Řidiče trápí hluboké díry na silnicích I/35 a I/43. Na množství nehod upozornila policie
Silnice I. třídy v Pardubickém kraji. Pramen: ŘSD
Někde jsou podle policie díry ve vozovce hlubší než sedm centimetrů
Někde jsou podle policie díry ve vozovce hlubší než sedm centimetrů
A už to prolétlo skrz Události ČT… A policajti jsou nasraní.
Ten Rydl, stále jenom lze a v Hrusove byla díra už od podzimu….
Banda. Děláme, makáme. Až se to dostalo do médií tak se ut končně něco děje a to to ještě chtěli hodit na Pach !!!
Zdravím všechny.
Koukal jsem na FB pana Kolovratníka (ANO) a Kolovratník už to řeší. Takže bych byl v klidu…
😂😂😂
Kolovratník navrhne změnu zákona o silničním provozu a do ní zákaz vjezdu kamionů.
Chudáci z ŘSD, v zahraničí se používají stroje jako SILKOT, u nás přijede chlápek, hodí tam studenou směs CANADER, poplácá lopatou, přejede dvojmontáží Iveca a druhž den je to pryč, případně to ještě několika autům rozbije čelní sklo.
Už jste prosím někdy viděl Silkot v akci?
Třeba zde – https://tvstav.cz/prehrat-video/3090-s-novym-strojem-silkot-blue-nemaji-vytluky-a-praskliny-ve-vozovkach-sanci
Podstatné je před opravou výtluku starý asfalt důkladně nahřát. Bohužel se u nás většinou opravuje za studena a takové opravy nic nevydrží.
Celý úsek V. Mýto – M. Třebová je neuvěřitelnej slalom, někde se bez přejetí do protisměru těm dírám ani nejde vyhnout. Opravdu to vypadá ta hodně nepovedenou předloňskou opavu, která se díky loňské nezimě projevila až teď. Mezi HK a Mýtem mě to připadá celkem v pohodě nebo standatní únavě po zimě.
Ošizená kvalita. Hlavně že ŘSD zaměstnává desítky odobrníků na kontrolu kvality. Zkorumpovaná organizace.
Okolí Třince a Těšína I/11, I48, I/68 úplně to samé. Obrázek aut u krajnice s proraženou pneumatikou už je místní kolorit. Pak člověk najezdí 300 km po Polsku a natrefí všeho všudy na jednu díru. Fakt mezinárodní ostuda.
Nejsem expert, ale po přejetí hranic do PL je asfalt viditelně jiný, má hrubší strukturu.
Já tomu nerozumím. Tak nějak lidsky bych chápal, kdyby ten mluvčí ŘSD řekl, že na kvalitní opravy nemají peníze, nebo lidi. Ale tak ať to hlavně takhle „nebastlí“ na koleně. Jak může být výtluk po opravě po 24 hodinách zpátky? Jsou opravy , kde prostě tou trubkou naflákáš asfalt a rozetřeš, ale na silnici 1.třídy snad na opravách šetřit nebudeme. Nejsme v Indii.
Nejsme v Indii, jsme v Babišistánu, kdy ty peníze jsou třeba jinde. Třeba na výrobní linky na hedvábný toastový chléb.
Ten povrch tam je relativně nový, když se nedělal loni, tak předloni.
A já se ptám, jaktože na tak mladém povrchu jsou takové díry? Jedná se o silnici první třídy, kde je jasné že tam jezdí kamiony, tak proč není povrch tak dobrý a únosný jako třeba v Německu nebo Rakousku?
Díry??? Včera jsme tam jel, jen do Litomyšle, to je slalom mezi dírami tedy dírami…, mnohé vypadají jako past na mamuta! Opravdu neskutečné, na to že je to 2 roky staré a že kvůli tomu byly několikaměsíční objížďky a silnice byla vždy v jednom směru uzavřená! Tu firmu, co to dělala, by měli bez milosti napořád vyřadit ze silničních staveb v ČR!!!
Nápodobně a zcela souhlasím! Slalom, cestou tři auta u krajnice na blikačkách, z toho jeden Mercedes podle mě uražené PZ kolo nebo poloosa vejpůl. Díra tak 15 cm hluboká, 40-50 cm průměr, před zatáčkou, když se v protisměru objeví kamion, není kam uhnout. Neuvěřitelně zfušovaná rekonstrukce povrchu. Předloni na I3 asfaltovali ještě v listopadu, není divu, že to takhle dopadá.
