Rekonstrukce zcela uzavřela hlavní žižkovskou tepnu. Neprojedou ani autobusy

Rekonstrukce Hartigovy ulice v Praze. Foto: TSKRekonstrukce Hartigovy ulice v Praze. Foto: TSK

Uzavírka potrvá až do konce letních prázdnin. Vymění se vše.

30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Tady je vazne skoda, ze neobnovili tram. trat, autobusy jsou tu natriskany….

Jan

Nebyla náhodou celá ta ulice rozkopaná cca 2 roky zpátky? Kocourkov…

MaT

No celá evidentně ne, jen v té části níž… Tak asi jdou postupně, buď by místní prskali ještě víc, kdyby to zavřeli celé najednou, nebo stavební firmy stejně nemají kapacitu pracovat na více úsecích současně…

My zase na Vinohradech máme něco podobného s Rumunskou. Tu také dělali (a možná bych měl použít přítomný čas, když jsem tam měl cestu posledně, zase to bylo nějaké zúžené a něco se tam kopalo) snad 3 roky…

Clovek

To ulice je rozkopana skoro pořád

Vera Svobodova

MC Praha 3 nemysli na obcany
To chce jeste na mesice zavrit Sefertovou s tim, ze bude opraven povrch
Zadne vyrazne zlepseni pro obcany
Spodni Hartigova je luxusne vydlazdena, ale charakter ulice se nezmenil
Bazary, second handy
Nad ohradou jsou chodniky z asfaltovych slepencu, kdyz prsi sama kaluz

Clovek

Mě jako obyvatele P3 rozkopani nijak zásadně neomezuje. Jako místní objedu uličkami, a tranzit se vyhne. Včera v ranní špičce jsem byl dole u Hrabovky rychleji než obycejne.

Martin V.

Těch starých ztratovych vodovodu musí být v Praze ještě desítky kilometrů. Průměrně stáří bude asi taky dost velké. Snad to nové dělají na aspoň 50+ let

Luk

To vodovodní potrubí bude většinou z doby výstavby, tedy v rámci širšího centra často z konce 19. nebo začátku 20. století.

Martin Hanzal

Z Černínovy jsem odešel v roce 2017, o rok později započaly první uzavírky. Je rok 2024 a stále není hotovo. Nebylo by bývalo bylo lepší tu Koněvku (panstvo promine, ale zvyk je prostě železná košile) na půl roku zavřít a udělat všechno najednou?

Jiří Kocurek

Pokud se tam měmí všecky inženýrské sítě, tak půl roku je kolikrát málo. Kanalizace ani vodovod se prostě nedá uzavřít v celé ulici a vyměnit naráz.

Jenda

Však tohle tempo je v ČR naprostý standard, nic neobvyklého. Navíc úplná uzavírka by to nijak výrazně neurychlila. Když se začínalo dole Husitskou, tak první 3 měsíce byla úplná uzavírka. To ponechání jednoho pruhu pro provoz začalo až v dalších fázích po tom šíleném dopravním kolapsu Žižkova a přilehlých čtvrtí, který se každý všední den odehrával.

Jiří Kocurek

Čekám protesty proti vjíždění stavebních strojů na stavbu. Když je tam zákaz, tak pro všecky! 😀

Jiří Kocurek

A zkusím parodovat:
Kdybychom měli nějakou instituci, která by vymáhala po řidičích dodržování zákonů (pracovně jí můžeme říkat třeba „dopravní Policie“), mohl by tam být třeba … vjezd zakázán bez výjímky pro vozidla stavby. Protože silniční dopava má nulové přínosy, říkal kdosi, kdo veřejně nenávidí auta i řidiče.

Fr_von_Dr

Ono by stačilo, kdyby nějaká instituce konající činnost policie (protože policie nekoná!) nepouštěla na komunikace vozidla znečistěná stavbou!!! U každé stavby je značka „Pozor, výjezd ze stavby“, ale nikde jsem ještě neviděl u výjezdu ze stavby značku „Před výjezdem ze stavby si dobytku omyj vozidlo“. Další otázkou je význam značky „Pozor, výjezd ze stavby“ – znamená to, že nedostanu přednost nebo že vjedu do hromady bahna a kamení? Obojí je přestupek vyjíždějícího. Když uvidím vyjíždět pomalé auto, tak samozřejmě zpomalím nebo zastavím a nenapálím to do něj!

