obrazok-zdopravy

Říčany představily nové moderní autobusy Isuzu pro svou MHD. Nahradí Rošera, intervaly se zkrátí

Isuzu Novo Citi Life Class II dopravce ČSAD Benešov pro linky MHD v Říčanech. Foto: ČSAD BenešovIsuzu Novo Citi Life Class II dopravce ČSAD Benešov pro linky MHD v Říčanech. Foto: ČSAD Benešov

Město představilo nová vozidla na konferenci Future City Tech.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Výhleďák

Kolik měst podobné velikosti a počtu obyvatel – cca 17 tisíc občanů je vlastně velikost ne právě mála okresních měst v ČR – má na téměř výhradně jen teritoriu vlastního města (bez nějaké širší aglomerace) tak rozsáhlou MHD, jakou chystají v Říčanech (u Prahy)? Myslím, že vlastní MHD se špičkovou turnusovou potřebou 9 vozidel jen pro obsluhu svého území nemají u nás nejen leckterá podobná či jen o málo menší města, ale někdy ani města či souměstí o dost větší. Říčany by navíc podle mě asi „uživily“ ještě i další zastávku na železnici = u jižní strany města (nejspíš někde… Číst vice »

MartinS.

Jsem příznivcem toho, aby zastávky veřejné dopravy byly co nejblíže lidem, ale nejsem si jist, jestli další zastávka po kilometru by provoz na té trati výrazně nezpomalila a nesnížila kapacitu, když je v okolí navíc převážně individuální výstavba? Pak je otázkou, zda cena toho zpomalení Světice (2 km) – „Říčany-jih“ (1 km) – Říčany, není příliš vysoká proti tomu udělat obyvatelům dobře? R17 odjíždí z hlavního 5 minut před odjezdem S9 a do Benešova přijíždí 4 minuty po příjezdu předchozí S9 a ještě cestou předjíždí zkrácenou S9 do Strančic a R49. Kdyby se S9 o 2 minuty zpomalila zastávkou na… Číst vice »

michal001

Myslím, že za to, co ročně vyberou na pokutách z radarů od nepozorných místních řidičů, si mohou bez problémů koupit těch autobusů 20. Říčany s penězi nemají problém.

Frantisek

Za 10-15 let už snad budou i autonomní

Tomáš

Myslím že přezdívka „zrůdička“ je dokonale trefná

slsp

Tak oproti Roseram je to stale zlepsenie po vsetkych strankach…

David

problémem je, že to jezdí v zahrádkářských koloniích, kde je asfalt užší, než je tento autobus.

Igelkott

To je úplně v pohodě. Nebojte se.

Výhleďák

Šířka vozidla je zjevně „normální“, protože v interiéru má po obou stranách dvojice sedadel, takže pro nějaké linky budou asi potřeba zvlášť šikovní řidiči, aby se trefovali kam mají. A nebude jin tam smět nikdo ničím překážet.

MartinS.

Rošero má šířku 2350, ISUZU 2435, klasická SORka, IVECO nebo Solaris jsou 2540-2550 mm. Takže proti dosavadním Rošerům +8,5 cm.
A navíc Novo Citi Life byl jediný u nás běžně provozovaný autobus, který dokázal splnit všechny podmínky, které Říčany na autobus měly (kategorie a třída, rozměry, počty cestujících, počty dveří, nízkopodlažnost).