Rekonstrukce Negrelliho viaduktu finišuje, už má koleje
Pokládání kolejí na Negrelliho viaduktu. Foto: Strabag
Více než dva roky trvající rekonstrukce Negrelliho viaduktu míří do svého závěru. Na mostě jsou už kompletně položeny koleje, připravují
Super viadukt
Super
V této době, kdy pořádně nic a nikdo nejezdí, by se mohla urychleně provést nějaká údržba více vytížených tratí, to je ale hádám na SŽ až moc akční..
Doufá že už stojíte frontu na krumpáč.
Když byste to aspoň napsal správně…
Kdybyste*
I vy rozumbrado, na vás jsme tu všichni čekali:)
A zaměnstanci si ráno nakoupí snídani i svačinu (ale jenom ti, kterým je 65 a více let). Vždyť je problém, aby se ti lidi vůbec naobědvali.
Zrovna včera jsem nad tím přemýšlel.
Restaurace a hospody zavřené.
Ráno tě do krámu nepustí, bo důchodci. Takže nesnídáš. Na oběd si můžeš zajít do nějakého obchodu, a pohlídat si odstup a čas.
Takže jako teplé jídlo si dáš až večer?
A po náročné fyzické práci si ještě musíš nakoupit na tu teplou večeři.
Ideální na vředy.
Je to bezohlednost a ústupek Babiše nejhlasitější skupině důchodců, kteří potřebují v 7 ráno prohrabat rohlíky a ulovit slevy. Se zavřenými hospodami je to opravdu šílená kombinace…
Řekl bych, že je to naopak ohleduplné. Riziko nákazy je ráno menší, což je pro nejohroženější skupinu klíčové.
Máte opravdu těžký život.
Jenom taková myšlenka, možná neotřelá: Co takhle si tu snídani koupit už večer (ale sníst ji až ráno, aby bylo úplně jasno)?
Dle Vaší logiky, si večer můžou nakoupit i t důchodci ne?
Důchodci jsou nějak zdementnělí.
Díky za dobrou zprávu. Snad v brzké době vyjedou vlaky směr Kladno a Rakovník z Masaryčky.
To doufám. Totiž ať už je konec nejen téhle výluky, ale i omezení pohybu osob.
Mno to mi řekněte, kdo si přeje, aby tahle epidemie řádila dál. Že mu vadí přát si její konec. Co to musí být zač…
Nechci rýpat, ale věta: Během pátku proběhla montáž bran trakčního vedení a montáž trakce… To je tedy frčák.
Takhle to tvrdí Strabag
Zdravím, nemělo by tam být napsáno „montáž bran trolejového vedení“ a montáž “ trolejí“ ? 🤔
Na obrázku rozhodně není pokládání kolejí, ale jedna z následujících prací při úpravě štěrkového lože koleje. (Nicméně redakci děkuji, že obrázek tentokrát souvisí s článkem.)
A to vám očividně rozhodilo celej den…
Jde o to, aby začínající šotouši nebyli ve svém sebevzdělávání mateni tímto odborně se tvářícím serverem, pak je s nimi totiž obtížná debata. Prostě zavedeným termínem by se nemělo označovat něco jiného. (Vůbec nejde o to jestli se smí říkat zatáčka nebo oblouk a návěstidlo nebo semafor (což aktivně a zbytečně řeší puristé) protože takové věci ničemu nevadí a nikoho nespletou.)
A co tedy vidíme na obrázku, když už jsme u toho sebevzdělávání? Je to PÚŠL nebo nebo nějaká jiná mechanizace?
Na obrázku vidíme Schnellschotterplaniermachine (SSP 110 SW)
Schnell-rychle
Schotter-štěrk
planier-zarovnání, srovnání
machine-stroj
takže rychlo-zarovnávač štěrku 🙂
Danke! 🙂
A co tak tuto dílčí práci pojmenovat správně, když krituzujete špatný název a chcete poučovat? Aha, dělat chytrého, shodit, to ano. Pomoct? Heh, ani napodruhé jste to nedokázal.
PS: Jedná se o úpravu štěrkového lože pluhem.
Mohl jsem to napsat lépe, ale asi mi nejde dělat chytrého tak dobře, jako jiným. Redakce to stejnak neopraví, vše marno. Heh vespolek.
Super, a navíc díky za každou dobrou zprávu… 🙂
Ještě by to chtělo taky tu dobrou správu a vše bude v podstatě dokonalé.
Když si porovnáte aktivity SŽDC před 10 lety a dnes, tak vám to nepřijde dobré?