Rekordní trolejbusová zakázka pro Solaris. Dodá 112 vozidel do Janova

Solaris Trollino 18. Foto: SolarisSolaris Trollino 18. Foto: Solaris

Pro Solaris jde o největší zakázku na kloubové trolejbusy v historii.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Xapadlo

Líbí se mi myšlenka dát si nějaký letopočet jakožto cíl pro bezemisní veřejnou dopravu. Docela by mě zajímalo, zda se tímto směrem dívá i jakékoliv město v Česku. Ještě jsem v našich luzích a hájích jakoukoli deklaraci neslyšel.

mufiklo

Tak k čemu, když je to dané zákonem.

Peeetr

Absolutně na nulu je to nebezpečný nesmysl, který by třeba jen v oblastech odpadů extrémně zved poplatky domácnostem.
Pěkný socialistický závazek na snížení počtu městských naftových vozidel o 80%, je „pěkný“. Ale chudý východ EU bude mít velmi drahé problémy s tím do budoucna plnit už i dnes přijaté zákony EU, zvláště když takový půměrný nákup jednoho nového autobusu skočí z minulých 5 milonů Kč na dnes viděných 10-15 milionů.

Hroch obojživelný

Pan Xapadlo ale hovoří o deklaraci – „dát si nějaký letopočet“. A to jistě může.

A nebojte, ten papír se sám nevznítí, když to na něj napíšete. On to snese.

Gajda

Když jsem byl naposled v Janově, ještě tam jezdily i starý italský autobusy s vypletenejma sedačkama. Už v kombinaci s novejma a klimatizovanejma. Nicméně se posunuli krásně vpřed.

vjkm

Kdopak dodává elektrovýzbroj ?

Bobek

Sustainable bus píše, že Škoda, ale jinde jsem to nedohledal.

Poskok

Zase Škoda by se s tím si myslím pochlubila na sociálních sítích.
Viděl bych to spíše na Kiepe, ale uvidíme.

Pavel Vavříček

Buď Kiepe nebo Medcom

Jirka K.

Kiepe to nebude.

Honza R.

„Solaris již do Janova dodal 30 nových elektrobusů, nyní se rozhodl objednat i trolejbusy.“
Trochu se tu pomotali dodavatel s objednavatelem.