Řidiče v Ostravě čekají dvouleté komplikace. Začíná oprava vítkovických mostů na I/11
Most na I/11, Ostrava Vítkovice. Pramen: ŘSD
Vzhledem k tomu, že po mostech denně projede přes 34 tisíc aut, lze od ledna očekávat v této části Ostravy kolony.
Mostů na Rudné ve Vítkovicích je několik, z článku není vůbec jasné o které mosty se jedná. Kromě toho uzavírky a omezení na Rudné jsou tak časté, že když náhodou žádná není měli by před radnicí vyvěsit prapor.
Ty mosty co jsou u Sirotčí nad vlečkou Vítkovic mezi Východním a Západním nádražím
Rudnou měli mezí Místeckou a Plzenskou zakopat pod zem s jedním výjezdem uprostřed do ulice Závodní. Problémem jsou jen peníze.
Karlův most stojí stovky let. A bez generálky. Tyhle ty naše, nové, moderní, dokonalé, stavěné revoluční technologií, jsou po 50 ti létěch na spadnutí.
Až bude po Karlově mostě jezdit tisíce aut denně jako po ul. Rudné
Nemáte pravdu. Generálek se na Karlově mostě dělalo už mnoho. V roce 1890 byla dokonce část mostu stržena při povodni a byla tak postavena znovu. Podobně před tím v roce 1784. Příliš mnoho těch původních částí z let 1357 – 1402, na mostě již patrně není a většina bude výrazně mladší.
Mimochodem: Generální oprava probíhala v letech 1965 – 1978. Poslední velká oprava skončila v roce 2010. Pokud vím, brzy by měla začít další.
Doufám, že někoho napadne prodloužit intervaly na semaforech. Už teď u Hornbachu od Havířova jsou kolony jen díky špatně nastaveným semaforům. Projedete 3 křižovatky a Rudná je naprosto prázdná
A karamba to bude masakr…
Když čtu dvouleté omezení. Ty mosty budou zbourány a znovu postaveny? Pokud ano, budou postaveny ve stejné šířce a uspořádání?
Provoz 1+1 opravdu nasvědčuje postupnému zbourání. Když se dívám na fotku té oprýskaného betonu a rezavějící výztuže tak říkám něco o neopravitelných závadách.
Promluvil odborník na VRT…
To je nějaká nová nádávka těm, co mají stavební vzdělání namísto vysoké školy života?
Chlapče, mi nemusíš nic dokazovat, sám jsi se zařadil.
Ano, budou postaveny mosty nové.
IMHO budou postaveny ve stejné šíři, protože stejně nelze navazující úseky Rudné rozšířit.