Nejake protahovani D4 ke Strakonicim a na Strazny naprosto nedava smysl, to zase budme soudni. K cestam na Linec a Salzburg je D3, k cestam na Mnichov a Rezno je D5. Tlacit horskym terenem přes Sumavu další dalnici, která nemá na nemecke strane pokracovani a pak se hrkat přes okresky k Pasovu je uplny nonsens.
Petr S.
5 měsíců
Pán žije zdá se v paralelní realitě
Vojtechh
5 měsíců
Jaký má význam dlouhodobá uzavírka již hotového úseku mezi exoty 41 a 45?
Nebyl, jinak by takovou blbost nenapsal. O Albánii četl jen v akčním letáku Čedoku, kdyby ji měl najít na mapě, tak by hledal někde v Ásii…
Divák
5 měsíců
Tak jsem zvědav jestli to letos opravdu stihnou. Zrovna to místo na fotografii je asi nejméně hotová část celé stavby.
FrenkyUL
5 měsíců
Albánie má jen jednu dálnici, teda cca 4 roky jsem po ní jel. Od hranice s Kosovem k moři. Hlavní tah podél moře byla obyčejná jednička. Takže zase nepřehánět.
Mirek
5 měsíců
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku.;-)
Jenda
5 měsíců
Krásná práce! U D4 mě jen fascinuje, že je to takový slepý cancour a vůbec se o nějakém prodloužení do budoucna neuvažuje. Kdyžtak mě opravte, ale myslím, že to je jediná dálnice, u které se počítá s trvalým ukončením ve vnitrozemí (bez zaústění do jiné dálnice). To se fakt vyplatí víc, než kdyby vedla dál na Budějovice, nebo po stávající I/4? Teď to navíc po desítky let bude nejrychlejší trasa na Budějovice a Rakousko, takže ten kus z Písku do ČB bude pěkný masakr.
Také jako jediná nezačíná napojením na dálnici. Spojením konce D4 a D0 je pouze 8 km silnice I/4. Takže z vašeho pohledu je začátek i konec mimo dálniční síť.
Akorát je tam hned za značkou Praha omezená rychlost na 50km/h kvůli přechodu pro chodce přes všechny 4 pruhy. I na městském pražském okruhu je všude 80km/h.. Tohle normální člověk prostě nevymyslí 🙁
Dodnes jsem nepochopil, proč není v Praze za značkou hl.městoPraha ze směru od Písku vybudován nadchod místo přechodu pro chodce u tak vytížené čtyřproudé komunikace, dálnice z Jihočeského kraje, když tady u Milína postavili hodně nových mostů a sjezdů na novou dálnici včetně té dálnice.. Teď jako všichni budeme jezdit do Prahy po nové dálnici a tam zabrzdíme na 50km/h.. a pak 80 hned zase 50, zase 80.. za chvíli zase 50 ..a všude radary až k Barranďáku nebo pokud nesjedete dříve na okruh. Když tam přijede v ranní mlze řidič začátečník, tak už jenom sbírá pokuty a nebo jede… Číst vice »
Stejně tak na Nové Hospodě pokračuje D4 plynule jako I/20, jenže alespoň jako ¨silnice pro motorová vozidla. Teprve za Pískem se mění na obyčejnou I/20.
Dvě dálnice z Prahy vedoucí ze dvou stran, obě na půl cesty. Železniční koridor končí před kopcem, dál do Budějovic jednokolejka.
Takhle by tam chtěl cestovat každý, teda kromě mě.
No…počítá se s čtyřproudovkou z Vimperku dále na hranice. Plus se staví obchvat Volyně, takže nějaká forma pokračování se na Německo tak trochu planuje.
Rychlost stavby udivila i PID a tak starosta bude jezdit jako náhrada autobusů. https://www.facebook.com/share/p/KFtZj5AgjN3TEa5T/
Nejake protahovani D4 ke Strakonicim a na Strazny naprosto nedava smysl, to zase budme soudni. K cestam na Linec a Salzburg je D3, k cestam na Mnichov a Rezno je D5. Tlacit horskym terenem přes Sumavu další dalnici, která nemá na nemecke strane pokracovani a pak se hrkat přes okresky k Pasovu je uplny nonsens.
Pán žije zdá se v paralelní realitě
Jaký má význam dlouhodobá uzavírka již hotového úseku mezi exoty 41 a 45?
Upravuje se MUK 45.
Co je to za papoušky?
A v té Albánii si byl?
Nebyl, jinak by takovou blbost nenapsal. O Albánii četl jen v akčním letáku Čedoku, kdyby ji měl najít na mapě, tak by hledal někde v Ásii…
Tak jsem zvědav jestli to letos opravdu stihnou. Zrovna to místo na fotografii je asi nejméně hotová část celé stavby.
Albánie má jen jednu dálnici, teda cca 4 roky jsem po ní jel. Od hranice s Kosovem k moři. Hlavní tah podél moře byla obyčejná jednička. Takže zase nepřehánět.
