Wizzair má celkovo problém.. koncepcia A321 je na EU trhu nefungujúca.. vysvetlím to laicky.. let BUD-GTW, počas vystupovania len prednými dverami nás poprosili spomaliť a dodržať odstup, aby bola zaistená vyváženosť lietadla.. vystúpil som v čase odletu letu späť.. letenka ma stála 19,90.. druhý let Milano -Budapešť, 321, plné, priletelo načas.. z Milána sme už ale odleteli s 10 min meškaním.. výstup katastrofálny.. de facto let po nás už mal 30 min meškanie a to bola prvá rotácia za deň.. letenka ma stála 9,90.. takže + 33 sedačiek je v podstate 33 min na nástup a výstup.. takto sa kazý… Číst vice »
U Wizzairu je spíš chybné rozhodnutí dát malé A320 pryč a soustředit se jen na A321neo, ale ty na všech linkách nenaplní (180 vs 239 sedaček je celkem velký rozdíl).
Nevytlačí, v sezoně je poptávka, takže zajímavý destinace můžou lítat spolu a pořád se jeden orientuje spíš na linky na západ a jih, druhej spíš na východ.
Jelikož Wizz má stále dost letadel na zemi, tak se nemůže pouštět do Vídně ve verzi 2.0 a ani v budoucnu už se todle nejspíš nezopakuje.
Dom
6 dny
„S rostoucími náklady přestávají být některé dříve ziskové destinace výdělečné.“ Ale prd. Prostě z toho už nemůžou rýžovat tolik, jak byli zvyklí. Nenažranost prostě nezná mezí.
vytlačia wizzair z poľského trhu
Wizzair má celkovo problém.. koncepcia A321 je na EU trhu nefungujúca.. vysvetlím to laicky.. let BUD-GTW, počas vystupovania len prednými dverami nás poprosili spomaliť a dodržať odstup, aby bola zaistená vyváženosť lietadla.. vystúpil som v čase odletu letu späť.. letenka ma stála 19,90.. druhý let Milano -Budapešť, 321, plné, priletelo načas.. z Milána sme už ale odleteli s 10 min meškaním.. výstup katastrofálny.. de facto let po nás už mal 30 min meškanie a to bola prvá rotácia za deň.. letenka ma stála 9,90.. takže + 33 sedačiek je v podstate 33 min na nástup a výstup.. takto sa kazý… Číst vice »
U Wizzairu je spíš chybné rozhodnutí dát malé A320 pryč a soustředit se jen na A321neo, ale ty na všech linkách nenaplní (180 vs 239 sedaček je celkem velký rozdíl).
Letiště Holešov (GTW), kam jste letěl z Budapešti, bylo zrušené v roce 2009.
Nevytlačí, v sezoně je poptávka, takže zajímavý destinace můžou lítat spolu a pořád se jeden orientuje spíš na linky na západ a jih, druhej spíš na východ.
Jelikož Wizz má stále dost letadel na zemi, tak se nemůže pouštět do Vídně ve verzi 2.0 a ani v budoucnu už se todle nejspíš nezopakuje.
„S rostoucími náklady přestávají být některé dříve ziskové destinace výdělečné.“ Ale prd. Prostě z toho už nemůžou rýžovat tolik, jak byli zvyklí. Nenažranost prostě nezná mezí.
Blbecku. Haha
S Domem nesouhlasím, nicméně Vy budete asi dost jednoduchá osoba.
Občas sem zavítá někdo z Novinek a pak to tak vypadá.
Zkuste tedy založit nerýžující aerolinku.
Předveďte se jako nažraný podnik.
Je to jen nátlak na letiště v Modlinu aby snížilo poplatky, jsou tam jediným dopravcem tak si to můžou dovolit