě ne v krizovém roce, kdy za to dostaneme nejmíň peněz.
CATC provozuje více jak 5 full motion.
Provozuje jich 6, vlastni 4.
díky, zapomněl jsem na 737 CL