Děkujeme za názor a posíláme klíčenku.;-)
Krásná práce! U D4 mě jen fascinuje, že je to takový slepý cancour a vůbec se o nějakém prodloužení do budoucna neuvažuje. Kdyžtak mě opravte, ale myslím, že to je jediná dálnice, u které se počítá s trvalým ukončením ve vnitrozemí (bez zaústění do jiné dálnice). To se fakt vyplatí víc, než kdyby vedla dál na Budějovice, nebo po stávající I/4? Teď to navíc po desítky let bude nejrychlejší trasa na Budějovice a Rakousko, takže ten kus z Písku do ČB bude pěkný masakr.
Ano, křížení se 122 na Nové Hospodě je neuvěřitelná ruská ruleta. Pokud nechtějí s dálnicí pokračovat, tak MÚK budou nutností
Jaké křížení máte přesně na mysli? Ona není Nová Hospoda jako Nová Hospoda. To křížení se silnicí 122 je od „konce“ D4 vzdáleno 25 kilometrů. 😉
Také jako jediná nezačíná napojením na dálnici. Spojením konce D4 a D0 je pouze 8 km silnice I/4. Takže z vašeho pohledu je začátek i konec mimo dálniční síť.
Tak ona ta I/4 u Prahy má stejný počet jízdních pruhů jako D4… čili podobnou kapacitu. Potom je to víceméně formalita…
Akorát je tam hned za značkou Praha omezená rychlost na 50km/h kvůli přechodu pro chodce přes všechny 4 pruhy. I na městském pražském okruhu je všude 80km/h.. Tohle normální člověk prostě nevymyslí 🙁
Neměl se pod I/4 stavět podchod?
U ruzyňského letiště je taky přechod … ech.
Jenže u Ruzyně je to dočasné provizorium. D0 bude jinak.
Jenže jednotka dočasnosti je jeden Furt. 🙁
Jednotka dočasnosti je jeden NIMBY popř. frustrovaný ekolog
Dočasné… mno mladší kolegové se mezitím stihli narodit, vystudovat a získat praxi.
Podchod se staví. Ovšem žádná souběžná komunikace a mini až žádné nájezdy přetrvávají.
Dodnes jsem nepochopil, proč není v Praze za značkou hl.městoPraha ze směru od Písku vybudován nadchod místo přechodu pro chodce u tak vytížené čtyřproudé komunikace, dálnice z Jihočeského kraje, když tady u Milína postavili hodně nových mostů a sjezdů na novou dálnici včetně té dálnice.. Teď jako všichni budeme jezdit do Prahy po nové dálnici a tam zabrzdíme na 50km/h.. a pak 80 hned zase 50, zase 80.. za chvíli zase 50 ..a všude radary až k Barranďáku nebo pokud nesjedete dříve na okruh. Když tam přijede v ranní mlze řidič začátečník, tak už jenom sbírá pokuty a nebo jede… Číst vice »
Ten podchod u čerpací stanice se již buduje.
Vždyť už se na té Zbraslavi staví, ten přechod by měl zmizet už snad brzy…
Podchod u Zbraslavi má pravomocné SP a údajně do roka má být hotový.
Křižovatka na Nová Hospoda na druhém konci D4 bude také nová.
Pardon,
křižovatka Nová Hospoda
Ta už dávno je.
Bude rozšířena https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavby/709/infoletak_s4-nova-hospoda-muk.pdf
Vy jste toho nepochopil evidentne mnohem vic.
Stejně tak na Nové Hospodě pokračuje D4 plynule jako I/20, jenže alespoň jako ¨silnice pro motorová vozidla. Teprve za Pískem se mění na obyčejnou I/20.
Politikum a ne formalita.
https://www.lidovky.cz/byznys/promeni-se-konec-d4-u-prahy-v-dalnici-tok-resi-co-s-problematickou-silnici.A170718_133824_ln-doprava_pave
Ne formalita to není ty kraťounké nebu nulové nájezdy a sjezdy to je v tom provozu občas peklo.
Na Budějovice a Rakousko je určena D3. Akorát se tak nějak ne a ne postavit ve středních Čechách.
Ano, to vím, že je určena, proto říkám na desítky let. Jsem optimista a počítám s tím, že třeba za 30 až 40 let by mohla být D3 hotová.
Dvě dálnice z Prahy vedoucí ze dvou stran, obě na půl cesty. Železniční koridor končí před kopcem, dál do Budějovic jednokolejka.
Takhle by tam chtěl cestovat každý, teda kromě mě.
Což už I/18 pociťuje. Snad se něco přesune na tu I/20.
I u D7 a D10 se nepočítá s dovršením stavby až na hranice, případně s jedním koncem mimo jinou dálnici.
taky nechápu proč to tedy neprotáhnou aspoň do těch Strakonic, je to jen pár kilometrů,
Proč by to dělali? Silnice, která do Strakonic teď vede, je dostačující.
No…počítá se s čtyřproudovkou z Vimperku dále na hranice. Plus se staví obchvat Volyně, takže nějaká forma pokračování se na Německo tak trochu planuje.