Pro upřesnění, tohle bylo na druhou stranu. Pardubice-Ždírec-Havl. Brod
Protože u nás se nic nekontroluje, nikdo nehlídá kvalitu, snad by tam měl býr nějaký stavební dozor ???? Laický názor.
A což při stavbě silnic neplatí něco jako záruční doba, skryté vady, nebo to není smluvně ošetřeno ??
Také laický názor.
„Smluvně“ je to ošetřeno „obálkovou metodou“ tak, že kvalita práce je nastavena na 2 roky výdrže, aby se to po těch 2 letech mohlo opravovat znova a opravující firma si přišla na tučný penízky. A takhle je to skoro všude.
I kdyby to dělali v nej kvalitě, nemusí se bát o práci. Než by se daly všechny silnice dohromady, může se začít nanovo. Stav je docela katastrofální.
Protože v D a A si na silnice nepouští přetížené kamiony?
Tím to nebude, přetížená může být max lokální doprava jako dřevaři nebo sklopky, to ale není tento případ, kde převládá tranzit plachtových aut.
Navíc by byly pak rozbité i jiné úseky na I35, ne jen tenhle.
A když je zakázka na dvě auta z Německa do Rakouska, tak na první čáře to přeloží (aby první vezlo vzduch, druhé bylo přetížené), na druhé čáře první auto počká a přeloží se zpátky.
Čtu o tom už několik dní a Řsd já nic, já muzikant. Kdo zaplatí škody nešťastným řidičům?….
MěLi PřIzPůSoBiT jÍzDu StAvU vOzOvKy
Ridič nemá povinnost očekávat technické závady na vozovce.
Týjo, s tímhle bys ale nikdy a nikde proti státní instituci neuspěl, je ti to jasný, žejo? 🙂
Ty díry se nedají objet, jsou rozseté po celé cestě a hlavně- na mokré cestě plné vody! Poznáte je až jste v ni!
Za utrhnuté kolo ale peníze dostaneš.
Povinnost určitě ne, souhlas, ale pud sebezáchovy ano.
Pokud je ta silnice ve stavu protitankovýho příkopu pak určitě, pokud je z ničeho nic díra jak do pekla, tak si na ŘSD smlsnou.
Místama jich ta je opravdu hodně, místama je to v pohodě. V neděli jsem v Hrušové pouštěl sanitku a ten jí vzal přímo, jestli někoho vezli tak jim musel snad spadnout.
Poškozený či policie může navrhnout dopravnímu úřadu uzavření komunikace na základě její nezpůsobilosti k provozu. A pokud je tam takových nehod dostatek, tak má i dostatek podkladů, aby návrh uspěl. Příslušný dopravní úřad pak rozhodne a zpravidla vyzve majitele k nápravě, zde v zajímavějším případě může silnici i zavřít (neboť existují objízdné trasy). A značka zrovna na téhle silnici stačit asi nebude.
https://www.bezplatnapravniporadna.cz/spravni-pravo/obce-organy-obce-obcane/6383-povinnost-obce-udrzovat-v-dobrem-stavu-vozovky-silnice-komunikace-prizezdove-cesty.html
Ta studená směs je jako vteřinové lepidlo. Tam kde má držet nedrží a slepí se s tím s čím nepotřebujete. Vlastní zkušenost po opravě jámy v silnici jsem se domluvil s lepiči silnic, že jim to přejetím trochu uvalcuju. Výsledek celá záplata zůstala na pneumatice. Reakce lepiču byla, aspoň vidíš jaký to má smysl, jsou to jen vyhozený peníze, jedině balená to chvilku vydrží.
Většina spíš deset až dvanáct centimetrů. Co jedu kolem tak tam někdo dělá kolo. Dvojekozy jsou sporadycky a ještě špinavé a ten spray u děr sice pomůže ale leda ve dne .A o zalepovaní děr netřeba ani psát , to tam vydrží tak tři hodiny . Ta cesta se rozpadla i přes intenzivní šťárání v ní na třiceti kilometrech . Spíš je na zamyšlení , co to tam silničáři vůbec vyvedli .
kdy a kdo to naposled rekonstruoval…a zda v mezičase nebyla provedena základní údržba, která z malé poruchy pak udělala toto
Před 2 roky byl postupně uzavírán celý úsek od Svitav až po Vysoké Mýto ! Trvalo to celou sezonu, už ty objížďky byl fajn opruz!
Tak reklamace a znovu! Na účet stavebníka.
A co na to pan mluvčí? Raději ať mlčí.
Měl silnici, ale jezdili mu po ní lidi…