ŘLP po více než dvaceti letech přešlo na nový systém řízení českého nebe

Dispečerské pracoviště. Ilustrační foto. Autor: ŘLPDispečerské pracoviště. Ilustrační foto. Autor: ŘLP

Nasazení nového systému předcházelo 126 dnů testování a 100 hodin paralelního provozu se starým systémem.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Paulus

V těch statistikách chybí třeba počet závad, které se ladí za pochodu na letadlech s živými lidmi. Zbytečně uspěchané, v mnoha ohledech je to krok zpět, uživatelsky je systém zpackané peklo. Za dalších 20 let se z toho snad vyladí zase dobrý systém.

Libor

Upřímně doufám že ten systém je spolehlivější než moderní elektronická zabezpečovací zařízení na železnici. Vědět cestující, cože je to na kolejích „zabezpečuje“, začli by jezdit busy a auty.

Igor

Je nějaký odkaz nebo informace v čem všem se liší od starého systému? Díky.

MaT

12 tisíci stránek dokumentace? 🙂 Ale vážně – jako chápu, že to asi bude dost složitý systém, ale kolik lidí, co s tím pracují, má celou tu dokumentaci přečtenou? Nebo prostě jde o to, aby všechno zdokumentováno bylo, ale nikdo to nemusí všechno znát, jen třeba nějakou stručnější verzi, ale do té dokumentace se leze, až když je to potřeba?

Veny

Ten vlevo je Putin? 😁