Filip Jirsák

Viděl jste někdy v posledních letech zákaz vjezdu kvůli stavbě, u kterého by nebyla výjimka pro vozy stavby?

Jenda

Auta samozřejmě nejezdí vyznačenou objízdnou trasou, ale berou to souběžnou rezidenční Roháčovou. Bohužel tím, že jsou tam vedené autobusy, nešlo nějak dočasně zablokovat průjezd. Rezidenti budou mít každopádně radost, že jim tam každé ráno a hlavně podvečer bude jezdit nepřetržitá kolona aut.

Jiří Kocurek

Auta nebo spíš řidiči, tedy lidé?

Mimochodem jet jinudy než značenou objížďkou není přestupek.

pony

Auta. Lidé sami o sobě nezpůsobují tolik hluku, emisí a většinou vás přilíš neohrožují při pokusu přejít ulici. To dělá ta popelnice ve které (plusminus po jednom) někteří z nich sedí.

Slávek

Lidé jsou ta příčina

Filip Jirsák

Kdybychom měli nějakou instituci, která by vymáhala po řidičích dodržování zákonů (pracovně jí můžeme říkat třeba „dopravní Policie“), mohl by tam být třeba průjezd zakázán s výjimkou MHD, nebo zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhy.
Bohužel takovou instituci nemáme, máme jen instituci pro případy, když se chce primátor nechat vyfotit, jak zasahuje proti koloběžkářům (pracovní název „Městská Policie“).

Jiří Kocurek

Jakože by policajti osazovali zákazové značky svévolně?

Jiří Kocurek

A jak píšu nahoře: Jet jinudy než objížďkou přestupek není, tak co tam chcete vymáhat?

Filip Jirsák

Jako že by se tam ty (přenosné) zákazové značky osadily v rámci řešení objízdných tras. Aby měly smysl, musela by ale jejich platnost vymáhat Policie – nemá smysl je tam osazovat, když je stejně bude půlka řidičů ignorovat.

Jirka

Třeba v Jeseniově ty značky jsou. Občas se tam i policajt objeví, ale zcela zporadicky.

coolio

Děkujeme za optání, ale taky se musíme dostat svými auty domů.
A jsme rádi, že k nám mohou přijet i ti, kteří tu mají co do činění, ať už obchody, kterých ubývá, nebo práci v místě.
A pozdravujeme Hřiba, který do Jeseniovy dal 2 hlučné dlouhé prahy, takže každý vůz na objízdné trase mhd se teď rozjíždí, zpomaluje, skáče naprosto zbytečně, a ještě rachotí po kostkách.

Jenda

Zablokováním průjezdu jsem samozřejmě myslel to, že by se např. u jednoho bloku Roháčovy dočasně otočila jednosměrnost, aby nešlo projet skrz. Rezidenti by se tak domů dostali bez problémů a hlavně by se tam dostali mnohem snáz, než v současné situaci, kdy budou čekat v koloně.

coolio

Do celého tohoto obytného bloku mezi Parukářkou a Vítkovem už dnes nelze vjet z Jana Želivského, zespodu jen do Jeseniovy, od Ohrady jen do Zelenky Hajského. Zbytek nestojí za řeč.
Takže abych přijel z Florence domů, musel bych přes Karlín a Palmovku? Nebo ze Želivárny přes Olšanské náměstí a Koněvku zase zpět?
To by byl velký zádrhel v produktivitě mnoha lidí.
To je strašně málo, když se to někde ucpe, třeba popeláři, jeřáb na stavbě, odtahovka atd.
Vjezd pro obyčejné lidi je základ prosperity, Žižkov pořád nejsou Beverly Hills.

Leinad

Kdyby byl politický zájem, tak by šlo tam dát třeba „zákaz vjezdu mimo DO a MHD.“ A třeba i strážníka.

P_V

Byly nalezeny nějaké zbytky kolejiva po tramvajích?

Robert Pražák

Asi spíš ne. Ale vzpomínám si, že někdy něco kopali v Pařížské a koleje se objevily.